Ja die is toch werkeloosquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
around the clock zeker?![]()
Is toch een mooi werkje voor Tibo
Waar zeg ik nou weer dat dat een moetje was jij dramaqueen?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh het was een moetje?
![]()
Ik dacht dat je het zelf ook leuk vond, en ik was ook lief voor jou, het bezorgen van die hoed!
Ja ik ben ook al minder aan het huilen. Denk dat de overgang van paradijs naar werkelijkheid te groot is geweest ineens, at zei Tibo ook al. Het was echt ff WHAm jank jank jank....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het emotionele is er wel af nu he, ik denk toch dat het geestelijke vermoeidheid was hoor
wat is ie ook alweer? creative art director?quote:
wat stond er dan op het programma? Eten bij Arnolds?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
einde..
ik ga mn plannen voor vanavond afzeggen
tot later!
Grafisch vormgever.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is ie ook alweer? creative art director?
zo lang je zaterdag maar niet gaat afzeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Xiance het volgende:
einde..
ik ga mn plannen voor vanavond afzeggen
tot later!
lees jij de playboyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.
het klonk alsof je het niet voor jezelf, maar voor mij deed...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zeg ik nou weer dat dat een moetje was jij dramaqueen?!
De sombrero prijkt in mijn huiskamer. trut.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lees jij de playboy
kijk jij in de playboy?
quote:
of die lezersverhalen. (volgens mij gewoon verzonnen)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke keer snel die plaatjes doorbladeren op zoek naar de diepzinnige interviews
mag je zelf invullenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
omdat ik dolende ben? Of omdat het Mieke is?
quote:
laten we biddenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:09 schreef Eustace. het volgende:
Mag ik een momentje stilte voor de zomervakantie en mijn veel te mooie Replay tas uit Parijs. Allebei veel te vroeg van ons heengegaan.
Beide. Ik zeg eerlijk dat als jij er niet had gestaan ik niet naar LL Zingt was gegaan. Maar het was wel een uurtje ultieme fun met zoveel mensen KvK en Nirvana etc zingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het klonk alsof je het niet voor jezelf, maar voor mij deed...
Dat kreng was 100 Euro. Gebruik hem nog maar een jaar ofzo. En als ik hem laat maken (schouderding losgeschoten) wordt ie vast vet anders en dus lelijk ofzo.quote:
Sex is my Religionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |