Swingers?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
HEY!
das mijn text!
ik zou vanavond met vrienden uit gaan... stelletjes.. weet je we...
En naar een Replay winkel gaan om dit aan te geven? MIsschien krijg je korting op een nieuwe o.i.d.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat kreng was 100 Euro. Gebruik hem nog maar een jaar ofzo. En als ik hem laat maken (schouderding losgeschoten) wordt ie vast vet anders en dus lelijk ofzo.
he bahquote:
Sorry, xal het niet meer zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
HEY!
das mijn text!
ik zou vanavond met vrienden uit gaan... stelletjes.. weet je we...
er zijn mensen die zeggen dat het niet had misstaan als slotact van de Alphaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beide. Ik zeg eerlijk dat als jij er niet had gestaan ik niet naar LL Zingt was gegaan. Maar het was wel een uurtje ultieme fun met zoveel mensen KvK en Nirvana etc zingenVolgend jaar weer, al staat e rgeen bekende. (Tenzij er natuurlijk een concert tegeljk is wat ik liever wil zien).
Charmedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik trek me terug in mijn fairyworld.. alle seizoenen van Charmed, seizoen 2!
Heb je Six Feed Under al ooit gekeken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Xiance het volgende:
anyway, ik trek me terug in mijn fairyworld.. alle seizoenen van Charmed, seizoen 2!
Please.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij de playboy
kijk jij in de playboy?
Welkom braboquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
Ik ben moe, maar mijn kamertje is erg mooi geworden
pics?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
Ik ben moe, maar mijn kamertje is erg mooi geworden
doe allemaal maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van keukenkast, kamerkast, platenkast, inloopkast boekenkast ?
halloquote:
nee, t lijkt me ook niet mijn seriequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je Six Feed Under al ooit gekeken?
Zo niet zeker doen
vreselijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Stroekie het volgende:
Zo en nu naar huis en me verheugen op team buiilding morgen
gezellig voor de 4e keer in anderhalf jaar tijd survival
niet lichtvoetig vermaak maar prachtig kwaliteitsdrama!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, t lijkt me ook niet mijn serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |