of miss heeft de track een boodschap aan alle haters.. dan zeg ik nou laat maar komenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
TBY! Nieuwe track van Stephanie zal dus een Eyes en Ears vocal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zal niet op de feiten vooruit lopen..
de mix vordert gestaag
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Wat een heerlijk plaatje inderdaadquote:
Joo Present.. Vanuit Emmen, met de auto, plek over, rijdt denk ik via Dld grotendeels..quote:
* 16meter gaat naar Q-base.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welke Fokkers gaan naar Q-base?
Lig dubbelquote:
* LtNoX steekt zijn hand op.quote:
quote:
heerlijk, gewoon elke seconde is een herkenning van 'toen'quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Koepert het volgende:
Oooooh... oooh... Wat ik net weer tegenkom...
hij is echt superquote:
i am DV8, i am Zany and I am...... (Jowan) Jowanquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nog wat maar deze is zeker de leukste
* ReMcOrE gaat ook naar Q-basequote:
ik zal eens even kijken op Google Maps, ben benieuwdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:16 schreef Koepert het volgende:
(is dat voor jou ook niet makkelijker remco? vanaf Enschede/Hengelo Dld in; dan de 31 afblazen? )
Soooooow! nu ff over m'n installatie thuus gedraait, gvd wat een beest van een plaat !quote:
Niet zo byzonder en ook al is ze geen doorn in het oog begin ik me er een beetje aan te irriteren dat ze haar zo promoten , als 'sexy chick oid'.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jazeeekrsmaar wat wil je met een plaat die begint met: Rip-per, rip-per, rip rip rip, rip-per
![]()
weet het nog als de dag van gister, Blauw - heet - linksvoor![]()
en juist voor dit soort plaatjes heeft Professor in research Willem Rebergen, Gostosa int leven geroepen
Wheheh, debielenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:45 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
er zijn er nog wat maar deze is zeker de leukste
Ik ben ook nog maagd wat dat betreftquote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef de_huig het volgende:
huggie b (ik dus) gaat ook naar qbase![]()
![]()
eerste keer
![]()
![]()
quote:01. Low-E vs. Alter Egosz - Vendetta
02. Josh & Wesz - Lipservice Radio
03. Low-E - TBA
04. Low-E vs. Alter Egosz - Flashback
05. Josh & Wesz - Overdrive O
06. Low-E - Ridin' (Dance For A Lifetime)
07. Low-E - Excuse Me
08. D-Block & S-Te-Fan vs. Josh & Wesz - Let It Go
09. Low-E vs. Alter Egosz - TBA
10. Josh & Wesz - Boys Will Be Boys
11. Alphaverb - Got It
12. Low-E vs. Alter Egosz - WTF (Nieuwe Edit)
13. Zatox & Activator - Don't Let It Go (Hipperdiehop intro)
14. Alphaverb & Intractable One - Never Enough
QFT!!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
Low-E vs Alter Egosz @ 2Dangerous (Fear FM)
![]()
![]()
[..]
nog beetje kwaliteit dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef ElDani het volgende:
Luna @ Mysteryland 2009 gesignaleerd!! (de liveset welteverstaan).
Te vinden op de betere downloadplatforms!
die moet ik maar eens ff gaan downlenen vanmiddagquote:
so vanne!quote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef mstx het volgende:![]()
![]()
Low-E vs Alter Egosz @ 2Dangerous (Fear FM)
![]()
![]()
[..]
Kwaliteit is prima, stukje zuiverder en beter dan Q-Dance uitzendingen, prima dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog beetje kwaliteit dan?
[..]
die moet ik maar eens ff gaan downlenen vanmiddag
[..]
so vanne!
Shame on you!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Kwaliteit is prima, stukje zuiverder en beter dan Q-Dance uitzendingen, prima dus.
Mixkwaliteit is alleen wel echt jammer.. Volgens mij vooral de overgang naar The Fusion Of Sound was ronduit slecht te noemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |