Ja, geef dat vorkje maar aan mij!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
en nu die vervelende man aanpakken
Jahoor, ze heeft het voor elkaarquote:
Gefeliciteerd. Wanneer is het feest (met gebakquote:
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Als ik een Mac krijg van jou, zet ik mijn webcam wel aan hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
iSight aan zet. Oh nee, eerst een mac cadeau aan Nijns doet met iSight
het idee alleen al is goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
Dankjulliewel allemaa
@duckie: het echte leven? Ik werk al he?
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld? Hoe oud ben je? Waar woon je? Wat doe je? Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het idee alleen al is goed.![]()
*doet gouw nog eens webcam hack lezen*
Hmm, ik zeg toch niets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:51 schreef Nijns het volgende:
ik mag van Pheno geen kwartetten meer maken
Ingeswaffeld?quote:
eeh nee, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eigenlijk al eens fatsoenlijk voorgesteld?
2 x 18quote:Hoe oud ben je?
tussen amsterdam en utrecht rechts van de A2quote:Waar woon je?
vertellen hoe wie wat en waar, "iets" in de ITquote:Wat doe je?
ja, verliefd en getrouwd.quote:Verliefd/verloofd/getrouwd? etc.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze doet ook alles voor een baantje bij GF he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |