en ons dan verlaten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
oepszal ik alvast iets voor school gaan doen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi. Je bent op de hoogte van de nieuwe regels met betrekking tot het (opnieuw) voorstellen etc?
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:55 schreef Californium het volgende:
ik ga mijn dictaaten even doorlezen in de keuken met een kopje thee erbij
Anders ben je ontroostbaar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt in de keuken toch wel iets met internet.
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
nope... geen internet in keuken wel veel warmte in de keuken
en dat bevalt goed. leuke collega's?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed.
Vandaag weer begonnen met het eerste dagje stage
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het schijnt alweer behoorlijk benauwd te zijn, gelukkig heb ik nog geen zon op mijn kamer, dus is het hier nog uit te houden.
[..]
en dat bevalt goed. leuke collega's?
rustig aan beginnen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel. Beetje helpdesk doen en vanaf volgende week pas meer taken. Collega's zijn leuk, maar heel eigenaardig.
quote:Hoe staat het eigenlijk bij je in de liefde?
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijkquote:
He zonde johquote:[..]er hebben zich op dit vlak geen ontwikkelingen gedaan de afgelopen tijd.
daarom zit je nu op FOK!.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen iets meer tempo zou wel mogen. Verveel me best wel eigenlijk![]()
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.quote:He zonde joh
Uiteraardquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
Euhhhhhquote:[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
Daar zijn toch bepaalde websites voorquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom zit je nu op FOK!.
[..]
[..]
als je nog iemand weet, houd ik me aanbevolen.![]()
zelfs daar kan ik niemand vinden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zijn toch bepaalde websites voor
Probeer het eens zonder foto?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zelfs daar kan ik niemand vinden.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder foto?[/flauw]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |