presies...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet lichtvoetig vermaak maar prachtig kwaliteitsdrama!
gps speurtocht in utrechtse binnenstad was wel leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat liever op survival door een winkelstraat?
Weet je hoe gevaarlijk dat is tijdens sale?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij gaat liever op survival door een winkelstraat?
Six Feet Under is echt geweldig!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, t lijkt me ook niet mijn serie
compleet ge ni aal vanaf episode 1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Six Feet Under is echt geweldig!![]()
Het einde van die serie is ook echt super.
vond het saai van opzetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
compleet ge ni aal vanaf episode 1
Mooiste einde OOIT.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Six Feet Under is echt geweldig!![]()
Het einde van die serie is ook echt super.
Past er een tent in?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb net verhuisd.
Ik ben moe, maar mijn kamertje is erg mooi geworden
nee, ik winkel niet vaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk dat is tijdens sale?
Niet slechtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:33 schreef Keukenkast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tilburg!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:36 schreef Steve het volgende:
Leuk hoor.Waar zit je ergens op kamers?
Iets zegt me van welquote:
Oh bitch please, je weet dat er dan van werken weinig was gekomen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Alleen ben ik niet kapot van het bankje, maar dat stond er al en mijn eigen bankje kreeg ik het trappenhuis niet op
Als Ang3l me nou was komen helpen...
Het verhuizen was ook maar een dekmantelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh bitch please, je weet dat er dan van werken weinig was gekomen!
Sorry poesje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:43 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het verhuizen was ook maar een dekmantel
Nu heb ik het echt moeten doen
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alleen ik vind de stad niet leuk.
Ik heb er gestudeerd.... en ik vind het een kampstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Alles is beter dan Limburgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar studeer ik ook.
Purrr Purrrquote:
Ik vind beide niks.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Half.
En In Limburg de middelbare school gedaan, scheelt dat?
dat bed lijkt me nou helemaal niksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:35 schreef Keukenkast het volgende:
Alleen ben ik niet kapot van het bankje, maar dat stond er al en mijn eigen bankje kreeg ik het trappenhuis niet op
Als Ang3l me nou was komen helpen...
het is erg Japan-chic hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat bed lijkt me nou helemaal niks
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaakquote:
Laten we het knus noemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
Kan wel tochtig zijn idd. zo laag op de vloer...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
te klein en te dicht bij de vloer en ja .... ril als ik er aan denk dat ik op zoiets zou moeten slapen, maar ok ieder zijn eiegen smaak
let maar niet op Nunoquote:
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
het is nog niet helemaal af!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
let maar niet op Nuno
ik vind het er super uit zien, en tis helemaal van jezelf!
26 m2 ongquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies.
![]()
Leuke kamer KK, en best ruim ook!
Iconenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal af!
er komen nog posters en foto's en meer antieke shit aan de muren.
Zoals dat icoon boven mijn werktafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |