mja.. dat zal wel meevallen. Als ik het op Fok! wil zetten valt het meestal wel mee qua belangrijkheidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
DoneDat is altijd fijn, en dan de hele avond bedenken wat het toch was
quote:
DjRex.quote:
Wtf heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
DjRex.![]()
Oke, het is bijna 8 uur en nu ben ik eens eindelijk wakker.
Ik heb de hele dag alleen maar gek lopen doen bij logeerpartijtje en niet kunnen slapen. Ook teveel alcohol gedronken.quote:
En dan vannacht niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag alleen maar gek lopen doen bij logeerpartijtje en niet kunnen slapen. Ook teveel alcohol gedronken.
voetbal is al een tijdje bezig he?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:37 schreef DjRex89 het volgende:
Daar zit wat inzeker in dit topic.
Zo een aflevering van Lost kijken en daarna denk ik voetbalSport kijken/sport doen, what's the difference?
Ja ik wil PSV zien, dat is pas over een uurtjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voetbal is al een tijdje bezig he?
Dat lijkt me erg. Ik was de hele middag aan het slapen thuis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan vannacht niet meer kunnen slapen
ah.. dat kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik wil PSV zien, dat is pas over een uurtje
Ik wil m ook wel zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ik wil naar de Inglourious Basterd, nu nog mensen vinden die mee willen morgen
dat wel.. maar altijd balen dat soort momentjes..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef DjRex89 het volgende:
Net weer wat mailcontact gehad met het meisje waar ik het eerder over had. Het is gedaanKlinkt wel heel depressief
Maar ze heeft 'het' gevoel niet meer. Gelukkig is ze wel heel eerlijk en houd ze me niet aan het lijntje..
Moet zeggen dat ik nu pas merk hoe onzeker ik me de laatste 1,5 maand heb gevoeld. Is nu opeens weg en voelt ook wel weer relax. Het blijft natuurlijk balen maar hopelijk spreken we nog af en blijven we daarna nog contact houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wel.. maar altijd balen dat soort momentjes..
Ik ben weer terug van mijn rondje. 5 km gedaan in 39 minuten. Niet supersnel, maar wel voor mijn lichaam
Vorige jaar toen ik dat wedstrijdje liep, heb ik er 38 minuut 55 over gedaan en daarna had ik niet meer getraind., dus ik zit weer op hetzelfde niveau blijkbaar
quote:
komt allemaal wel weer goed uiteindelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nu pas merk hoe onzeker ik me de laatste 1,5 maand heb gevoeld. Is nu opeens weg en voelt ook wel weer relax. Het blijft natuurlijk balen maar hopelijk spreken we nog af en blijven we daarna nog contact houden.
Genoeg Dr. Love nuKan ik eindelijk weer PSV kijken
mja.. dat zal ik mischien uiteindelijkj ook wel halen, maar ik heb dus een jaar echt helemaal niets meer gedaan. Daarvoor voetbalde ik ook nog. Nu was het alleen een beetje tennis af en toe.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
1-0 maar wel leukere wedstrijd dan de vorige
Ik kan me herinneren dat wij met het basketbalteam 6,5 km in 45min liepen. Maar dan loop je ook met een groep, dat is toch fijner lijkt me.
Klinkt als een uitdaging.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Joy!
Moet morgen eigenlijk 2 jaarrekeningen afhebben, maar ik was in de veronderstelling dat we de administraties al hadden en die hadden we dus nietGaat nie lukken nie!
idd.. beter even langs de huisarts.. nu even lekker gaan slapen. de 30 minuten hoop ik te gaan halen in oktober, maar dat is misschien te snel.. mijn eerste doel is om volgende week mijn tijd van 38.55 te verbreken in de ronde van IHC Nedstaal en dan dus 3 oktober tijdens de Rabobankloop de 35 minutengrens te pakken..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Daph_ het volgende:
Nico maar je weet toch dat ik onwijs trots ben op je hardloopprestaties? Je gaat vast binnenkort mijn 'record' breken van 30.08![]()
Werken gaat op zich wel goed, ware het niet dat ik zo'n beetje iedere dag knallende koppijn heb en de pijnstillers niet werken. Ben iedere dag bekaf (ik had nu ook allang in bed moeten liggen eigenlijk), maar dat heeft waarschijnlijk een andere reden dan werken. Zucht. Komt wel goedMoet volgende week weer naar de huisarts.
Hoe gaat het bij jou? Alles goed nog?
kjken misschienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:15 schreef DjRex89 het volgende:
En dan naar de olympische spelen toch?
Ehm..... tja... met niets doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Met mij is het goed hoor!
Lekker actief de laatste tijd enzo. Helemaal goed dus.
Waar vermaak jij je mee heden ten dage?
Niets doen is (af en toe) best lekker. Intro's zijn altijd goed, nog hele gekke dingen gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm..... tja... met niets doen?net 1,5 week intro achter de rug... was awesome! Ik ben mij (helaas, maar vandaag maar eens mee stoppen
) te veel aan het vermaken met chocolade!
IK ben gelukkig.... en dan wil ik graag chocolade eten
maar daar ga ik vandaag maar eens even mee stoppen wil ik niet over 3 weken weer 70 kilo wegen
En idd ook maar weer eens actief gaan doen
maar vanaf maandag weer fulltime naar school toe dus komt goed
Heel veel gekke dingen... de befaamde kledinglijn... IN de nmr-vijver op de uni gezwommen en metingen verstoord en condoom opgeblazen, kaartje kussen.... en dan nog 9 dagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niets doen is (af en toe) best lekker. Intro's zijn altijd goed, nog hele gekke dingen gedaan?
En ban de chocolade!Soms zondigen is goed, maar het moet bij soms blijven inderdaad, net als dat niets doen
En school.. wat ging je ook al weer doen?
Ja precies.. alle standaard dingen van een intro gewoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel veel gekke dingen... de befaamde kledinglijn... IN de nmr-vijver op de uni gezwommen en metingen verstoord en condoom opgeblazen, kaartje kussen.... en dan nog 9 dagenwas super
en idd bannen die chocolade jah... ik ken het probleem....
![]()
Ik ga Moleculaire levenswetenschappen studeren op de RU (eerst schakeljaar) en daarnaast ga ik deeltijd religiestudies doen (op di en wo avond ) omdat ik dat gewoon super interessant vind
Zeker druk programma... maar daar heb ik voor gekozen en als het niet gaat dan gaat het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja precies.. alle standaard dingen van een intro gewoonHeel goed
Ok.. klinkt wel als een druk programma, maar als je dat super interessant vind, dan komt het vast goed
En dat terwijl Pilleke al heul lang niet meer is geweestquote:Top 10 Posters
1 Piles - 21670
2 PieterBas - 20236
3 Psychonikeo - 17713
4 Luctor.et.Emergo - 13133
5 Californium - 12998
6 Yesse - 10091
7 Bravebart - 10008
8 Cuegirllie - 9901
9 Deansensitized - 9745
10 Houniet - 8707
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
En dat terwijl Pilleke al heul lang niet meer is geweest![]()
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zoals verwacht is ruim 1/3 wazig of onscherp
inderdaad.quote:
Denk ook niet dat er hier in Nederland een busje met de Fremantle Dockers erop zal rijden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Luctor
Ik zag laatst een busje voor me rijden met een sticker van Dockers erop.. alleen dat waren niet de Fremantle, maar een ander woord ervoor...
Die kans is inderdaad vrij minimaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er hier in Nederland een busje met de Fremantle Dockers erop zal rijden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
gecondoleerd L.no
En hoiiiii luccie![]()
![]()
![]()
![]()
je had het nodig zeker.quote:ef bijna 4 uur op de bank geslapen
inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad vrij minimaal
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Even iets mooier belicht
Dankjewel man
[ afbeelding ]
quote:
wel zo handig om dat vantevoren uit te zoeken inderdaad.quote:Maar die spotjes duren nog even, moet nog uitzoeken hoe ik de ophaging ga doen. Heb een stuk van dat truss, waar ze op podia ook het licht aan hangen, dat buizenframe. Daar heb ik een stuk van staan, en dat moet aan het plafond, maar moet nog even zoeken naar een handige ophanging.
dat zou inderdaad best lullig zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, straks zit je met 8 dikke gaten in je plafond en dan kan je de juiste beugels niet vinden. Knap vervelend
Dankje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
gecondoleerd L.no
En hoiiiii luccie![]()
![]()
![]()
ef bijna 4 uur op de bank geslapen
Wij zijn vriendjesquote:
Wat ik doe is via de mensen die ik me wel herinner naar hun vriendenlijst te gaan en soms herken ik mijn oude klasgenoten via de foto's. Vermoeiende taak though als ze 200+ vrienden hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oude vriendjes van school, zou ik eigenlijk ook op moeten zoeken, maar het probleem is dat ik geen namen daarvan meer weet.Althans van de meesten en dan ook vaak geen achternaam en de woonplaats hoeft nu natuurlijk niet meer hetzelfde te zijn.
Lekker slapenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat ik doe is via de mensen die ik me wel herinner naar hun vriendenlijst te gaan en soms herken ik mijn oude klasgenoten via de foto's. Vermoeiende taak though als ze 200+ vrienden hebben.![]()
Ik ben weg, slaapse iedereen. :w (al betwijfel ik of ik kan slapen).
Je had toch geen Hyves meer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zijn jullie mijn Hyves vriendjes nog niet?
http://ebut.hyves.nl/
als ik op vakantie ben, heb ik niet eens internet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Addict..
Ik ga op vakantie echt niet op Fok kijken
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
goeiemorgen volk. Vannacht niet uitgeweest.. Was moe en had er ff weinig trek in. vandaag gaan we naar de hamam (we werden gisteren niet opgehaald) en daarna ff in Alanya shoppen. Voor die tijd gaan we eerst ff lekker relaxen aan het zwembad en beetje makkie an doen.
Missen jullie me nog een beetje..?
Dat vind ik ook wel normaal, bootje is echt te verslaafdquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:53 schreef DjRex89 het volgende:
Heb tijdens mijn vakantie 1x mail gekeken omdat ik wat verwachte van school maar meer ook nie..
quote:
Shoppen is nooit leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik ga zo met een vriendin in Amsterdam shoppen... HEERLIJK
Ik geef weer niks om F1, iedere "zeug ze meug" tochquote:
Gelukkig maar, dan hoop ik wel dat het daar mooier weer is dan hier aangezien het hier maar grauw is..quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:23 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik geef weer niks om F1, iedere "zeug ze meug" toch![]()
Let op taalnazie.... volgens mij klopt er hier iets niet... heb je weer wat te doen in Turkije
Jaloers te maken? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatiequote:
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
Dank je... We komen er denk ik vast wel uit...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.
Dan moet jij er voor zorgen dat jij iets doet wat hem nog jaloerser zal makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
je noemt m nu al bijna je ex vriend? is het zo erg jahquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
zulke posts mag ik altijd wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...
Krijg je daar zeker niet? Zielig taal NSB-ertje
Een mooie 1-0 van Simone86quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zulke posts mag ik altijd wel!
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!quote:
foeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik het grootste gedeelte van de race gemist
Caliquote:
Erg foei...quote:
DAN ZAL IK IETS HARDER PRATEN.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
Jah heuralles goed hiero... alleen maar half horend met mijn rechteroor
Met jullie ook?
Anywayz... ik ga gelijk weer... AH is net open gegaan en ik moet food hebben![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!![]()
mja.. dat is dan wel een beetje jammer..quote:
heb ik jouw binnenkomst gemist? En hoe ken je bootje al zo goed in zo'n korte tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:13 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Dank je.. Dat kinderachtige gedoe met dat verbeteren van taalfoutjes en de dagelijks update van z'n vakantie is zo triest..
Al dat interresante gedoe.. idd interresssant schreif je anders
wij kunnen wel praten denk ik!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:13 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Dank je.. Dat kinderachtige gedoe met dat verbeteren van taalfoutjes en de dagelijks update van z'n vakantie is zo triest..
Al dat interresante gedoe.. idd interresssant schreif je anders
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Simone86 het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee, en dan vallen bepaalde dngen wel op
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?
jezus ja.. lekker makkelijk gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord een penalty in de 90ste+3
Daph!!!quote:
Nico!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jezus ja.. lekker makkelijk gegeven
[..]
Daph!!!![]()
Ik zou bij god niet weten wat. Bovendien is mijn vakantie na een week voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet jij er voor zorgen dat jij iets doet wat hem nog jaloerser zal maken
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb Simone's binnenkomst ook gemist.
nee hoor.... de vrouwen staren ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
zo oud ben ik toch nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
lucky you.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net een artikel van 77 pagina's ontdekt in mijn syllabus!!
Dan mag je nog wel starenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo oud ben ik toch nog niet.![]()
Ja, dat is het wel. We lopen ook bijna allemaal geen stage meer, we komen hier alleen om te staren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. We lopen ook bijna allemaal geen stage meer, we komen hier alleen om te staren.
wanneer ga je jezelf even voorstellen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaar
oh ja dat ook inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
we willen wel eerst pic of hyves voordat we gaan omkijken he
Een uitdagingquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net een artikel van 77 pagina's ontdekt in mijn syllabus!!
Dat zal ik doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaar
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
we willen wel eerst pic of hyves voordat we gaan omkijken he
oke, goed gekeurd... studie? werk?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.
[ afbeelding ]
blondquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.
[ afbeelding ]
ook belangrijk:quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werk?
whehehe.. iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
ook belangrijk:
relatie?
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werkstage?
Of erger WGR SCquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.
eerder iets als de Werk SCquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.
Niks mis met WGR SC.quote:
Ik zou eigenlijk volgende maand met mijn vriend naar Aruba gaan, maar het loopt niet zo lekker. Ik weet niet of dat dat door moet gaan. Ik werk op de afdeling P&O bij een zorgverzekeraar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werk?
gewoon uitmakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk volgende maand met mijn vriend naar Aruba gaan, maar het loopt niet zo lekker. Ik weet niet of dat dat door moet gaan. Ik werk op de afdeling P&O bij een zorgverzekeraar.
Mijn lucciequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon uitmakener lopen genoeg leukere jongens rond
speltip... zoveel.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
speltip... zoveel.
spreid je winkansen.![]()
waar ga je heen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
pffff... morgen om 6.30 vertrekken
quote:
dus geen Cobra 11quote:MotoGP op tv
Toen we op vakantie gingen moesten we om 2 uur weg, dus niet zo zeurenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waar ga je heen?
toen ik naar Berlijn ging, ging ik om 5:30 weg, dus niet zo zeuren.
Wow.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doei.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik denk dat ik maar eens richting bedje ga. Hier is toch niemand meer.
daar heb je zelf voor gekozen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen we op vakantie gingen moesten we om 2 uur weg, dus niet zo zeuren
Hallo, ik ben Jan Pieter, 23 en woon voornamelijk nergens. Ben 195 cm en weeg iets meer dan 59 kilo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds vakantie dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
Ik ben er nog, maar ik moet nog wakker worden + ik ben zo weg.
Normaal begin je toch weer op een maandag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is toch nog geen 1 september.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
Lekker begin dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
ik kom hier al heel lang hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij? Stel je eens voor ja.
het komt wel goed, schatjequote:
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kom hier al heel lang hoor.Ik heb me in het verleden al eens voorgesteld.
![]()
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanquote:
cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
ik was er ook helemaal niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanen toen mijn
niet meer gezien
173, 63, blauw en 75Cquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
Ipv. moeilijk doen kan je ook gewoon een voorbeeld aan Cali nemen. Niet zeuren maar cupmaat postenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cupmaatDie heb jij ook niet doorgegeven.
daar zijn wij toch ook voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
oepsquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat maken? That's a good thing.. hoop ik
?
Ben je mal. 't Is nog geen 1 septquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
Hoi. Je bent op de hoogte van de nieuwe regels met betrekking tot het (opnieuw) voorstellen etcquote:
en ons dan verlaten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Je bent op de hoogte van de nieuwe regels met betrekking tot het (opnieuw) voorstellen etc?
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:55 schreef Californium het volgende:
ik ga mijn dictaaten even doorlezen in de keuken met een kopje thee erbij
Anders ben je ontroostbaar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
nope... geen internet in keuken wel veel warmte in de keuken
en dat bevalt goed. leuke collega's?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed.
Vandaag weer begonnen met het eerste dagje stage
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.
[..]
en dat bevalt goed. leuke collega's?
rustig aan beginnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.
quote:Hoe staat het eigenlijk bij je in de liefde?
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijkquote:
He zonde johquote:[..]er hebben zich op dit vlak geen ontwikkelingen gedaan de afgelopen tijd.
daarom zit je nu op FOK!.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijk![]()
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.quote:He zonde joh
Uiteraardquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
Euhhhhhquote:[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
Daar zijn toch bepaalde websites voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
[..]
[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
zelfs daar kan ik niemand vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zijn toch bepaalde websites voor
Probeer het eens zonder foto?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfs daar kan ik niemand vinden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder foto?[/flauw]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |