zo oud ben ik toch nog niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
lucky you.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net een artikel van 77 pagina's ontdekt in mijn syllabus!!
Dan mag je nog wel starenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo oud ben ik toch nog niet.![]()
Ja, dat is het wel. We lopen ook bijna allemaal geen stage meer, we komen hier alleen om te staren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Het is hier toch niet zo'n saaie kroeg waar al die ouwe mannetjes je aan lopen te stare als er iets fris en nieuw binnen komt lopen?
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaarquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. We lopen ook bijna allemaal geen stage meer, we komen hier alleen om te staren.
wanneer ga je jezelf even voorstellen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaar
oh ja dat ook inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
we willen wel eerst pic of hyves voordat we gaan omkijken he
Een uitdagingquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb net een artikel van 77 pagina's ontdekt in mijn syllabus!!
Dat zal ik doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Leuk, kijk uit voor je nek met al dat gestaar
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef Californium het volgende:
we willen wel eerst pic of hyves voordat we gaan omkijken he
oke, goed gekeurd... studie? werk?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.
[ afbeelding ]
blondquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Hier ben ik dan. Ik ben Simone, 23 uit Almere. Blond, 173 cm lang en weeg 59 kg.
[ afbeelding ]
ook belangrijk:quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werk?
whehehe.. iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
[..]
ook belangrijk:
relatie?
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werkstage?
Of erger WGR SCquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.
eerder iets als de Werk SCquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zou toch fijn zijn als er weer eens een stagiair zou posten. Anders kunnen we het hier net zo goed SES SC noemen.
Niks mis met WGR SC.quote:
Ik zou eigenlijk volgende maand met mijn vriend naar Aruba gaan, maar het loopt niet zo lekker. Ik weet niet of dat dat door moet gaan. Ik werk op de afdeling P&O bij een zorgverzekeraar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
oke, goed gekeurd... studie? werk?
gewoon uitmakenquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Simone86 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk volgende maand met mijn vriend naar Aruba gaan, maar het loopt niet zo lekker. Ik weet niet of dat dat door moet gaan. Ik werk op de afdeling P&O bij een zorgverzekeraar.
Mijn lucciequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewoon uitmakener lopen genoeg leukere jongens rond
speltip... zoveel.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
speltip... zoveel.
spreid je winkansen.![]()
waar ga je heen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
pffff... morgen om 6.30 vertrekken
quote:
dus geen Cobra 11quote:MotoGP op tv
Toen we op vakantie gingen moesten we om 2 uur weg, dus niet zo zeurenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waar ga je heen?
toen ik naar Berlijn ging, ging ik om 5:30 weg, dus niet zo zeuren.
Wow.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doei.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik denk dat ik maar eens richting bedje ga. Hier is toch niemand meer.
daar heb je zelf voor gekozen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen we op vakantie gingen moesten we om 2 uur weg, dus niet zo zeuren
Hallo, ik ben Jan Pieter, 23 en woon voornamelijk nergens. Ben 195 cm en weeg iets meer dan 59 kilo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef Simone86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds vakantie dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:06 schreef L.no het volgende:
Ik ben er nog, maar ik moet nog wakker worden + ik ben zo weg.
Normaal begin je toch weer op een maandag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is toch nog geen 1 september.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
Lekker begin dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
ik kom hier al heel lang hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij? Stel je eens voor ja.
het komt wel goed, schatjequote:
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kom hier al heel lang hoor.Ik heb me in het verleden al eens voorgesteld.
![]()
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanquote:
cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
ik was er ook helemaal niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanen toen mijn
niet meer gezien
173, 63, blauw en 75Cquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
Ipv. moeilijk doen kan je ook gewoon een voorbeeld aan Cali nemen. Niet zeuren maar cupmaat postenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cupmaatDie heb jij ook niet doorgegeven.
daar zijn wij toch ook voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
oepsquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat maken? That's a good thing.. hoop ik
?
Ben je mal. 't Is nog geen 1 septquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
Hoi. Je bent op de hoogte van de nieuwe regels met betrekking tot het (opnieuw) voorstellen etcquote:
en ons dan verlaten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Je bent op de hoogte van de nieuwe regels met betrekking tot het (opnieuw) voorstellen etc?
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:55 schreef Californium het volgende:
ik ga mijn dictaaten even doorlezen in de keuken met een kopje thee erbij
Anders ben je ontroostbaar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
nope... geen internet in keuken wel veel warmte in de keuken
en dat bevalt goed. leuke collega's?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed.
Vandaag weer begonnen met het eerste dagje stage
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.
[..]
en dat bevalt goed. leuke collega's?
rustig aan beginnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.
quote:Hoe staat het eigenlijk bij je in de liefde?
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijkquote:
He zonde johquote:[..]er hebben zich op dit vlak geen ontwikkelingen gedaan de afgelopen tijd.
daarom zit je nu op FOK!.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijk![]()
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.quote:He zonde joh
Uiteraardquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
Euhhhhhquote:[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
Daar zijn toch bepaalde websites voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
[..]
[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
zelfs daar kan ik niemand vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zijn toch bepaalde websites voor
Probeer het eens zonder foto?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfs daar kan ik niemand vinden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder foto?[/flauw]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |