quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:42 schreef The_Dean het volgende:
Even iets mooier belicht
Dankjewel man
[ afbeelding ]
quote:
wel zo handig om dat vantevoren uit te zoeken inderdaad.quote:Maar die spotjes duren nog even, moet nog uitzoeken hoe ik de ophaging ga doen. Heb een stuk van dat truss, waar ze op podia ook het licht aan hangen, dat buizenframe. Daar heb ik een stuk van staan, en dat moet aan het plafond, maar moet nog even zoeken naar een handige ophanging.
dat zou inderdaad best lullig zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, straks zit je met 8 dikke gaten in je plafond en dan kan je de juiste beugels niet vinden. Knap vervelend
Dankje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
gecondoleerd L.no
En hoiiiii luccie![]()
![]()
![]()
ef bijna 4 uur op de bank geslapen
Wij zijn vriendjesquote:
Wat ik doe is via de mensen die ik me wel herinner naar hun vriendenlijst te gaan en soms herken ik mijn oude klasgenoten via de foto's. Vermoeiende taak though als ze 200+ vrienden hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oude vriendjes van school, zou ik eigenlijk ook op moeten zoeken, maar het probleem is dat ik geen namen daarvan meer weet.Althans van de meesten en dan ook vaak geen achternaam en de woonplaats hoeft nu natuurlijk niet meer hetzelfde te zijn.
Lekker slapenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat ik doe is via de mensen die ik me wel herinner naar hun vriendenlijst te gaan en soms herken ik mijn oude klasgenoten via de foto's. Vermoeiende taak though als ze 200+ vrienden hebben.![]()
Ik ben weg, slaapse iedereen. :w (al betwijfel ik of ik kan slapen).
Je had toch geen Hyves meer?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef The_Dean het volgende:
Waarom zijn jullie mijn Hyves vriendjes nog niet?
http://ebut.hyves.nl/
als ik op vakantie ben, heb ik niet eens internet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:24 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Addict..
Ik ga op vakantie echt niet op Fok kijken
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Bootje84 het volgende:
goeiemorgen volk. Vannacht niet uitgeweest.. Was moe en had er ff weinig trek in. vandaag gaan we naar de hamam (we werden gisteren niet opgehaald) en daarna ff in Alanya shoppen. Voor die tijd gaan we eerst ff lekker relaxen aan het zwembad en beetje makkie an doen.
Missen jullie me nog een beetje..?
Dat vind ik ook wel normaal, bootje is echt te verslaafdquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:53 schreef DjRex89 het volgende:
Heb tijdens mijn vakantie 1x mail gekeken omdat ik wat verwachte van school maar meer ook nie..
quote:
Shoppen is nooit leukquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:11 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik ga zo met een vriendin in Amsterdam shoppen... HEERLIJK
Ik geef weer niks om F1, iedere "zeug ze meug" tochquote:
Gelukkig maar, dan hoop ik wel dat het daar mooier weer is dan hier aangezien het hier maar grauw is..quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:23 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik geef weer niks om F1, iedere "zeug ze meug" toch![]()
Let op taalnazie.... volgens mij klopt er hier iets niet... heb je weer wat te doen in Turkije
Jaloers te maken? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatiequote:
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
Dank je... We komen er denk ik vast wel uit...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.
Dan moet jij er voor zorgen dat jij iets doet wat hem nog jaloerser zal makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
je noemt m nu al bijna je ex vriend? is het zo erg jahquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
zulke posts mag ik altijd wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...
Krijg je daar zeker niet? Zielig taal NSB-ertje
Een mooie 1-0 van Simone86quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zulke posts mag ik altijd wel!
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!quote:
foeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik het grootste gedeelte van de race gemist
Caliquote:
Erg foei...quote:
DAN ZAL IK IETS HARDER PRATEN.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
Jah heuralles goed hiero... alleen maar half horend met mijn rechteroor
Met jullie ook?
Anywayz... ik ga gelijk weer... AH is net open gegaan en ik moet food hebben![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!![]()
mja.. dat is dan wel een beetje jammer..quote:
heb ik jouw binnenkomst gemist? En hoe ken je bootje al zo goed in zo'n korte tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:13 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Dank je.. Dat kinderachtige gedoe met dat verbeteren van taalfoutjes en de dagelijks update van z'n vakantie is zo triest..
Al dat interresante gedoe.. idd interresssant schreif je anders
wij kunnen wel praten denk ik!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:13 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Dank je.. Dat kinderachtige gedoe met dat verbeteren van taalfoutjes en de dagelijks update van z'n vakantie is zo triest..
Al dat interresante gedoe.. idd interresssant schreif je anders
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef Simone86 het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee, en dan vallen bepaalde dngen wel op
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?
jezus ja.. lekker makkelijk gegevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord een penalty in de 90ste+3
Daph!!!quote:
Nico!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jezus ja.. lekker makkelijk gegeven
[..]
Daph!!!![]()
Ik zou bij god niet weten wat. Bovendien is mijn vakantie na een week voorbij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet jij er voor zorgen dat jij iets doet wat hem nog jaloerser zal maken
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok. Nog negatieve dingen over mij te vertellen dan?
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb Simone's binnenkomst ook gemist.
nee hoor.... de vrouwen staren ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |