ik heb nog nooit fotos van Nuno gezien eigenlijk,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fortunately, beauty is in the eye of the beholder
mail @ jhjacobs.netquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ze op mijn pc staan.
Zal ik ze eens mailen een keer?
www.amazon.uk.coquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
download linkje![]()
En trouwens ik ben veel knapper dan die SAJ hij is
Die nude photoshoot is pas in September hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. die foto's mogen ook naar mij trouwens
zie dat we het prima gaan vinden samenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. die foto's mogen ook naar mij trouwens
1 klik met mijn vingers en je ligt aan mijn voetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fortunately, beauty is in the eye of the beholder
ik bedoel gratis en zoquote:
Ik bijna 31quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie dat we het prima gaan vinden samen![]()
Ang3l, ik heb de tijd.. ben pas bijna 40
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mail @ jhjacobs.net
maar ik heb ook msn hoor, msn @ pinkinthecity.nl
Sukkel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Xiance het volgende:
het erge is gewoon..
ik word net aagesproken door een leuke jongen, en ik roep gewoon dat ik niet geinterreseerd ben
ik moet een deegroller door mn hood hebben
at my age, you aint going anywherequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.
Anders post ik ze wel, net zo handig en hoef ik niet terug te zoeken naar het emailadres.
Kan Vlarp ze ook meteen zien.
zullen we die zaterdag dan maar eens samen gaan aanschaffen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Xiance het volgende:
het erge is gewoon..
ik word net aagesproken door een leuke jongen, en ik roep gewoon dat ik niet geinterreseerd ben
ik moet een deegroller door mn hood hebben
aanstellerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
at my age, you aint going anywhere
25 en single?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aansteller![]()
jij komt pas net kijken ukkie
verplaats je maar eens in mijn positie
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we die zaterdag dan maar eens samen gaan aanschaffen ?
ohhh was ik nog maar 25!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 en single?
De wereld ligt voor je open!
leuk grapje, maar laat maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.
Anders post ik ze wel, net zo handig en hoef ik niet terug te zoeken naar het emailadres.
Kan Vlarp ze ook meteen zien.
Je kan er ook zo uitzien en het niet meer zijnquote:
jaaaaaaaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan er ook zo uitzien en het niet meer zijn
Of andersom
Grijzend?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik zie er nog uit als 25![]()
![]()
wel al grijzend..
gelukkig kan ik het er nog uit trekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijzend?
Ach, daar is verf voor uitgevonden.
Liever grijs dan kaal
Dan word je vanzelf kalendquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig kan ik het er nog uit trekken
Yo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen gentilhommes
cafe s.v.p.
ik ben niet echt een thee klant.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yo.
Get it yourself.
Ik heb slecht African Honeybush Tea voor je
ik tel gewoon weer terug.quote:
gedistingeerde grijze haartjes zijn geilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
jaaaaaaa
ik zie er nog uit als 25![]()
![]()
wel al grijzend..
kijk u eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:39 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen gentilhommes![]()
cafe s.v.p.![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gedistingeerde grijze haartjes zijn geil![]()
![]()
![]()
dank u.quote:
Net zoals Blake, die geile beerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gedistingeerde grijze haartjes zijn geil![]()
![]()
![]()
he jongenquote:
Lichaamstechnisch kan ik ook niet aan de SAJ US tippen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
USA wint.
iets teveel met de penispomp gespeeld?quote:
je koppie schat.. je koppie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lichaamstechnisch kan ik ook niet aan de SAJ US tippen.
welke versie? ik ben halverwege UK gestopt. Ik geloofde het wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Xiance het volgende:
ik zit gewoon serieus met tissues te kijken naar die aflevering van QAF
ik ben soms zooo een lief, schattig klein gevoelsmensje
QAF..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iets teveel met de penispomp gespeeld?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
ja, we miste je gisteren.
had je die introductieweek van escuela?
Nee zoals ene fokker hierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net zoals Blake, die geile beer
maar QAF is dan ook een prachtige seriequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Xiance het volgende:
ik zit gewoon serieus met tissues te kijken naar die aflevering van QAF
ik ben soms zooo een lief, schattig klein gevoelsmensje
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek benquote:
bijbelkamp? Ging je niet op de brandstapel? jij als openlijke handtas?quote:
dus nu ben je on ontdekt antiek?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek ben) dus dan maar weer de tondeuse.
je bent echt een nephomoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke versie? ik ben halverwege UK gestopt. Ik geloofde het wel.![]()
US ben ik al helemaal niet aan begonnen.
er was eer eentje meer handtas dan ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bijbelkamp? Ging je niet op de brandstapel? jij als openlijke handtas?
Het spijt me om je te moeten teleurstellen, maar nee jij bent het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek ben) dus dan maar weer de tondeuse.
nou, de cracks zitten nog niet in mijn gezicht. En als ik dat zo wil houden moet ik iets minder partieen en vimmen en bonnieen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nu ben je on ontdekt antiek?
nee dat zeg ik ook. Jij toch? ik ben niet grijsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het spijt me om je te moeten teleurstellen, maar nee jij bent het niet
Misschien heb je wel andere kwaliteitenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lichaamstechnisch kan ik ook niet aan de SAJ US tippen.
of dan doe je net als marijke een plastic gezichtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, de cracks zitten nog niet in mijn gezicht. En als ik dat zo wil houden moet ik iets minder partieen en vimmen en bonnieen.
nah, ik had er niet echt tijd voor. Ik had het toen echt druk met mijn tweede album en movie of the weekquote:
maar vertel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er was eer eentje meer handtas dan ik
u besta be not talking bout me.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of dan doe je net als marijke een plastic gezicht
I wasnt talking, hence thequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u besta be not talking bout me.
Kutspelletjes met aardige mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar vertel...
het was toch voor die luchtvaartschool?
wat moest je doen die dagen? elkaar leren kennen, die kutspelletjes? ontgroening?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
zou een mens echt hetero kunnen worden
je mag bst naar arnhem fietsen hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
Aww, schattig pijpbekkiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
als je maar goed genoeg bidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
al wat lekkers zien rondlopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kutspelletjes met aardige mensen
Lees nou nog eens rustig terugquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ook. Jij toch? ik ben niet grijs
De sex niet.quote:
geen idee, bloehoese wil het als experiment gaan probleren, maar ik voorpel nu al dat dat gedoemd is te mislukkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
Er zijn naast mij maar 4 andere jongen dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
al wat lekkers zien rondlopen?![]()
wanneer moet je naar college?
ja bitch, tis over met de pret 's nachts. No more that girl Babylon 5 for you
ja, ik heb geen rust in mijn donder. Dus had het niet gelezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees nou nog eens rustig terug
dan zeg ik dus dat ik het heel geil vond staan bij een fokker
dus nee ik ben het zelf niet
hoezo dat dan? voor een openlijke handtas zou dat toch niet uit hoeven maken?quote:
ah, 4 jongens maar, dus de spoeling is dun.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er zijn naast mij maar 4 andere jongen dus![]()
Maandag is mn eerste schooldag en babylon 5 heb ik alllang uitgekeken
5 jongens en 70 meidenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah, 4 jongens maar, dus de spoeling is dun.![]()
heb alles nog wel, moet denk ik alleen nog ff een agenda halen.quote:spannend je eerste schooldag? ben je al bij schoolcampus geweest? bestaat dat nog eigenlijk? die shit bij V&D? kaftpapier, schriften. aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh the memories
Bah.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet dan verplicht lawaaierige sex in een tentje hebben ?
Nee hoor, ik zit er ook wel 's mee. Maar je ehbt toch ook vrienden? Hobbies? Sporten etc?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef Xiance het volgende:
maar ben ik dan echt de enige diehet moeilijk vind om single te zijn?
elke dag lijkt wel weer een gevecht tegen iets of iemand..
en dan kom je savonds thuis, gooi je je jas over de stoel, schenkt een borrel in..
en dan zit ik daar alleen.. met mn borrel, mn magnetron maaltijd en de tvgids
schatje je bent kei cute, vrees niet voor je marktwaardequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
dat we het dus even helder hebben dat niet jij, of ik gedistingeerde grijze haartjes bezittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb geen rust in mijn donder. Dus had het niet gelezen
Dat soort dingen beehoor je tegen MIJ te zeggen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje je bent kei cute, vrees niet voor je marktwaarde
join the club!quote:
lijkt mij wel eens somsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef Xiance het volgende:
maar ben ik dan echt de enige diehet moeilijk vind om single te zijn?
elke dag lijkt wel weer een gevecht tegen iets of iemand..
en dan kom je savonds thuis, gooi je je jas over de stoel, schenkt een borrel in..
en dan zit ik daar alleen.. met mn borrel, mn magnetron maaltijd en de tvgids
stopt Mieke en Xiance samen in een afgesloten hokquote:
jij wou niet samenwonen in amsterdam, dus jij hebt geen recht van spreken meer...quote:
Je moet een Tibo hebben, die wil ook geen geplak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
join the club!
nee.. ik wil el een relatie, maar niet al dat geplak
ik wil gewoon mijn eigen ding doen, zoals mijn vriendje dat ook zou moeten.
en zon jongen heb ik gevonden.. alleen wil hij mij niet..
en dus zit ik weer alleen.. savconds, met een borrel..
en eerlijk, tot aan een maand of 2 geleden vond ik dat prima!
ik vond het fantastisch om avond aan avond met vrienden weg te zijn, vroeg de deur uit, lat weer binnen,
lunche met mn vriendinnen, naar de bios of de kroeg met mn vrienden.
en toe kreeg ik een klap van de molen en zag ik het..
ZIJ zijn met zn tweeen, op stap met 3x een stelletje, en 1x een single mannetje.
en dat deed zeer.
ik wil OOK trouwen, en kinderen hebben!
ik wil het alemaal, maar OOK mijn eigen leven..
en niet zoals SAJ al zei, "ik zag de wereld niet meer"
ik wel.. mieke overleefd dat nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stopt Mieke en Xiance samen in een afgesloten hok
Daar moeten jullie dan samen best uit kunnen komen toch ?
ja zover was ik ook nog wel, popjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat we het dus even helder hebben dat niet jij, of ik gedistingeerde grijze haartjes bezitten
pfeiffer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
En de vermoeidheid is er weer. Hopsa. Ik val weer in slaap.
ik heb een Tibo, Martijn heet ie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet een Tibo hebben, die wil ook geen geplak.
En ik ook niet. Alleen hij nog net iets minder dan ik (als in: niet eens een relatie).
dan moet Mieke wellicht eerst op assertiviteitstrainingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wel.. mieke overleefd dat niet
(iets met kat en nauw)
ik woon al samen met ralph and potsiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij wou niet samenwonen in amsterdam, dus jij hebt geen recht van spreken meer...
you wanna bet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wel.. mieke overleefd dat niet
(iets met kat en nauw)
Pfeiffer, ijzergebrek, knoop in nek of Lyme.quote:
ik val ook zo in slaap als ik op bed ga liggen, kloteveldbedjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
En The Fonz dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik woon al samen met ralph and potsie
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort dingen beehoor je tegen MIJ te zeggen!
nee jij bent altijd lief voor mijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ow ok, Oktober.
Dan heb ik nog geen goed excuus
Xou je maar eens laten testen op Pfeiffer, Ik ben er mee doorgelopen en uiteindelijk was ik 2 jaar uit de roulatie. Ligt er natuurlijk ook aan de gradatie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfeiffer, ijzergebrek, knoop in nek of Lyme.
Ze kunnen allemaal van toepassing zijn
i can send more white up your nose then mount helena can carry!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you wanna bet?
ik heb niets voor niets 10 jaar Dynasty gekeken..![]()
bring it on, Snowwhite
wtf? lag je in een slaapzaal?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik val ook zo in slaap als ik op bed ga liggen, kloteveldbedjes
ja, met een paar damesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? lag je in een slaapzaal?
Ik knippogde!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[..]
nee jij bent altijd lief voor mij
Wat maakt het uit of je er mee doorloopt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou je maar eens laten testen op Pfeiffer, Ik ben er mee doorgelopen en uiteindelijk was ik 2 jaar uit de roulatie. Ligt er natuurlijk ook aan de gradatie.
En? geen vis gegeten?quote:
Maakt heel veel uit! Als je er mee doorloopt, dus op dezelfde voet verder gaat is heel slecht voor je lichaam.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je er mee doorloopt?
Je krijgt er toch geen medicijn voor alleen "rust houden".
Het is alleen dat je anderen besmet.
Ik dacht gewoon rustigaan doen is de enige oplossing.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maakt heel veel uit! Als je er mee doorloopt, dus op dezelfde voet verder gaat is heel slecht voor je lichaam.
Ik kan het wel uit de doeken doen.
maar je lijkt me eigenwijs
Afvallige.quote:
aan het luieren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Xiance het volgende:
ik zal me eens aan gaan kleden,
en van mn bed af :$
das wel lekker, maar alleen gepaneerd!.quote:
ja dat klopt, rustig aan doen. maar als je dat niet doet dan zegt je lichaam op een gegeven moment 'en nu is het genoeg'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon rustigaan doen is de enige oplossing.
Nah, dan doe je dat toch?
dat is het heerlijke van een eigen bedrijf. Je kan je eigen tijden bepalen.quote:
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat klopt, rustig aan doen. maar als je dat niet doet dan zegt je lichaam op een gegeven moment 'en nu is het genoeg'.
wie ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Hier iemand toevallig fan van Heidi Montag?
of is ze niet bekend in Nederland?
En als TMM kom ik ook dan bij jou aan de rand van het bed zittinquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?
Heidi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Hier iemand toevallig fan van Heidi Montag?
of is ze niet bekend in Nederland?
around the clock zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?
oh het was een moetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knippogde!
En ik was gvd kei lief bij Lowlands zingt ja!!!!!!!!!!!!
iedereen haat haar. I love that famewhorequote:
is voor mij ook een soort vakantiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werkende mensen noemen dat vakantie
jij in between jobs
het emotionele is er wel af nu he, ik denk toch dat het geestelijke vermoeidheid was hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen haat haar. I love that famewhore
heb je haar optreden gezien bij Miss Universe? Deed ze een foute Britney na.![]()
nou mijn vakantie was erg intens, en ik heb het allemaal heel bewust beleefd, voor mij was ie niets te kort officieel hoef ik pas de 7de weer te beginnen, maar ik ben al wel langzaam alles weer aan het oppakkenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.
Ja die is toch werkeloosquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
around the clock zeker?![]()
Is toch een mooi werkje voor Tibo
Waar zeg ik nou weer dat dat een moetje was jij dramaqueen?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh het was een moetje?
![]()
Ik dacht dat je het zelf ook leuk vond, en ik was ook lief voor jou, het bezorgen van die hoed!
Ja ik ben ook al minder aan het huilen. Denk dat de overgang van paradijs naar werkelijkheid te groot is geweest ineens, at zei Tibo ook al. Het was echt ff WHAm jank jank jank....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het emotionele is er wel af nu he, ik denk toch dat het geestelijke vermoeidheid was hoor
wat is ie ook alweer? creative art director?quote:
wat stond er dan op het programma? Eten bij Arnolds?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
einde..
ik ga mn plannen voor vanavond afzeggen
tot later!
Grafisch vormgever.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is ie ook alweer? creative art director?
zo lang je zaterdag maar niet gaat afzeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
einde..
ik ga mn plannen voor vanavond afzeggen
tot later!
lees jij de playboyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.
het klonk alsof je het niet voor jezelf, maar voor mij deed...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zeg ik nou weer dat dat een moetje was jij dramaqueen?!
De sombrero prijkt in mijn huiskamer. trut.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij de playboy
kijk jij in de playboy?
quote:
of die lezersverhalen. (volgens mij gewoon verzonnen)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke keer snel die plaatjes doorbladeren op zoek naar de diepzinnige interviews
mag je zelf invullenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
omdat ik dolende ben? Of omdat het Mieke is?
quote:
laten we biddenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
Mag ik een momentje stilte voor de zomervakantie en mijn veel te mooie Replay tas uit Parijs. Allebei veel te vroeg van ons heengegaan.
Beide. Ik zeg eerlijk dat als jij er niet had gestaan ik niet naar LL Zingt was gegaan. Maar het was wel een uurtje ultieme fun met zoveel mensen KvK en Nirvana etc zingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het klonk alsof je het niet voor jezelf, maar voor mij deed...
Dat kreng was 100 Euro. Gebruik hem nog maar een jaar ofzo. En als ik hem laat maken (schouderding losgeschoten) wordt ie vast vet anders en dus lelijk ofzo.quote:
Sex is my Religionquote:
HEY!quote:
Swingers?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
HEY!
das mijn text!
ik zou vanavond met vrienden uit gaan... stelletjes.. weet je we...
En naar een Replay winkel gaan om dit aan te geven? MIsschien krijg je korting op een nieuwe o.i.d.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat kreng was 100 Euro. Gebruik hem nog maar een jaar ofzo. En als ik hem laat maken (schouderding losgeschoten) wordt ie vast vet anders en dus lelijk ofzo.
he bahquote:
Sorry, xal het niet meer zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
HEY!
das mijn text!
ik zou vanavond met vrienden uit gaan... stelletjes.. weet je we...
er zijn mensen die zeggen dat het niet had misstaan als slotact van de Alphaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide. Ik zeg eerlijk dat als jij er niet had gestaan ik niet naar LL Zingt was gegaan. Maar het was wel een uurtje ultieme fun met zoveel mensen KvK en Nirvana etc zingenVolgend jaar weer, al staat e rgeen bekende. (Tenzij er natuurlijk een concert tegeljk is wat ik liever wil zien).
Charmedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik trek me terug in mijn fairyworld.. alle seizoenen van Charmed, seizoen 2!
Heb je Six Feed Under al ooit gekeken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik trek me terug in mijn fairyworld.. alle seizoenen van Charmed, seizoen 2!
Please.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij de playboy
kijk jij in de playboy?
Welkom braboquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
Ik ben moe, maar mijn kamertje is erg mooi geworden
pics?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
doe allemaal maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van keukenkast, kamerkast, platenkast, inloopkast boekenkast ?
halloquote:
nee, t lijkt me ook niet mijn seriequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je Six Feed Under al ooit gekeken?
Zo niet zeker doen
vreselijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu naar huis en me verheugen op team buiilding morgen
gezellig voor de 4e keer in anderhalf jaar tijd survival
niet lichtvoetig vermaak maar prachtig kwaliteitsdrama!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, t lijkt me ook niet mijn serie
presies...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet lichtvoetig vermaak maar prachtig kwaliteitsdrama!
gps speurtocht in utrechtse binnenstad was wel leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat liever op survival door een winkelstraat?
Weet je hoe gevaarlijk dat is tijdens sale?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat liever op survival door een winkelstraat?
Six Feet Under is echt geweldig!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, t lijkt me ook niet mijn serie
compleet ge ni aal vanaf episode 1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Six Feet Under is echt geweldig!![]()
Het einde van die serie is ook echt super.
vond het saai van opzetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
compleet ge ni aal vanaf episode 1
Mooiste einde OOIT.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Six Feet Under is echt geweldig!![]()
Het einde van die serie is ook echt super.
Past er een tent in?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
nee, ik winkel niet vaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk dat is tijdens sale?
Niet slechtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:33 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tilburg!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:36 schreef Steve het volgende:
Leuk hoor.Waar zit je ergens op kamers?
Iets zegt me van welquote:
Oh bitch please, je weet dat er dan van werken weinig was gekomen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Alleen ben ik niet kapot van het bankje, maar dat stond er al en mijn eigen bankje kreeg ik het trappenhuis niet op
Als Ang3l me nou was komen helpen...
Het verhuizen was ook maar een dekmantelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bitch please, je weet dat er dan van werken weinig was gekomen!
Sorry poesje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het verhuizen was ook maar een dekmantel
Nu heb ik het echt moeten doen
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alleen ik vind de stad niet leuk.
Ik heb er gestudeerd.... en ik vind het een kampstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alles is beter dan Limburgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Purrr Purrrquote:
Ik vind beide niks.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Half.
En In Limburg de middelbare school gedaan, scheelt dat?
dat bed lijkt me nou helemaal niksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Alleen ben ik niet kapot van het bankje, maar dat stond er al en mijn eigen bankje kreeg ik het trappenhuis niet op
Als Ang3l me nou was komen helpen...
het is erg Japan-chic hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat bed lijkt me nou helemaal niks
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaakquote:
Laten we het knus noemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
Kan wel tochtig zijn idd. zo laag op de vloer...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
let maar niet op Nunoquote:
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
het is nog niet helemaal af!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
26 m2 ongquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.
![]()
Leuke kamer KK, en best ruim ook!
Iconenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal af!
er komen nog posters en foto's en meer antieke shit aan de muren.
Zoals dat icoon boven mijn werktafel
Ik heb er nu een van een Russische keizer uit de 19e eeuw. Ik zoek me kapot naar een mooie van Maria en ik vind Orthodoxe voorstellingen met engelen vaak heel mooi.quote:
als je wilt critiseren moet je het wel goed doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies mama
![]()
Leuke kamer KK, en best ruim ook!
Ik heb alleen beelden (en rozenkransen en een huge ass opgehipt overgeschilderd inri Jezus kruis)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb er nu een van een Russische keizer uit de 19e eeuw. Ik zoek me kapot naar een mooie van Maria en ik vind Orthodoxe voorstellingen met engelen vaak heel mooi.
Of Islamitische.
Zien wat ik kan vinden.
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen beelden (en rozenkransen en een huge ass opgehipt overgeschilderd inri Jezus kruis)
Ik heb ene mooi oud maria beeldje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.
Het liefst een Mexicaans of zo, zo eentje waarvan je denkt dat ze bloed gaat janken
ziet er mooi uit kk doe je goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.
Het liefst een Mexicaans of zo, zo eentje waarvan je denkt dat ze bloed gaat janken
ossengalzeepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Keukenkast het volgende:
LEVERVLEKKENZALF!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........quote:
Tell me when, babyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........
Ik zie 'tquote:
Uhm... elektrische schommelstoel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat is ons nieuwe safeword trouwens, poesje?
Te langquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... elektrische schommelstoel?
Brommobiel?
SHIZLE!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Te lang
en wat wil je anders dan brommobiel roepen als ik jeweetwel met je doe?
Ik roep wel Ohhh GOooodDDddddd! Ok?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Te lang
en wat wil je anders dan brommobiel roepen als ik jeweetwel met je doe?
Dat doe je altijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik roep wel Ohhh GOooodDDddddd! Ok?
Wat dan? SHEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
How dare you mock my kingdom!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan? SHEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
En ik mocht gvd net in bed man!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
How dare you mock my kingdom!
You just earned yourself a night on the floor!
Als je heeeeeeel lief bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik mocht gvd net in bed man!!!
Denk maar aan Lowlands, dat was lief. En lekker.quote:
It was a lot of things, maar als lief zou ik het na de eerste 3 uur niet meer noemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk maar aan Lowlands, dat was lief. En lekker.
Zing je nog eens een liedje voor me, snelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor,m klonk me als muziek in de oren
(Ze, we geilen heel het topic vol zo....)
Welk lidje wil je horen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zing je nog eens een liedje voor me, snel
(Als wij het niet doen doet helemaal niemand het!)
Ik woon in Tilburg nu.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Woont K-kastje nu ook in E., begrijp dat nou goed?![]()
*LOL*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet wel, die met dat ene ding....
Parttime als ie bij mij is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Woont K-kastje nu ook in E., begrijp dat nou goed?![]()
Keukenkastje is je neukslaafje?quote:
En als ik het dan heel lief vraag en heel goed luister?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Die ga ik ECHT niet hardop herhalen!
Dan op MSN maar niet hier!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als ik het dan heel lief vraag en heel goed luister?
Dit is niet het moment om opeens preuts te worden, poezenbeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |