als je wilt critiseren moet je het wel goed doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. We hebben niet allemala rijke pappies mama
![]()
Leuke kamer KK, en best ruim ook!
Ik heb alleen beelden (en rozenkransen en een huge ass opgehipt overgeschilderd inri Jezus kruis)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb er nu een van een Russische keizer uit de 19e eeuw. Ik zoek me kapot naar een mooie van Maria en ik vind Orthodoxe voorstellingen met engelen vaak heel mooi.
Of Islamitische.
Zien wat ik kan vinden.
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen beelden (en rozenkransen en een huge ass opgehipt overgeschilderd inri Jezus kruis)
Ik heb ene mooi oud maria beeldje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.
Het liefst een Mexicaans of zo, zo eentje waarvan je denkt dat ze bloed gaat janken
ziet er mooi uit kk doe je goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik moet nog een Maria-beeldje. Maar een mooi.
Het liefst een Mexicaans of zo, zo eentje waarvan je denkt dat ze bloed gaat janken
ossengalzeepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Keukenkast het volgende:
LEVERVLEKKENZALF!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........quote:
Tell me when, babyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........
Ik zie 'tquote:
Uhm... elektrische schommelstoel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Wat is ons nieuwe safeword trouwens, poesje?
Te langquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... elektrische schommelstoel?
Brommobiel?
SHIZLE!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Te lang
en wat wil je anders dan brommobiel roepen als ik jeweetwel met je doe?
Ik roep wel Ohhh GOooodDDddddd! Ok?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Te lang
en wat wil je anders dan brommobiel roepen als ik jeweetwel met je doe?
Dat doe je altijdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik roep wel Ohhh GOooodDDddddd! Ok?
Wat dan? SHEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:
How dare you mock my kingdom!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat dan? SHEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
En ik mocht gvd net in bed man!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
How dare you mock my kingdom!
You just earned yourself a night on the floor!
Als je heeeeeeel lief bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik mocht gvd net in bed man!!!
Denk maar aan Lowlands, dat was lief. En lekker.quote:
It was a lot of things, maar als lief zou ik het na de eerste 3 uur niet meer noemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk maar aan Lowlands, dat was lief. En lekker.
Zing je nog eens een liedje voor me, snelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor,m klonk me als muziek in de oren
(Ze, we geilen heel het topic vol zo....)
Welk lidje wil je horen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zing je nog eens een liedje voor me, snel
(Als wij het niet doen doet helemaal niemand het!)
Ik woon in Tilburg nu.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Woont K-kastje nu ook in E., begrijp dat nou goed?![]()
*LOL*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet wel, die met dat ene ding....
Parttime als ie bij mij is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Woont K-kastje nu ook in E., begrijp dat nou goed?![]()
Keukenkastje is je neukslaafje?quote:
En als ik het dan heel lief vraag en heel goed luister?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Die ga ik ECHT niet hardop herhalen!
Dan op MSN maar niet hier!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En als ik het dan heel lief vraag en heel goed luister?
Dit is niet het moment om opeens preuts te worden, poezenbeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |