ik heb nog nooit fotos van Nuno gezien eigenlijk,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fortunately, beauty is in the eye of the beholder
mail @ jhjacobs.netquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ze op mijn pc staan.
Zal ik ze eens mailen een keer?
www.amazon.uk.coquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
download linkje![]()
En trouwens ik ben veel knapper dan die SAJ hij is
Die nude photoshoot is pas in September hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. die foto's mogen ook naar mij trouwens
zie dat we het prima gaan vinden samenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:04 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. die foto's mogen ook naar mij trouwens
1 klik met mijn vingers en je ligt aan mijn voetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fortunately, beauty is in the eye of the beholder
ik bedoel gratis en zoquote:
Ik bijna 31quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie dat we het prima gaan vinden samen![]()
Ang3l, ik heb de tijd.. ben pas bijna 40
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mail @ jhjacobs.net
maar ik heb ook msn hoor, msn @ pinkinthecity.nl
Sukkel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Xiance het volgende:
het erge is gewoon..
ik word net aagesproken door een leuke jongen, en ik roep gewoon dat ik niet geinterreseerd ben
ik moet een deegroller door mn hood hebben
at my age, you aint going anywherequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.
Anders post ik ze wel, net zo handig en hoef ik niet terug te zoeken naar het emailadres.
Kan Vlarp ze ook meteen zien.
zullen we die zaterdag dan maar eens samen gaan aanschaffen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Xiance het volgende:
het erge is gewoon..
ik word net aagesproken door een leuke jongen, en ik roep gewoon dat ik niet geinterreseerd ben
ik moet een deegroller door mn hood hebben
aanstellerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
at my age, you aint going anywhere
25 en single?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
aansteller![]()
jij komt pas net kijken ukkie
verplaats je maar eens in mijn positie
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we die zaterdag dan maar eens samen gaan aanschaffen ?
ohhh was ik nog maar 25!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
25 en single?
De wereld ligt voor je open!
leuk grapje, maar laat maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we nou vanavond nog in hetzelfde topic zijn mail ik ze wel.
Anders post ik ze wel, net zo handig en hoef ik niet terug te zoeken naar het emailadres.
Kan Vlarp ze ook meteen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |