Dat is niet goed voor de kwaliteit van de appelmoesquote:
Dat komt goed uit, ik vind dat toch al nergens bij te vretenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de kwaliteit van de appelmoes
Wel kwartetten, maar nuttige dingen doen, ho maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die nieuwelingen die topics openen... die hebben die routine nog niet.
Terwijl die woerd vanochtend nog zei datquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die nieuwelingen die topics openen... die hebben die routine nog niet.
ie het wel had gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ben niet zo ervaren in het aanpassen van de wiki etc...
Ohw dan maakt het niet uit neequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, ik vind dat toch al nergens bij te vreten
Die ronkt al zachtjes onder mijn armen hoorquote:
dan zullen we stil zijn anders wordt ze wakkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ronkt al zachtjes onder mijn armen hoor
Ja, zat even te supaplexenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
alles goed marc
jah, maar dan blijft de vraag waarom trappen jullie op mijn appeltjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wees blij dat ze niet op je balletjes stampen
Dat is de schuld van Fha. Zij wilde appelmoes maken door op appletjes te trappen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, maar dan blijft de vraag waarom trappen jullie op mijn appeltjes
ze moet oppassen ik kom vanavond met de trein door Deventerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Fha. Zij wilde appelmoes maken door op appletjes te trappen....
In dat geval krijg je gewoon een apple naar je hoofdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze moet oppassen ik kom vanavond met de trein door Deventer
Ho ho, ik trap helemaal nergens op hoor. Appelmoes hoeft van mij niet zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, maar dan blijft de vraag waarom trappen jullie op mijn appeltjes
Pauzeer ze!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:55 schreef OA het volgende:
Nu even fatsoeneren en daarna richting het werk, alwaar ik exact 8 uur arbeid zal verrichten en een uur van m'n pauze al genieten.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 051 Pheno
02. 051 Fha
03. 044 Nijns
04. 033 goldfinger1963
05. 033 MaleDuck
06. 032 wel.o.k
07. 031 marcb1974
08. 022 Dr_Flash
09. 014 KapiteinGasthof
10. 011 DaMart
11. 011 Frutsel
12. 010 OA
13. 008 MPG
14. 007 dndiek
15. 006 indahnesia.com
16. 006 Bengeltje
17. 005 Sjowhan
18. 001 Nerrick
19. 001 _F.U.B.A.R_
Reeks-statistieken!
Nijns zat nakend te FOK!ken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:51 schreef Nijns het volgende:
Oeh, ik ben laat! Gauw aankleden en naar mijn werk(tot straks!)
Ik kreeg een foutmelding nadat ik op die knop drukte... en dat krijg ik elke keer... maar vorige keer had ie m wel opgeslagen...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Het stond er niet bij, hij zal wel niet op "pagina opslaan" geklikt hebben, dat is te logisch.
Dat klinkt wel heel spannendquote:
mogguh!quote:
ssst, tegen niemand zeggen!quote:
hehe, zo erg is het nou ook weer niet hoor: niemand kon mij zien (als het goed is)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doet ook alles voor een baantje bij GF he.
Geen zorgen, het was een interne notitie!quote:
Dat hoop je dan maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
hehe, zo erg is het nou ook weer niet hoor: niemand kon mij zien (als het goed is)
voor wie mee wil kijken bij nijns thuisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar![]()
Big Brother is watching you
maar ze is nu al op haar werk...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor wie mee wil kijken bij nijns thuis
o ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ze is nu al op haar werk...
Hoe kom jij aan die interne notities?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Geen zorgen, het was een interne notitie!
Inderdaad, onbegrijpelijk dat die lesbiennes in je vensterbank zatenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik begrijp vrouwen niet.![]()
gisteren werden er 4 potten uit de vensterbank gehaald
als het nou nog in het zonnetje was, maar zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, onbegrijpelijk dat die lesbiennes in je vensterbank zaten.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Geen zorgen, het was een interne notitie!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat hoop je dan maar![]()
Big Brother is watching you
protest: ik heb niet eens een webcam! naja: ik heb er wel 1 maar die ligt in de kast en is niet aangesloten..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor wie mee wil kijken bij nijns thuis
Thuis wel ramenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja.
en ze gebruikt een fruitschaal om te fokken.
geen ramen
Gelukt met wegbrengen of heb je je verslapen?quote:
Dat denk jij, ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:24 schreef Nijns het volgende:
protest: ik heb niet eens een webcam! naja: ik heb er wel 1 maar die ligt in de kast en is niet aangesloten..
Zelf geschrevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die interne notities?
Nijns!quote:
quote:Top 100 van woensdag 26 augustus 2009
066. 062 Frutsel
075. 059 Bengeltje
093. 053 Nijns
Diekjequote:
quote:
Speciaal voor jouquote:
Ja, op mijn werk, thuis niet.. Maar iSight zegt me niks.. Is dat met die ingebouwde webcams? Mijn computer is daar nog iets te oud voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:30 schreef Pheno het volgende:
Nijns, je hebt toch een mac? Dan heb je ook een iSight
quote:Top 100 van donderdag 27 augustus 2009
042. 077 Dr_Flash
049. 072 Nijns
063. 064 Fha
098. 052 Pheno
Huh?quote:
Nee, dat blijkt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weer niets gehoord. Je moet dus iig niet enthousiast zijn, die willen ze overduidelijk niet
Hoeveel CO2 stoot je dan uit?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
Het was trouwens heerlijk om met een gemiddelde van 160 te kunnen rijden vannacht, daar knapt een mens van op.
Ik heb het idee dat ik nog 1,5 dag heb om de shit hier weg te werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:Ik had gisteren ECHT de hele dag het idee dat het vrijdag was
En dat idee ging maar niet weg
Door jouw snackdag wist ik dat het donderdag wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gisteren ECHT de hele dag het idee dat het vrijdag was
Ik sta er niet inquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:32 schreef Nijns het volgende:
moet ik me zorgen maken?
[..]
zegt me niks.. Is dat met die ingebouwde webcams? Mijn computer is daar nog iets te oud voor
Hou dat gevoel vandaag nog even vast dan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had gisteren ECHT de hele dag het idee dat het vrijdag was
Ik heb het idee dat ik vandaag helemaal niets ga doen, een half uur eerder weg ga (ben ook al een uur later begonnen) en dat ik dan OP VAKANTIE GAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog 1,5 dag heb om de shit hier weg te werken
Keine blasse Ahnung. Top is maar 180, dat is dan wel poep. t/m 170 trekt ie lekker door, maar daarn ais het echt schijtheiligen. Dan mis ik opeens mijn mazda. Die trok nog sneller dan mijn audi. Nou ja, straks kan ik zelf een auto uitzoeken, dan ga ik weer terug naar mazda denk ik. Ik vond het altijd leuke autos.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik vandaag helemaal niets ga doen, een half uur eerder weg ga (ben ook al een uur later begonnen) en dat ik dan OP VAKANTIE GA![]()
Al is het maar voor eventjes
Over mazda gesproken trouwens, is zo'n RX-8 metquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Keine blasse Ahnung. Top is maar 180, dat is dan wel poep. t/m 170 trekt ie lekker door, maar daarn ais het echt schijtheiligen. Dan mis ik opeens mijn mazda. Die trok nog sneller dan mijn audi. Nou ja, straks kan ik zelf een auto uitzoeken, dan ga ik weer terug naar mazda denk ik. Ik vond het altijd leuke autos.
Nee hoor, ik heb er maar 32quote:
Zo'n wankelmotor haalt wel een belachelijk specifiek vermogenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Dat vind ik zo'n toffe wagen. Geen idee qua zuinigheid, ik heb de Prius ook alleen maar omdat het belastingtechnisch leuk werd gemaakt
Mazda had toch sowieso een ander "soort" motor met de andere modellen? Ik ben even de naam kwijt. Nou ja, ik ben ook natuurlijk naar hun fabriek geweest in Hiroshima, gewoon gebeld of je er kon komen. Ze hadden een tour voor de geinteresseerden wel tof om te zien, zeker het lopende bandwerk wat echt alle variaties uitpoept op dezelfde lijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n wankelmotor haalt wel een belachelijk specifiek vermogenIk zit er nu niet meer zo in, maar vroegah had je de RX-7 die uit een "cilinderinhoud" van 700 cc meer dan 200 pk haalde
Raar dat verder niemand dat principe (meer) gebruikt
Leeeeukk! Waarheen? Met wie? Hoe lang? Vertel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik vandaag helemaal niets ga doen, een half uur eerder weg ga (ben ook al een uur later begonnen) en dat ik dan OP VAKANTIE GA![]()
Al is het maar voor eventjes
Dat hoop ik ten zeerstequote:
Naar Gmunden am Traunsee in het Oostenrijkse Salzkammergutquote:Waarheen?
Mjaquote:Met wie?
Een dagquote:Hoe lang?
Bij dezequote:Vertel!
Een dag? Dat is gewoon een tripje, geen vakantiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoop ik ten zeerste
[..]
Naar Gmunden am Traunsee in het Oostenrijkse Salzkammergut![]()
[..]
Mja![]()
[..]
Een dag
[..]
Bij deze
Kee, noem jij het een tripjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
Een dag? Dat is gewoon een tripje, geen vakantiega je alleen?
Kat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, noem jij het een tripjeJa, alleen ja. Geen kat is zo gek om voor een dagje naar Oostenrijk te gaan met mij
Fles had waarschijnlijk een leuk poesje mee willen nemenquote:
Oe, succes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
Ik heb vanmiddag een 2e gesprek en zie net dat ze de vacature al wel van internet hebben gehaald
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
De ads reageren trouwens wel snel op Fles. Ik krijg nu reclame voor last-minutevakanties.
Oostenrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...
Wil jij ook naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...
Ga jij dan ook naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oostenrijk.
Nog iets meer dan 2 weken.
Ik ben al 3 jaar niet meer in Oostenrijk geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oostenrijk.
Nog iets meer dan 2 weken.
Ik ben zo vaak in Oostenrijk geweest. Oostenrijk is ook wel een van mijn favoriete vakantielanden!quote:
Ik wil wel naar Oostenrijk hoor.quote:
En natuurlijk Oostenrijkse Mädel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak in Oostenrijk geweest. Oostenrijk is ook wel een van mijn favoriete vakantielanden!.
Heerlijk wandelen in de Oostenrijkse bergen. Genieten van de Oostenrijkse keuken. En natuurlijk apfelstrudel eten in Oostenrijk. En je bent ook niet in Oostenrijk geweest als je geen Winer Schnitzel hebt gegeten.
Die hebben ze vast ook wel in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
Ik voor ringtones
Ze weten vast dat ik brEezAh ben
Ook dat ja! In het hotel in Oostenrijk schijnt een jongedame rond te lopen waar ik, toen ik 12 jaar geleden in het zelfde hotel in Oostenrijk was, nog mee heb gevoetbald. Toen was deze Oostenrijkse 11, en heb ik de Oostenrijkse minidoeltjes gesloopt door met een Oostenrijkse bal te hard tegen de paal te schietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:29 schreef OA het volgende:
De ads pikken de hint nog niet op.![]()
[..]
En natuurlijk Oostenrijkse Mädel.
Ja, die komt uit Oostenrijk hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
Ik snap nu opeens wat Wiener Schnitzel betekendOMG, met sommige dingen ben ik echt heul dom
Ja, het valt allemaal op z'n plaats nuquote:
Ik zal wel even op ZOEK naar zo'n Tiroler serveerster in Dirndl als ik in Oostenrijk benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vergeten te jodelen he, als je in Oostenrijk bent.
Ik zie alleen maar kutbanen *boos is* of banen die heel leuk lijken maar dan in een branche blijken te zijn waar ik echt niets mee hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een cv er uit gepoept over de digitale snelweg.
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar kutbanen *boos is* of banen die heel leuk lijken maar dan in een branche blijken te zijn waar ik echt niets mee heb
Die zijn ook altijd leuk ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zo heel veel eisen wat dat betreftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"
gs?quote:
Uhm, ik las iets heel anders?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom moet de kinderrechter eraan te pas komen? Dat kind heeft volgens mij gewoon leerplicht in Nederland, dus ze KAN niet eens weg. Daar had geen rechter aan te pas hoeven te komen.
Het zijn maar incidenten, en als je er genoeg van hebt is het gewoon een 'serie incidenten'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elgische-tiener.html
Hoppa, Nog een geīsoleerd incident met "de beste telefoon ter wereld"
Coole phonequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elgische-tiener.html
Hoppa, Nog een geīsoleerd incident met "de beste telefoon ter wereld"
En het was niet eens in Oostenrijk. Ook niet in de buurt van Oostenrijk.
Dan wel een Oostenrijkse Flintstone toch mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coole phoneIk heb een nokia type "Flintstone".
Ik ga morgen weleens even kijken, daar in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan wel een Oostenrijkse Flintstone toch mag ik hopen?
Niets over een zeilslet.quote:
Link, url, bron naar topic waar je wel wilde reageren....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
tja, als dat fruit lang ligt dan gaat het gisten, dat geeft druk en moet er op een bepaald moment uit.
Dat je maar mooie foto's mag maken daar in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen weleens even kijken, daar in Oostenrijk.
ontplofende iphones van appel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Link, url, bron naar topic waar je wel wilde reageren....
quote:
ach ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
Een quote gebruiken kan zo makkelijk zijn
[..]
goldsingerquote:
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja.
gekke gozer als ik ben probeer ik ook nog wat werk te doen.
en mannen kunnen nu eenmaal maar 1 ding tegelijk doen.
ze is 13, ouwe viezerikquote:
werkschuw... wat is dat...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.
Tss, de jeugd van tegenwoordig wilt al ontmaagd worden als ze 10 zijnquote:
nijns is ouder pheno... misschien zeilt ze ook welquote:
dan laten we lul het werk doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.
Omdat mijn neus kleiner is, lijkt me een goed plan.quote:
Die heeft ook al last van "meet"vrees. net als die Laura, die wilt gewoon alleen op een bootje rond gaan dobberen. En door piraten anaal vernederd wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nijns is ouder pheno... misschien zeilt ze ook wel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ook al last van "meet"vrees. net als die Laura, die wilt gewoon alleen op een bootje rond gaan dobberen. En door piraten anaal vernederd worden
Welke meid wil nu niet door Orlando Bloom....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hou je fantasien maar voor je pheno...
Geen idee daar heb ik het nooit over met meiden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke meid wil nu niet door Orlando Bloom....
Tss, holbewonerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee daar heb ik het nooit over met meiden...
quote:Dear students,
Congratulations!!!!!!!!!!!!!!! You are graduated on Wednesday 26 August 2009.
The letters will be sent on Monday.
Ja, geef dat vorkje maar aan mij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
en nu die vervelende man aanpakken
Jahoor, ze heeft het voor elkaarquote:
Gefeliciteerd. Wanneer is het feest (met gebakquote:
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Als ik een Mac krijg van jou, zet ik mijn webcam wel aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSight
het idee alleen al is goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
Dankjulliewel allemaa
@duckie: het echte leven? Ik werk al he?
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld? Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat doe je? Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het idee alleen al is goed.![]()
*doet gouw nog eens webcam hack lezen*
Hmm, ik zeg toch niets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
ik mag van Pheno geen kwartetten meer maken
Ingeswaffeld?quote:
eeh nee, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld?
2 x 18quote:Hoe oud ben je?
tussen amsterdam en utrecht rechts van de A2quote:Waar woon je?
vertellen hoe wie wat en waar, "iets" in de ITquote:Wat doe je?
ja, verliefd en getrouwd.quote:Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doet ook alles voor een baantje bij GF he.
Ik las fietsbellen oppoesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:00 schreef dndiek het volgende:
Oeh spannend!
Uefa Europa League Groupstage Draw
Probeer het nog eensquote:
Welkom! papa van hoeveel en hoe oud?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh nee, ik geloof het niet.
[..]
2 x 18
[..]
tussen amsterdam en utrecht rechts van de A2
[..]
vertellen hoe wie wat en waar, "iets" in de IT
[..]
ja, verliefd en getrouwd.
verder nog papa,
Hai GF!quote:
Koop een mac, dan zul je de "dt" fout niet meer makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je beter doen vindt ik
ik haat voetbal, intens
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je beter doen vindt ik
ik haat voetbal, intens
2 mooie dochters van bijna 5 en 8quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom! papa van hoeveel en hoe oud?
nope,quote:
feliquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope,
bij ons thuis heerst nog een ouderwets rollen patroon.
papa brengt geld binnen en huisvrouwlief geeft het uit.
Hoezee! Chapeau!quote:
daar moet je extra voor bijverdienenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nog zijn af en toe de ramen niet gelapt
Durf je niet gf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik krijg de IQ test als reclame
goedemiddag gfquote:
heb hem al 2x gedaanquote:
En allebei de keren dezelfde score of was er een groot verschil?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hem al 2x gedaan![]()
en krijg hem nog steeds of reclame over tv kijken via de pc
2x dezelfde scorequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En allebei de keren dezelfde score of was er een groot verschil?
Zegt mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 mooie dochters van bijna 5 en 8![]()
ik heb dus een harem thuis van 3 vrouwen
Dankjequote:
Dan moet je ook domme antwoorden gevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2x dezelfde score
maar het zijn ook van die domme vragen
Jawel, maar hij krijgt hem niet geopend.quote:
och de score's maakten me even blijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook domme antwoorden geven
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jawel, maar hij krijgt hem niet geopend.
dat is toch andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
Dankjulliewel allemaa
@duckie: het echte leven? Ik werk al he?
Goed idee pheno! Ik hou het ook dan voor gezien denk ik!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik maar eens wat proggen, nog een uurtje en dan kap ik er mee. Ik heb niets voor niets pauzes opgespaard om deze dag wat vroeger te eindigen
ben jij een dochter van wel.ok?quote:
quote:
Jij zegt het, het solliciteren zal nu wel wat makkelijker wordenquote:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Oh, en de vijftigste klacht bij TnT leggen, ook altijd leuk.
solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Jij zegt het, het solliciteren zal nu wel wat makkelijker wordennu er gewoon (diploma) achter staat
Brieven kwijt met gekochte spullen en een sample van pickwick thee, pakket dat er een maand over doet om van Den Haag bij ons te komen. En daar zat een boek in om te reviewen. De deadline was al voorbij voordat het bezorgd werdquote:
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te latenquote:
iets uit mijn verre verledenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaan
wel.ok zou dan ook je vader zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te laten
Dus nee, de kans dat mijn moeder op FOK! post, acht ik klein
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te laten
slechte ervaringen gf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets uit mijn verre verleden
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!quote:
bijna goed, papa werkt en als hij thuis komt wil hij schone ramen en een geveegt stoepje.quote:
nee niet met solliciteren wel met het werken voor een anderquote:
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...
Dit is ook mijn eerste keerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaan
Jeetje wat slecht! Maar wat wil je van ze dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brieven kwijt met gekochte spullen en een sample van pickwick thee, pakket dat er een maand over doet om van Den Haag bij ons te komen. En daar zat een boek in om te reviewen. De deadline was al voorbij voordat het bezorgd werd
Gaat weer lekker.
ik hielp wel altijd meequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.
ook pantofels en krant brengen behoort tot de mogelijkheden.
maar om de een of andere reden doen ze het niet.
de moeder geeft het verkeerde rolmodelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.
ook pantofels en krant brengen behoort tot de mogelijkheden.
maar om de een of andere reden doen ze het niet.
Zo moet ik mn kleine meid ook maar opvoeden danquote:
tja en dan is het 3 tegen 1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de moeder geeft het verkeerde rolmodel
Ik ben zo liefquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo moet ik mn kleine meid ook maar opvoeden dan
dat is een verloren strijdquote:
in je slaapquote:
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Nijns het volgende:
Jeetje wat slecht! Maar wat wil je van ze dan?
Gelukkig... dat is wat je UI ook zegt, dus dan zal het wel zo zijnquote:
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
frustrerend... daar mogen ze dan zeker wel wat aan doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
de post iets kwijtrakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hm, ik snap je frustratie ja...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.
Nijntjequote:
soms niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, ik snap je frustratie ja...
Zeg, ik ben heus echt lief hoor
Jaja, dat zeggen ook alle kinderen die elk jaar mee moeten in de zak naar spanjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, ik snap je frustratie ja...
Zeg, ik ben heus echt lief hoor
Ik lach elke dag weer als er weer iemand doodgestoken wordt in de randstad. Blijf maar lekker daarquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!
klopt allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna goed, papa werkt en als hij thuis komt wil hij schone ramen en een geveegt stoepje.
en een warme prak op tafel
Tss, kinderarbeid hier op FOK!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...
dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Heel somsquote:
Tss. die liegen dan, ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ook alle kinderen die elk jaar mee moeten in de zak naar spanje
mooie multiquotequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
klopt allemaal
[..]
Tss, kinderarbeid hier op FOK!
kleuters opzadelen met de PR
[..]
dat slaat echt nergens op
wat bizarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
Zwitserse koeien plegen massaal zelfmoord
Een zelfmoordgolf in de Zwitserse Alpen: maar liefst 28 koeien wierpen zichzelf van een klif en vielen te pletter op de harde ondergrond. De bevolking van het nabijgelegen dorpje Soustal maken zich grote zorgen.
De 28 zelfmoorden vonden allen plaats in de afgelopen drie dagen. De beesten vallen soms wel honderd meter naar beneden. Waarom ze dit doen, is een groot raadsel. "We zijn het aan het onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie. "Ze groeien op in de Alpen en kunnen gevaren dus heel goed inschatten."
Lijken opruimen
Bij een zelfdoding moet de reddingsbrigade in actie komen om het lijk te ruimen. De organen van de beesten kunnen namelijk niet lang blijven liggen. Ze zouden het grondwater, waarvan de plaatselijke bevolking leeft, kunnen vergiftigen. Volgens de politie zijn er geen roofdieren meer die de lichamen 'opruimen', zo meldt Daily Mail.
speciaal voor OA, jeweetsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie multiquote
en idd belachelijk die kinderarbeid...
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Heel soms
[..]
Tss. die liegen dan, ik niet
dat is bij oostenrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
wellicht een zwitserse koeiensekte...quote:
ik heb wel een bloemenkrans gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vinden
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
*hangt hangt bloemenkransje om de nek van wel.o.k* jij kan weer andere dingen
Zeg, jij vertelde onwaarhedenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vinden
ja zeg dat wel... veel wind ineens...quote:
Laat mij er wel even uit dan voor die tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.
Ik slachtte altijd koeien in Diablo II:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
Een zelfmoordgolf in de Zwitserse Alpen: maar liefst 28 koeien wierpen zichzelf van een klif en vielen te pletter op de harde ondergrond. De bevolking van het nabijgelegen dorpje Soustal maken zich grote zorgen.
De 28 zelfmoorden vonden allen plaats in de afgelopen drie dagen. De beesten vallen soms wel honderd meter naar beneden. Waarom ze dit doen, is een groot raadsel. "We zijn het aan het onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie. "Ze groeien op in de Alpen en kunnen gevaren dus heel goed inschatten."
Lijken opruimen
Bij een zelfdoding moet de reddingsbrigade in actie komen om het lijk te ruimen. De organen van de beesten kunnen namelijk niet lang blijven liggen. Ze zouden het grondwater, waarvan de plaatselijke bevolking leeft, kunnen vergiftigen. Volgens de politie zijn er geen roofdieren meer die de lichamen 'opruimen', zo meldt Daily Mail.
tegen mij welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg, jij vertelde onwaarhedenheb nog nooit onaardig tegen jou gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |