quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen![]()
ja, we miste je gisteren.
had je die introductieweek van escuela?
Nee zoals ene fokker hierquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net zoals Blake, die geile beer
maar QAF is dan ook een prachtige seriequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Xiance het volgende:
ik zit gewoon serieus met tissues te kijken naar die aflevering van QAF
ik ben soms zooo een lief, schattig klein gevoelsmensje
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek benquote:
bijbelkamp? Ging je niet op de brandstapel? jij als openlijke handtas?quote:
dus nu ben je on ontdekt antiek?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek ben) dus dan maar weer de tondeuse.
je bent echt een nephomoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke versie? ik ben halverwege UK gestopt. Ik geloofde het wel.![]()
US ben ik al helemaal niet aan begonnen.
er was eer eentje meer handtas dan ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bijbelkamp? Ging je niet op de brandstapel? jij als openlijke handtas?
Het spijt me om je te moeten teleurstellen, maar nee jij bent het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die grijze haren heeft? Jij? ik alleen een paar bij mijn bakkebaarden. Aangezien ik het nu lang laat groeien valt het wel meer op. (ik ga niet verven, want dan is het officieel dat ik antiek ben) dus dan maar weer de tondeuse.
nou, de cracks zitten nog niet in mijn gezicht. En als ik dat zo wil houden moet ik iets minder partieen en vimmen en bonnieen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus nu ben je on ontdekt antiek?
nee dat zeg ik ook. Jij toch? ik ben niet grijsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het spijt me om je te moeten teleurstellen, maar nee jij bent het niet
Misschien heb je wel andere kwaliteitenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lichaamstechnisch kan ik ook niet aan de SAJ US tippen.
of dan doe je net als marijke een plastic gezichtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, de cracks zitten nog niet in mijn gezicht. En als ik dat zo wil houden moet ik iets minder partieen en vimmen en bonnieen.
nah, ik had er niet echt tijd voor. Ik had het toen echt druk met mijn tweede album en movie of the weekquote:
maar vertel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er was eer eentje meer handtas dan ik
u besta be not talking bout me.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of dan doe je net als marijke een plastic gezicht
I wasnt talking, hence thequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u besta be not talking bout me.
Kutspelletjes met aardige mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar vertel...
het was toch voor die luchtvaartschool?
wat moest je doen die dagen? elkaar leren kennen, die kutspelletjes? ontgroening?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
zou een mens echt hetero kunnen worden
je mag bst naar arnhem fietsen hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
Aww, schattig pijpbekkiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
als je maar goed genoeg bidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
al wat lekkers zien rondlopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kutspelletjes met aardige mensen
Lees nou nog eens rustig terugquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat zeg ik ook. Jij toch? ik ben niet grijs
De sex niet.quote:
geen idee, bloehoese wil het als experiment gaan probleren, maar ik voorpel nu al dat dat gedoemd is te mislukkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Xiance het volgende:
Er zijn naast mij maar 4 andere jongen dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
al wat lekkers zien rondlopen?![]()
wanneer moet je naar college?
ja bitch, tis over met de pret 's nachts. No more that girl Babylon 5 for you
ja, ik heb geen rust in mijn donder. Dus had het niet gelezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lees nou nog eens rustig terug
dan zeg ik dus dat ik het heel geil vond staan bij een fokker
dus nee ik ben het zelf niet
hoezo dat dan? voor een openlijke handtas zou dat toch niet uit hoeven maken?quote:
ah, 4 jongens maar, dus de spoeling is dun.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Er zijn naast mij maar 4 andere jongen dus![]()
Maandag is mn eerste schooldag en babylon 5 heb ik alllang uitgekeken
5 jongens en 70 meidenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ah, 4 jongens maar, dus de spoeling is dun.![]()
heb alles nog wel, moet denk ik alleen nog ff een agenda halen.quote:spannend je eerste schooldag? ben je al bij schoolcampus geweest? bestaat dat nog eigenlijk? die shit bij V&D? kaftpapier, schriften. aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh the memories
Bah.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet dan verplicht lawaaierige sex in een tentje hebben ?
Nee hoor, ik zit er ook wel 's mee. Maar je ehbt toch ook vrienden? Hobbies? Sporten etc?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef Xiance het volgende:
maar ben ik dan echt de enige diehet moeilijk vind om single te zijn?
elke dag lijkt wel weer een gevecht tegen iets of iemand..
en dan kom je savonds thuis, gooi je je jas over de stoel, schenkt een borrel in..
en dan zit ik daar alleen.. met mn borrel, mn magnetron maaltijd en de tvgids
schatje je bent kei cute, vrees niet voor je marktwaardequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger ja
[ afbeelding ]
dat we het dus even helder hebben dat niet jij, of ik gedistingeerde grijze haartjes bezittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb geen rust in mijn donder. Dus had het niet gelezen
Dat soort dingen beehoor je tegen MIJ te zeggen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje je bent kei cute, vrees niet voor je marktwaarde
join the club!quote:
lijkt mij wel eens somsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef Xiance het volgende:
maar ben ik dan echt de enige diehet moeilijk vind om single te zijn?
elke dag lijkt wel weer een gevecht tegen iets of iemand..
en dan kom je savonds thuis, gooi je je jas over de stoel, schenkt een borrel in..
en dan zit ik daar alleen.. met mn borrel, mn magnetron maaltijd en de tvgids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |