Ehm..... tja... met niets doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Met mij is het goed hoor!
Lekker actief de laatste tijd enzo. Helemaal goed dus.
Waar vermaak jij je mee heden ten dage?
Niets doen is (af en toe) best lekker. Intro's zijn altijd goed, nog hele gekke dingen gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm..... tja... met niets doen?net 1,5 week intro achter de rug... was awesome! Ik ben mij (helaas, maar vandaag maar eens mee stoppen
) te veel aan het vermaken met chocolade!
IK ben gelukkig.... en dan wil ik graag chocolade eten
maar daar ga ik vandaag maar eens even mee stoppen wil ik niet over 3 weken weer 70 kilo wegen
En idd ook maar weer eens actief gaan doen
maar vanaf maandag weer fulltime naar school toe dus komt goed
Heel veel gekke dingen... de befaamde kledinglijn... IN de nmr-vijver op de uni gezwommen en metingen verstoord en condoom opgeblazen, kaartje kussen.... en dan nog 9 dagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niets doen is (af en toe) best lekker. Intro's zijn altijd goed, nog hele gekke dingen gedaan?
En ban de chocolade!Soms zondigen is goed, maar het moet bij soms blijven inderdaad, net als dat niets doen
En school.. wat ging je ook al weer doen?
Ja precies.. alle standaard dingen van een intro gewoonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Heel veel gekke dingen... de befaamde kledinglijn... IN de nmr-vijver op de uni gezwommen en metingen verstoord en condoom opgeblazen, kaartje kussen.... en dan nog 9 dagenwas super
en idd bannen die chocolade jah... ik ken het probleem....
![]()
Ik ga Moleculaire levenswetenschappen studeren op de RU (eerst schakeljaar) en daarnaast ga ik deeltijd religiestudies doen (op di en wo avond ) omdat ik dat gewoon super interessant vind
Zeker druk programma... maar daar heb ik voor gekozen en als het niet gaat dan gaat het nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja precies.. alle standaard dingen van een intro gewoonHeel goed
Ok.. klinkt wel als een druk programma, maar als je dat super interessant vind, dan komt het vast goed
En dat terwijl Pilleke al heul lang niet meer is geweestquote:Top 10 Posters
1 Piles - 21670
2 PieterBas - 20236
3 Psychonikeo - 17713
4 Luctor.et.Emergo - 13133
5 Californium - 12998
6 Yesse - 10091
7 Bravebart - 10008
8 Cuegirllie - 9901
9 Deansensitized - 9745
10 Houniet - 8707
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
En dat terwijl Pilleke al heul lang niet meer is geweest![]()
Beetje jammer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zoals verwacht is ruim 1/3 wazig of onscherp
inderdaad.quote:
Denk ook niet dat er hier in Nederland een busje met de Fremantle Dockers erop zal rijden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Luctor
Ik zag laatst een busje voor me rijden met een sticker van Dockers erop.. alleen dat waren niet de Fremantle, maar een ander woord ervoor...
Die kans is inderdaad vrij minimaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er hier in Nederland een busje met de Fremantle Dockers erop zal rijden.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:41 schreef Californium het volgende:
gecondoleerd L.no
En hoiiiii luccie![]()
![]()
![]()
![]()
je had het nodig zeker.quote:ef bijna 4 uur op de bank geslapen
inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad vrij minimaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |