das toch bestwel groot voor een vrouw. Ik ben zelf 1.85 (zonder hak) just kiddin' LOLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Celine Dion is toch iets van 1,80 ofzo
sex me up bebe!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
Me llamo wonderer. Vivo en los estados unidos.
GIster geleerd
y cuantos aņos tienes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef wonderer het volgende:
Me llamo wonderer. Vivo en los estados unidos.
GIster geleerd
quote:
Leuk shirt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe server, over klein gesproken
Tengo 28 (ja, zo ver ben ik nog nietquote:
Nee, baby is met accenten op de e, nu zeg je "drinkt"quote:
als het goed is voor de 1 moet ~ staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tengo 28 (ja, zo ver ben ik nog niet) anos (en ik weet ook niet waar de n-tilde zit)
ñ werkt dit in fok?
Yeah, maar ik heb mijn toetsenbord op US staan en dan werkt dat ~n nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als het goed is voor de 1 moet ~ staan.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar ik heb mijn toetsenbord op US staan en dan werkt dat ~n niet
Maar HTML-entities werken wel dus dat komt goed
Un bébé bebe leche
wtf is ego? wat probeer je te zeggen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:38 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zeg altijd: ego con leche!
ik weet niet waarom.
ik spreek mijn mondje Spaans hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is ego? wat probeer je te zeggen?![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
ik spreek mijn mondje Spaans hoor.
ik zeg gewoon ego (zoals het liedje van Beyoncé) met melk
ego con leche
Als iemand arrogant doet ofzoietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
anyhoe, Spaans op school gehad?
en ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef Keukenkast het volgende:
It's just you and me, denk ik zo TMM
onuitroeibaar net als de pestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
jij bent er altijd, jij bent net meubilair
dat komt alleen omdat we je nooit ergens heen brengen en je rollator verstoppenquote:
i can assure you, hij loopt nog als ee jonge kieviet hoor.. ik heb soms moeite om m bij te houden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
dat komt alleen omdat we je nooit ergens heen brengen en je rollator verstoppen
een jonge kievit nog wel!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
i can assure you, hij loopt nog als ee jonge kieviet hoor.. ik heb soms moeite om m bij te houden!
jammer dat het niet zo is he...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef Keukenkast het volgende:
It's just you and me, denk ik zo TMM
onzin die stelten van je maken veel metersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
i can assure you, hij loopt nog als ee jonge kieviet hoor.. ik heb soms moeite om m bij te houden!
allemaal zenuwen he...quote:
Intro van school en tevens begin van een , vakoverstijgend project van acht weken lang. Mijn rol, tja, lastig te omschrijven. Ik was een solitaire verschijning in een massa van koppels die aan een liefdesillusie deelnamen. Ik was de kritische noot, de waarnemer en de held tegelijk. En ik moest een soort filosofisch monoloog houden over liefde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
allemaal zenuwen he...
maar vertel nou eens wat meer over die voorstelling
was het voor school?
waar ging het over/
een bestaande voorstelling?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:14 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Intro van school en tevens begin van een , vakoverstijgend project van acht weken lang. Mijn rol, tja, lastig te omschrijven. Ik was een solitaire verschijning in een massa van koppels die aan een liefdesillusie deelnamen. Ik was de kritische noot, de waarnemer en de held tegelijk. En ik moest een soort filosofisch monoloog houden over liefde.
Ik denk niet dat mijn bijna-bf meenemen naar een gaydinar met de homosletten van FoK! telt als 'het rustig aan doen'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, er zijn inmiddels al zeker 6 kandidaten voor het gaydinay, neem jij je vriendje ook mee KK?
En Ang3l neem jij Tibo mee?
Nee, opgesteld door docent drama.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een bestaande voorstelling?
Titel?
jawel het wordt echt een stijlvol en rustig dinay hoor, maar ik begrijp je afwachtende houdingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn bijna-bf meenemen naar een gaydinar met de homosletten van FoK! telt als 'het rustig aan doen'
Maar Ang3l moet Tibo meenemen, I'm dying to meet!
En ja TMM, eindelijk een beetje quality-time!
jij malle poeetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Xiance het volgende:
een jonge kieviet, rennend door de dauwdruppels van de eerste ochtendgloren op een mooie lentedag in maart..
ahhhhhh ik ziehet zo voor me Stroeksels
Het gaydinay? Wat is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, er zijn inmiddels al zeker 6 kandidaten voor het gaydinay, neem jij je vriendje ook mee KK?
En Ang3l neem jij Tibo mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |