De minister van.. weet ik het.. iets met onderwijs?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet eens wie je bedoelt: ik kijk VH1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Die is ruig aan het feestenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Pheno het volgende:
Waar is die MPG, hij moet me meehelpen met feitjes, hij is de teruglezert
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Fha het volgende:
[..]
De minister van.. weet ik het.. iets met onderwijs?
Oh, dat tuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Jouw ongetrainde oog ziet niet waar iemand er een likje verf bij moet smeren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, volgende week komt er iemand eens kijken wat er aan het schilderwerk moet gebeuren. Als ik dat zelf ga doen wordt het niets
Handig, een schilderquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, volgende week komt er iemand eens kijken wat er aan het schilderwerk moet gebeuren. Als ik dat zelf ga doen wordt het niets
Moet je eens kijken (als je dat echt wilt laten doen) naar een sociale werkplaats. Dat heeft mijn mama ook gedaan.. Het scheelt de helft, het duurt iets langer, maar ze maken gewoon een offerte en je betaald geen cent meer en uiteindelijk ziet het er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig, een schilder. Wilde dat ik het geld ervoor had om mijn huis/flatje te laten doen..
In ieder geval de gang en de keuken moeten nog gedaan worden, slaapkamer 2/3 zijn niet heel interessant, maar moeten eigenlijk dan ook meegenomen worden..
Nope.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw ongetrainde oog ziet niet waar iemand er een likje verf bij moet smeren?.
Ik laat een beun het doen. Man is timmerman geweest en echt zo'n knutselsmurf. Alleen niet blauw, hij zal hier ook geen mod mogen worden. Ligt aan mijn geboorteplaats denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig, een schilder. Wilde dat ik het geld ervoor had om mijn huis/flatje te laten doen..
In ieder geval de gang en de keuken moeten nog gedaan worden, slaapkamer 2/3 zijn niet heel interessant, maar moeten eigenlijk dan ook meegenomen worden..
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef Fha het volgende:
Maar dat wil hij niet van mij aan nemen, want ik ben het maar.
Welk programma gebruik je eigenlijk voor die filmpjes? Iets dat ook onder Windows kan draaien?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, 2 minuten film gemaakt nu, ik vind het eigenlijk nu al cool. En dan ben ik pas bij topic #100
Nijnz0rzzquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Nijns het volgende:
Flesje!![]()
Fha, ik heb (hopelijk bijna) een diploma en ik zeg dat je gelijk hebt!
Diplomaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Nijns het volgende:
Flesje!![]()
Fha, ik heb (hopelijk bijna) een diploma en ik zeg dat je gelijk hebt!
Hij zegt het ook niet letterlijk maar hij doet het welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijnz0rzz![]()
Tuurlijk heeft ze gelijkMaar gewoon "ik hoef niet naar jou te luisteren want jij bent het maar" tegen je vaste partner. Poe poe, die durft
![]()
Dat liet ik me, onder mijn dak, door NIEMAND zeggen.
Oeh, nu moeten we weer trouwenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijnz0rzz![]()
Tuurlijk heeft ze gelijkMaar gewoon "ik hoef niet naar jou te luisteren want jij bent het maar" tegen je vaste partner. Poe poe, die durft
![]()
Dat liet ik me, onder mijn dak, door NIEMAND zeggen.
liefquote:
OMG wat een koppig mannetje zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij zegt het ook niet letterlijk maar hij doet het welNet als met zijn hernia, zeg ik hem dat hij zijn eigen graf graaft als hij met zijn dubbele hernia nog gaat motorcrossen, dan maakt het niet uit en doet hij het gewoon. Zegt de arts het, dan doet hij het niet meer
Knetter vermoeiend. Des te meer reden om medicijnen te gaan studeren (en economie en alles wat we ooit tegen gaan komen
)
He kut, ik wou gewoon nueckenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Nijns het volgende:
Oeh, nu moeten we weer trouwen
(ok, ik hou erover op! ik wil gewoon een mooie jurk)
Gewoon iMovie. Zit in het iLife '09 dat ik bij Apple besteld heb voor 7,50quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je eigenlijk voor die filmpjes? Iets dat ook onder Windows kan draaien?.
quote:
Ben ik ook wel somsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Nijns het volgende:
lief
[..]
OMG wat een koppig mannetje zeg
Wie niet?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
HD uploaden naar youtube, maar ook als mov file (hoi Fles, Quicktime)
Aha. Mocht ik nog eens filmpjes willen maken, kijk ik wel even of software die ik al heb ook toereikend is. PS CS3 heb ik sowieso al voor de fotobewerkingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon iMovie. Zit in het iLife '09 dat ik bij Apple besteld heb voor 7,50(promotie toen het net nieuw was). Wel tof, je kunt het dus ook HD uploaden naar youtube, maar ook als mov file (hoi Fles, Quicktime
), of andere extensies. Of naar iTunes. Ze zijn wel altijd up to date met dit pakket, er kwam een update op het moment dat er HD op youtube kwam bv
Geen idee of het ook voor Windows is, ik denk het niet. Het is even wennen, je kunt bv niet opslaan, dat doet dat ding gewoon standaard. Erg neurotisch word ik er zelf vanVoor de rest heb ik PS Elements als reddende engel om bepaalde effecten of templates (zoals de ansichtkaarten van de vorige keer) te maken.
Geen probleem hierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderstraal op, ik wil EDITTEN
CS4 heb ik ook nog ergens, omdat die voor het eerst universeel gebrouwen was voor de nieuwe intel macs. maar die heb ik niet gekocht, iets te duur. Wel leuke dingen, maar eerlijk gezegd gebruik ik de ware pro stuff niet. Elements voldoet prima voor het meeste werk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Mocht ik nog eens filmpjes willen maken, kijk ik wel even of software die ik al heb ook toereikend is. PS CS3 heb ik sowieso al voor de fotobewerking.
Je moet er gewoon keihard op stampenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt Apple-producten editten????
Dat doe ik liever op goedkopere crapquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Je moet er gewoon keihard op stampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |