solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Jij zegt het, het solliciteren zal nu wel wat makkelijker wordennu er gewoon (diploma) achter staat
Brieven kwijt met gekochte spullen en een sample van pickwick thee, pakket dat er een maand over doet om van Den Haag bij ons te komen. En daar zat een boek in om te reviewen. De deadline was al voorbij voordat het bezorgd werdquote:
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te latenquote:
iets uit mijn verre verledenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaan
wel.ok zou dan ook je vader zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te laten
Dus nee, de kans dat mijn moeder op FOK! post, acht ik klein
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder is de vrouw die ooit een hele avond achter de pc heeft gezeten omdat ze niet wist hoe hij uit moest. en ze durfde hem ook niet alleen te laten
slechte ervaringen gf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iets uit mijn verre verleden
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!quote:
bijna goed, papa werkt en als hij thuis komt wil hij schone ramen en een geveegt stoepje.quote:
nee niet met solliciteren wel met het werken voor een anderquote:
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
WInk, wink, nudge, nudge, say no more!
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dus dan zou muck ook maar 6 of 8 zijn...
Dit is ook mijn eerste keerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
solliciteren wat is dat? Dat heb ik nog nooit gedaan
Jeetje wat slecht! Maar wat wil je van ze dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Brieven kwijt met gekochte spullen en een sample van pickwick thee, pakket dat er een maand over doet om van Den Haag bij ons te komen. En daar zat een boek in om te reviewen. De deadline was al voorbij voordat het bezorgd werd
Gaat weer lekker.
ik hielp wel altijd meequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.
ook pantofels en krant brengen behoort tot de mogelijkheden.
maar om de een of andere reden doen ze het niet.
de moeder geeft het verkeerde rolmodelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 8 kan je prima ramenlappen, afwassen, strijken, koffie zetten en koffie inschenken.
ook pantofels en krant brengen behoort tot de mogelijkheden.
maar om de een of andere reden doen ze het niet.
Zo moet ik mn kleine meid ook maar opvoeden danquote:
tja en dan is het 3 tegen 1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de moeder geeft het verkeerde rolmodel
Ik ben zo liefquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo moet ik mn kleine meid ook maar opvoeden dan
dat is een verloren strijdquote:
in je slaapquote:
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Nijns het volgende:
Jeetje wat slecht! Maar wat wil je van ze dan?
Gelukkig... dat is wat je UI ook zegt, dus dan zal het wel zo zijnquote:
tja, aan de rand van de randstad wordt het over het hek gegooit, woont toch niemand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
frustrerend... daar mogen ze dan zeker wel wat aan doen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook al een DS spel kwijt, ze moeten maar eens gaan zoeken waar alles blijft. Ik vind het nogal triest dat ik elke week wel iets niet krijg via de post....
de post iets kwijtrakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |