Ik wil ookquote:
MIJ DUS!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verveel me dus dood, en daarom ga ik nog eens msnen.
Wie mag ik allemaal adden?
ik denk wel dat er iets te regelen valtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil ookKun je het niet ergens in de tweede helft van oktober plannen?
Ik ga het onthoudenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk wel dat er iets te regelen valt
geef maar aan wanneer, een zaterdag graag
tja als je wilt dat ik om je heen plan hoor ik graag een datum wat dacht je van 17 of 24 oktober?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga het onthoudenIk denk nog steeds met plezier aan je lasagne
Nee. Althans. Ik heb TMM en Ang3l gezien op Lowlands en ze zijn heel lief.quote:
De meeste FOK!-ers blijken in het echt best normaal en oké te zijn.quote:
17 zou moeten lukken... Hooguit een beetje jetlagged (ik kom de ochtend ervoor aan).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als je wilt dat ik om je heen plan hoor ik graag een datum wat dacht je van 17 of 24 oktober?
Kom nou, je bent toch geen mietje?quote:
Ja, ik ben al lang en breed vergeleken met stoffige oude namen omdat die ook jong waren of zo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee. Althans. Ik heb TMM en Ang3l gezien op Lowlands en ze zijn heel lief.
Hebben ze jou nog niet met iemand van vroeger vergeleken?
HIW? Zakje? TRS? Mij?
Nou, ang3l, KK, stroek, jullie horen hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
17 zou moeten lukken... Hooguit een beetje jetlagged (ik kom de ochtend ervoor aan).
Nee, maar ik had tot op een jaar geleden wel erg last van sociale fobie. Boodschappen doen was bijvoorbeeld echt een hel. Een meet voelt nu dan nog steeds erg eng aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom nou, je bent toch geen mietje?
Dat is toch een vereiste om hier te posten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom nou, je bent toch geen mietje?
Hm, ja. Nou ja, kom gewoon gezellig de 17e, dan hou ik je handje wel vast, goed?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee, maar ik had tot op een jaar geleden wel erg last van sociale fobie. Boodschappen doen was bijvoorbeeld echt een hel. Een meet voelt nu dan nog steeds erg eng aan.
Dat arme kind corrumperen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ja. Nou ja, kom gewoon gezellig de 17e, dan hou ik je handje wel vast, goed?
sounds okayquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou, ang3l, KK, stroek, jullie horen het
de 17 is Gaydinayday
druk druk, erg wennen om elke dag tussen 19u en 20u pas thuis te zijn. En dan ook nog koken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoest met de hardwerkende burgerman ?
ik dacht nunoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:38 schreef MisterO het volgende:
Ik wil CDP, SAJ en SJM wel meeslepen, als het lukt
Nope, ik ga in mijn eentje deze keer. Drieenhalve week alleenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat arme kind corrumperen!
Komt je hubby ook naar hier?
toch maar een ruimte regelen in het gooi ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
druk druk, erg wennen om elke dag tussen 19u en 20u pas thuis te zijn. En dan ook nog koken!
Nou, dat koken is tot nu toe niet veel soeps geweest. Pizza enzo![]()
Morgen kamerbezichtiging, én Dave is terug, ik zie hem morgen
Egnie!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
[..]
De meeste FOK!-ers blijken in het echt best normaal en oké te zijn.
Nope kamerbezichtiging in Diemenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch maar een ruimte regelen in het gooi ?
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, er zijn inmiddels al zeker 6 kandidaten voor het gaydinay, neem jij je vriendje ook mee KK?
En Ang3l neem jij Tibo mee?
17 Sept? Dan pas ik, dan ga ik naar Tori Amosquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nou, ang3l, KK, stroek, jullie horen het
de 17 is Gaydinayday
Oktober.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
17 Sept? Dan pas ik, dan ga ik naar Tori Amos
heb jij een goed excuus nodig om niet bij mij te komen eten dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Ow ok, Oktober.
Dan heb ik nog geen goed excuus
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb jij een goed excuus nodig om niet bij mij te komen eten dan?
Niet als Cairon niet komt, toch?quote:
Precies!quote:
waarom sowieso niet???!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, Tibo gaat iig sowieso niet mee
En ik, ik ga nu sowieso slapen
Mjah, omdat X. in de broek heeft zitten grabbelen van Y., maar niet in die van Z., waardoor Q. op zijn pik is getrapt, waar P. dan weer verdrietig over is omdat die eigenlijk een oogje heeft op Q., tot groot verdriet van R., die graag een trio had gewild met X. en P. En dan hebben we het nog niet eens over C. die bewust niet was uitgenodigd, B., die best had mogen komen maar het niet wist, en A. die het wel wist maar gevraagd had willen worden, of nee, gesmeekt om te komen, door Z. en Q. En dat was niet gebeurd, dus kwam-ie niet en is daar gefrustreerd over.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, omdat X. in de broek heeft zitten grabbelen van Y., maar niet in die van Z., waardoor Q. op zijn pik is getrapt, waar P. dan weer verdrietig over is omdat die eigenlijk een oogje heeft op Q., tot groot verdriet van R., die graag een trio had gewild met X. en P. En dan hebben we het nog niet eens over C. die bewust niet was uitgenodigd, B., die best had mogen komen maar het niet wist, en A. die het wel wist maar gevraagd had willen worden, of nee, gesmeekt om te komen, door Z. en Q. En dat was niet gebeurd, dus kwam-ie niet en is daar gefrustreerd over.
Neej, voor mij hoeft dat allemaal niet zo nodig..
Welke roeping?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]je hebt je roeping gemist joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |