Maakt heel veel uit! Als je er mee doorloopt, dus op dezelfde voet verder gaat is heel slecht voor je lichaam.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je er mee doorloopt?
Je krijgt er toch geen medicijn voor alleen "rust houden".
Het is alleen dat je anderen besmet.
Ik dacht gewoon rustigaan doen is de enige oplossing.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maakt heel veel uit! Als je er mee doorloopt, dus op dezelfde voet verder gaat is heel slecht voor je lichaam.
Ik kan het wel uit de doeken doen.
maar je lijkt me eigenwijs
Afvallige.quote:
aan het luieren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Xiance het volgende:
ik zal me eens aan gaan kleden,
en van mn bed af :$
das wel lekker, maar alleen gepaneerd!.quote:
ja dat klopt, rustig aan doen. maar als je dat niet doet dan zegt je lichaam op een gegeven moment 'en nu is het genoeg'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon rustigaan doen is de enige oplossing.
Nah, dan doe je dat toch?
dat is het heerlijke van een eigen bedrijf. Je kan je eigen tijden bepalen.quote:
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat klopt, rustig aan doen. maar als je dat niet doet dan zegt je lichaam op een gegeven moment 'en nu is het genoeg'.
wie ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Hier iemand toevallig fan van Heidi Montag?
of is ze niet bekend in Nederland?
En als TMM kom ik ook dan bij jou aan de rand van het bed zittinquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?
Heidi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Hier iemand toevallig fan van Heidi Montag?
of is ze niet bekend in Nederland?
around the clock zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan val ik om en komen julle me vertroetelen?
oh het was een moetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knippogde!
En ik was gvd kei lief bij Lowlands zingt ja!!!!!!!!!!!!
iedereen haat haar. I love that famewhorequote:
is voor mij ook een soort vakantiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werkende mensen noemen dat vakantie
jij in between jobs
het emotionele is er wel af nu he, ik denk toch dat het geestelijke vermoeidheid was hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
En de vermoeidheid is er weer. Hopsa. Ik val weer in slaap.
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen haat haar. I love that famewhore
heb je haar optreden gezien bij Miss Universe? Deed ze een foute Britney na.![]()
nou mijn vakantie was erg intens, en ik heb het allemaal heel bewust beleefd, voor mij was ie niets te kort officieel hoef ik pas de 7de weer te beginnen, maar ik ben al wel langzaam alles weer aan het oppakkenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Staat ze in de Playboy, laat ze niet eens d'r flamoes zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |