Ik heb er gestudeerd.... en ik vind het een kampstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alleen ik vind de stad niet leuk.
Alles is beter dan Limburgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alleen ik vind de stad niet leuk.
Purrr Purrrquote:
Ik vind beide niks.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Half.
En In Limburg de middelbare school gedaan, scheelt dat?
dat bed lijkt me nou helemaal niksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Alleen ben ik niet kapot van het bankje, maar dat stond er al en mijn eigen bankje kreeg ik het trappenhuis niet op
Als Ang3l me nou was komen helpen...
het is erg Japan-chic hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat bed lijkt me nou helemaal niks
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaakquote:
Laten we het knus noemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
Kan wel tochtig zijn idd. zo laag op de vloer...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
let maar niet op Nunoquote:
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
het is nog niet helemaal af!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
26 m2 ongquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.
![]()
Leuke kamer KK, en best ruim ook!
Iconenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal af!
er komen nog posters en foto's en meer antieke shit aan de muren.
Zoals dat icoon boven mijn werktafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |