Hm, ik snap je frustratie ja...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
sorry, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.
Nijntjequote:
soms niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, ik snap je frustratie ja...
Zeg, ik ben heus echt lief hoor
Jaja, dat zeggen ook alle kinderen die elk jaar mee moeten in de zak naar spanjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, ik snap je frustratie ja...
Zeg, ik ben heus echt lief hoor
Ik lach elke dag weer als er weer iemand doodgestoken wordt in de randstad. Blijf maar lekker daarquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!
klopt allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna goed, papa werkt en als hij thuis komt wil hij schone ramen en een geveegt stoepje.
en een warme prak op tafel
Tss, kinderarbeid hier op FOK!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...
dat slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
quote:
Heel somsquote:
Tss. die liegen dan, ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jaja, dat zeggen ook alle kinderen die elk jaar mee moeten in de zak naar spanje
mooie multiquotequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
klopt allemaal
[..]
Tss, kinderarbeid hier op FOK!
kleuters opzadelen met de PR
[..]
dat slaat echt nergens op
wat bizarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
Zwitserse koeien plegen massaal zelfmoord
Een zelfmoordgolf in de Zwitserse Alpen: maar liefst 28 koeien wierpen zichzelf van een klif en vielen te pletter op de harde ondergrond. De bevolking van het nabijgelegen dorpje Soustal maken zich grote zorgen.
De 28 zelfmoorden vonden allen plaats in de afgelopen drie dagen. De beesten vallen soms wel honderd meter naar beneden. Waarom ze dit doen, is een groot raadsel. "We zijn het aan het onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie. "Ze groeien op in de Alpen en kunnen gevaren dus heel goed inschatten."
Lijken opruimen
Bij een zelfdoding moet de reddingsbrigade in actie komen om het lijk te ruimen. De organen van de beesten kunnen namelijk niet lang blijven liggen. Ze zouden het grondwater, waarvan de plaatselijke bevolking leeft, kunnen vergiftigen. Volgens de politie zijn er geen roofdieren meer die de lichamen 'opruimen', zo meldt Daily Mail.
speciaal voor OA, jeweetsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooie multiquote
en idd belachelijk die kinderarbeid...
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Heel soms
[..]
Tss. die liegen dan, ik niet
dat is bij oostenrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
wellicht een zwitserse koeiensekte...quote:
ik heb wel een bloemenkrans gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vinden
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
*hangt hangt bloemenkransje om de nek van wel.o.k* jij kan weer andere dingen
Zeg, jij vertelde onwaarhedenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je bent wel een volhouder... en omdat je zo blijft aandringen zal iedereen je lief vinden
ja zeg dat wel... veel wind ineens...quote:
Laat mij er wel even uit dan voor die tijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.
Ik slachtte altijd koeien in Diablo II:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:17 schreef MaleDuck het volgende:
suicidal cows..
Een zelfmoordgolf in de Zwitserse Alpen: maar liefst 28 koeien wierpen zichzelf van een klif en vielen te pletter op de harde ondergrond. De bevolking van het nabijgelegen dorpje Soustal maken zich grote zorgen.
De 28 zelfmoorden vonden allen plaats in de afgelopen drie dagen. De beesten vallen soms wel honderd meter naar beneden. Waarom ze dit doen, is een groot raadsel. "We zijn het aan het onderzoeken", aldus een woordvoerder van de politie. "Ze groeien op in de Alpen en kunnen gevaren dus heel goed inschatten."
Lijken opruimen
Bij een zelfdoding moet de reddingsbrigade in actie komen om het lijk te ruimen. De organen van de beesten kunnen namelijk niet lang blijven liggen. Ze zouden het grondwater, waarvan de plaatselijke bevolking leeft, kunnen vergiftigen. Volgens de politie zijn er geen roofdieren meer die de lichamen 'opruimen', zo meldt Daily Mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |