Kee, noem jij het een tripjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:08 schreef Nijns het volgende:
Een dag? Dat is gewoon een tripje, geen vakantiega je alleen?
Kat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, noem jij het een tripjeJa, alleen ja. Geen kat is zo gek om voor een dagje naar Oostenrijk te gaan met mij
Fles had waarschijnlijk een leuk poesje mee willen nemenquote:
Oe, succes!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:19 schreef Nijns het volgende:
Ik heb vanmiddag een 2e gesprek en zie net dat ze de vacature al wel van internet hebben gehaald
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
De ads reageren trouwens wel snel op Fles. Ik krijg nu reclame voor last-minutevakanties.
Oostenrijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...
Wil jij ook naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Even kijken of het ook specifiek voor Oostenrijk wil lukken...
Ga jij dan ook naar Oostenrijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oostenrijk.
Nog iets meer dan 2 weken.
Ik ben al 3 jaar niet meer in Oostenrijk geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oostenrijk.
Nog iets meer dan 2 weken.
Ik ben zo vaak in Oostenrijk geweest. Oostenrijk is ook wel een van mijn favoriete vakantielanden!quote:
Ik wil wel naar Oostenrijk hoor.quote:
En natuurlijk Oostenrijkse Mädel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben zo vaak in Oostenrijk geweest. Oostenrijk is ook wel een van mijn favoriete vakantielanden!.
Heerlijk wandelen in de Oostenrijkse bergen. Genieten van de Oostenrijkse keuken. En natuurlijk apfelstrudel eten in Oostenrijk. En je bent ook niet in Oostenrijk geweest als je geen Winer Schnitzel hebt gegeten.
Die hebben ze vast ook wel in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
Ik voor ringtones
Ze weten vast dat ik brEezAh ben
Ook dat ja! In het hotel in Oostenrijk schijnt een jongedame rond te lopen waar ik, toen ik 12 jaar geleden in het zelfde hotel in Oostenrijk was, nog mee heb gevoetbald. Toen was deze Oostenrijkse 11, en heb ik de Oostenrijkse minidoeltjes gesloopt door met een Oostenrijkse bal te hard tegen de paal te schietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:29 schreef OA het volgende:
De ads pikken de hint nog niet op.![]()
[..]
En natuurlijk Oostenrijkse Mädel.
Ja, die komt uit Oostenrijk hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
Ik snap nu opeens wat Wiener Schnitzel betekendOMG, met sommige dingen ben ik echt heul dom
Ja, het valt allemaal op z'n plaats nuquote:
Ik zal wel even op ZOEK naar zo'n Tiroler serveerster in Dirndl als ik in Oostenrijk benquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vergeten te jodelen he, als je in Oostenrijk bent.
Ik zie alleen maar kutbanen *boos is* of banen die heel leuk lijken maar dan in een branche blijken te zijn waar ik echt niets mee hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een cv er uit gepoept over de digitale snelweg.
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar kutbanen *boos is* of banen die heel leuk lijken maar dan in een branche blijken te zijn waar ik echt niets mee heb
Die zijn ook altijd leuk ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"
Ik ben nog jong, ik heb nog niet zo heel veel eisen wat dat betreftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of waar een salaris geboden wordt dat je denkt "Is dit de rubriek Vrijwilligerswerk?"
gs?quote:
Uhm, ik las iets heel anders?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom moet de kinderrechter eraan te pas komen? Dat kind heeft volgens mij gewoon leerplicht in Nederland, dus ze KAN niet eens weg. Daar had geen rechter aan te pas hoeven te komen.
Het zijn maar incidenten, en als je er genoeg van hebt is het gewoon een 'serie incidenten'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elgische-tiener.html
Hoppa, Nog een geīsoleerd incident met "de beste telefoon ter wereld"
Coole phonequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elgische-tiener.html
Hoppa, Nog een geīsoleerd incident met "de beste telefoon ter wereld"
En het was niet eens in Oostenrijk. Ook niet in de buurt van Oostenrijk.
Dan wel een Oostenrijkse Flintstone toch mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Coole phoneIk heb een nokia type "Flintstone".
Ik ga morgen weleens even kijken, daar in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan wel een Oostenrijkse Flintstone toch mag ik hopen?
Niets over een zeilslet.quote:
Link, url, bron naar topic waar je wel wilde reageren....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
tja, als dat fruit lang ligt dan gaat het gisten, dat geeft druk en moet er op een bepaald moment uit.
Dat je maar mooie foto's mag maken daar in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen weleens even kijken, daar in Oostenrijk.
ontplofende iphones van appel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Link, url, bron naar topic waar je wel wilde reageren....
quote:
ach ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
Een quote gebruiken kan zo makkelijk zijn
[..]
goldsingerquote:
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach ja.
gekke gozer als ik ben probeer ik ook nog wat werk te doen.
en mannen kunnen nu eenmaal maar 1 ding tegelijk doen.
ze is 13, ouwe viezerikquote:
werkschuw... wat is dat...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.
Tss, de jeugd van tegenwoordig wilt al ontmaagd worden als ze 10 zijnquote:
nijns is ouder pheno... misschien zeilt ze ook welquote:
dan laten we lul het werk doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent net zo werkschuw als de rest, lul niet.
Omdat mijn neus kleiner is, lijkt me een goed plan.quote:
Die heeft ook al last van "meet"vrees. net als die Laura, die wilt gewoon alleen op een bootje rond gaan dobberen. En door piraten anaal vernederd wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nijns is ouder pheno... misschien zeilt ze ook wel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft ook al last van "meet"vrees. net als die Laura, die wilt gewoon alleen op een bootje rond gaan dobberen. En door piraten anaal vernederd worden
Welke meid wil nu niet door Orlando Bloom....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hou je fantasien maar voor je pheno...
Geen idee daar heb ik het nooit over met meiden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke meid wil nu niet door Orlando Bloom....
Tss, holbewonerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee daar heb ik het nooit over met meiden...
quote:Dear students,
Congratulations!!!!!!!!!!!!!!! You are graduated on Wednesday 26 August 2009.
The letters will be sent on Monday.
Ja, geef dat vorkje maar aan mij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
en nu die vervelende man aanpakken
Jahoor, ze heeft het voor elkaarquote:
Gefeliciteerd. Wanneer is het feest (met gebakquote:
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Als ik een Mac krijg van jou, zet ik mijn webcam wel aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSight
het idee alleen al is goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
Dankjulliewel allemaa
@duckie: het echte leven? Ik werk al he?
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld? Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat doe je? Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het idee alleen al is goed.![]()
*doet gouw nog eens webcam hack lezen*
Hmm, ik zeg toch niets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
ik mag van Pheno geen kwartetten meer maken
Ingeswaffeld?quote:
eeh nee, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld?
2 x 18quote:Hoe oud ben je?
tussen amsterdam en utrecht rechts van de A2quote:Waar woon je?
vertellen hoe wie wat en waar, "iets" in de ITquote:Wat doe je?
ja, verliefd en getrouwd.quote:Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doet ook alles voor een baantje bij GF he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |