Jaloers te maken? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatiequote:
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
Dank je... We komen er denk ik vast wel uit...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Sterkte daarmee.
Dan moet jij er voor zorgen dat jij iets doet wat hem nog jaloerser zal makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:39 schreef L.no het volgende:
Is Bootje van plan om mij iedere dag jaloers te maken?![]()
Good morning!
je noemt m nu al bijna je ex vriend? is het zo erg jahquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:48 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zou volgende maand met mijn (ex) vriend naar Aruba gaan. Vorige week hebben we behoorlijk ruzie gehad, nu weet ik niet of ik nog wel wil. Echt een klote stituatie
zulke posts mag ik altijd wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat aandacht nodig zeg...
Krijg je daar zeker niet? Zielig taal NSB-ertje
Een mooie 1-0 van Simone86quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zulke posts mag ik altijd wel!
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!quote:
foeiquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:56 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik het grootste gedeelte van de race gemist
Caliquote:
Erg foei...quote:
DAN ZAL IK IETS HARDER PRATEN.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
Jah heuralles goed hiero... alleen maar half horend met mijn rechteroor
Met jullie ook?
Anywayz... ik ga gelijk weer... AH is net open gegaan en ik moet food hebben![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maakt het bijna wel gewoon 10-0 hoor..!![]()
mja.. dat is dan wel een beetje jammer..quote:
heb ik jouw binnenkomst gemist? En hoe ken je bootje al zo goed in zo'n korte tijd?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:13 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Dank je.. Dat kinderachtige gedoe met dat verbeteren van taalfoutjes en de dagelijks update van z'n vakantie is zo triest..
Al dat interresante gedoe.. idd interresssant schreif je anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |