quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
Lekker begin dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:37 schreef Californium het volgende:
Wat een ruk eerste dagik heb nu al geen zin meer
Dingen regelen
ik kom hier al heel lang hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Wie ben jij? Stel je eens voor ja.
het komt wel goed, schatjequote:
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kom hier al heel lang hoor.Ik heb me in het verleden al eens voorgesteld.
![]()
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanquote:
cupmaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
ik was er ook helemaal niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
echt wel... college was nog wel do-able... toen 1,5 uur bij studenten administratie in de rij gestaanen toen mijn
niet meer gezien
173, 63, blauw en 75Cquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet met lengte, gewicht, kleur ogen en cupmaat.
Ipv. moeilijk doen kan je ook gewoon een voorbeeld aan Cali nemen. Niet zeuren maar cupmaat postenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
cupmaatDie heb jij ook niet doorgegeven.
daar zijn wij toch ook voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat makenquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:49 schreef Californium het volgende:
whehe
anywayz... wordt zelfs al weer een beetje vrolijk van jullie
oepsquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo vrolijk dat je er dt-fouten van gaat maken? That's a good thing.. hoop ik
?
Ben je mal. 't Is nog geen 1 septquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |