Sevilla heeft twee keer op rij de uefa cup gewonnen en die punten tellen nog meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Sevilla in pot 1Dat had ik niet verwacht. Pot 3 zit ook vol met verschrikkelijke mogelijke tegenstanders.
Bijvoorbeeld Juve, Atlético en Wolfsburg.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoop op een zo gunstig mogelijke loting voor Arsenal.
Misschien maar goed ook. Dit PSV heeft niks in de Champions League te zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor het eerst sinds mensenheugenis dus zonder PSV
zie OPquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef DJWeisz het volgende:
als AZ er toch eentje uit pot 1 mag kiezen zou ik voor Real Madrid of Barcelona gaan, maar heb t gevoel dat t Arsenal of Bayern met hopelijk dan nog met Van Gaal op de bank.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Unirea Urziceni
Kende iemand deze club ?
Ze hebben wel een bekende trainer, Dan Petrescu. Oud-speler van onder meer Chelsea.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Unirea Urziceni
Kende iemand deze club ?
Nou vooruit....HUP AZ!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:54 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk geen Viola, Barca of Arsenal in dezelfde poule..mixed feelings zijn ku.
Ook niet zeiken, maar lekker voor AZ juichen voor het NL voetbal
Ik had ook nog nooit van Debrecen gehoord...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:18 schreef Fides het volgende:
Heb ik ook niet vaak. Dat ik een ploeg in de CL zie waar ik oprecht nog nooit van gehoord heb. Unirea Urziceni met een stadion waar 7000 man inkunnen...
Wel leuk om te zien dat Unirea en Debrecen toch nog met vooral spelers uit eigen land spelen ipv Cluj afgelopen jaar.
Je weet het nooit met die gekke Cyprioten..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sevilla
Az
Bordeaux/Besiktas
Nicosia/Debrecen
Dan speel je in elk geval uefa cup europa league. Sorry nog ff wennen
Ik heb liever Liverpool dan Barca, maar voor de rest hoop ik op dezelfde poule.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef borisz het volgende:
Doe deze groep maar.
Barca
AZ
Stuttgart
Rubin Kazan
Sorry hoor maar heb jij pot vier gezien ..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Dit PSV heeft niks in de Champions League te zoeken.
Ik doe het ervoor. Alleen Besiktas ga ik niet dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
FC Barcelona
AZ Alkmaar
Besiktas
Standard Liège
Overgestapt Robbie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor. Alleen Besiktas ga ik niet dan.
Waarom staat Standard in dat rijtje? Vorig jaar fantastisch gespeeld in de UEFA Cup ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Echt, wat doen deze teams in de CL?
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
en clubs als Werder, AS Roma, Sporting, Valencia, Celtic in de Europa League. Wat is dat nieuwe systeem kut zeg
Ik wil Ajax wel eens zien spelen tegen Standard beste...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
en clubs als Werder, AS Roma, Sporting, Valencia, Celtic in de Europa League. Wat is dat nieuwe systeem kut zeg
Inderdaad, kampioenen in de Champions League, waar halen ze het vandaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, kampioenen in de Champions League, waar halen ze het vandaan
Rubin Kazan trouwens best indrukwekkend kampioen geworden in Rusland.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
Om maar ook nog even te zwijgen van Fc Twente. Tegen de meeste van die ploegen hadden ze zeker kunnen winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
quote:
Laten we dan ook meteen de kampioen van Luxemburg en Albanie erbij ingooien en clubs als Chelsea, Real Madrid weglatenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, kampioenen in de Champions League, waar halen ze het vandaan
Voor jou misschien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:06 schreef MaxC het volgende:
In de Champions League moeten gewoon zoveel mogelijk de sterkste 32 clubs in zijn, natuurlijk heeft het charme als er een clubje uit Cyprus of iets dergelijks zich door de voorrondes vecht, maar een hele pot van deze clubs haalt gewoon het niveau en kijkplezier omlaag
Dat laatste ben ik het wel mee eens, dat eerste niet. Wat je dan zou krijgen is een Europa League dat veel meer kijkers gaat trekken omdat daar wél leuke affiches komen. Zo'n Champions League met alleen maar kampioenen gaat er inderdaad nooit meer komen, en dat vind ik helemaal niet erg. Maar dat clubs uit de grote landen zelfs vierde kunnen worden en nog mee kunnen doen, of derde worden en een groepsfaseplaats cadeau krijgen terwijl kampioenen moeten zwoegen om ook maar in de buurt van de groepsfase te komen vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
Het liefst zie ik 32 kampioenen(of meer) in de CL. Dat is mijn droomscenario. Het zal er waarschijnlijk nooit meer van komen maar toch. Wat realistischer: ik hoop dat de top3 landen een plek inleveren zodat je per land max drie ploegen hebt. Die plekken moeten worden gegeven aan andere kampioenen in Europa.
Chelsea en Atlético zijn wel extreem mooie clubs om heen te gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:39 schreef Cara het volgende:
Ik hoop voor AZ op Man Utd, Bordeaux en Zurich - maar het zal wel Chelsea, Atletico en Wolfsburg worden.
Waarom eigenlijk? Iedereen roept het maar om het hardst dat er meer kampioenen in de CL moeten enzo, maar zit je echt te wachten op potjes als Apoel - Kalmar en Interturku - Debrecen tot aan december?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
Het liefst zie ik 32 kampioenen(of meer) in de CL. Dat is mijn droomscenario. Het zal er waarschijnlijk nooit meer van komen maar toch. Wat realistischer: ik hoop dat de top3 landen een plek inleveren zodat je per land max drie ploegen hebt. Die plekken moeten worden gegeven aan andere kampioenen in Europa.
Dat klopt, maar sportief gezien ken ik dat verhaal nou wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef WeebI het volgende:
[..]
Chelsea en Atlético zijn wel extreem mooie clubs om heen te gaan natuurlijk.
AZ ook niet hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:18 schreef Kriegel het volgende:
Standard en Rubin Kazan horen echt niet in dat rijtje hoor.
Helemaal mee eens. Het boeit mij niet of een ploeg al dan niet kampioen is geworden, ik zie het liefst de beste ploegen tegen elkaar spelen. En vrijwel heel pot 4 hoort daar niet bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Iedereen roept het maar om het hardst dat er meer kampioenen in de CL moeten enzo, maar zit je echt te wachten op potjes als Apoel - Kalmar en Interturku - Debrecen tot aan december?
Uiteindelijk vind iedereen Arsenal - Bayern en Milan - Lyon straks 100 keer leuker, dan kampioen van Oostblok land A tegen de kampioen van Oostblok land B.
Persoonlijk vind ik dat gewoon leuk een echt kampioenenbal. Niet realistisch, wel leuk om over na te denken. Dan heb je niet voor de 384ste keer Chelsea - Liverpool. Vanaf dat oogpunt kijk ik naar wat ik wel realistisch vind, en dat is max drie ploegen per land.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Iedereen roept het maar om het hardst dat er meer kampioenen in de CL moeten enzo, maar zit je echt te wachten op potjes als Apoel - Kalmar en Interturku - Debrecen tot aan december?
je kan altijd nog live meekijken met dat schema op uefa.comquote:
knoukout systeem.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Gabbylicious het volgende:
53 kampioenen... Hoe ga je dat aanpakken?
Dan word het een kort seizoen CL, waarin geluk een grote factor gaat spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
knoukout systeem.De toplanden geef je een bye voor de volgende ronde probleem opgelost.
Inderdaad. Je laat de 16 kampioenen uit de landen met de hoogste coëfficiënt direct in de groepsfase instromen, en de andere 16 plekken verdeel je onder de overige 37 clubs door middel van een paar rondes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:58 schreef borisz het volgende:
[..]
knoukout systeem.De toplanden geef je een bye voor de volgende ronde probleem opgelost.
Zo zit het systeem ongeveer ook in elkaar ja, al gaan er nu 15 kampioenen rechtstreeks de CL in. 5 komen daar bij via de voorronde voor kampioenen. OVerige 12 plaatsen(met voorronden) is voor de niet kampioenen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Je laat de 16 kampioenen uit de landen met de hoogste coëfficiënt direct in de groepsfase instromen, en de andere 16 plekken verdeel je onder de overige 37 clubs door middel van een paar rondes.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk heeft AZ geluk met pot 3 en 4 treft AZ de aantrekkelijkste namen uit pot 3 & 4
Het zal ook meer erkenning zijn voor alle afgelopen jaren. Hij had het ook al een keer eerder moeten winnen imo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:10 schreef Kopbal het volgende:
Vond Valdes in de CL toch beslissender.
Sjek ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Hahaha, Respect voor van der Sar. Gekozen als beste keeper.
Beter dan Valdes en Peter Sjek
Nee idd, laatste seizoen van Van Der Sar, beetje een ere prijs, maar wel terecht hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het zal ook meer herkenning zijn voor alle afgelopen jaren. Hij had het ook al een keer eerder moeten winnen imo.
-h bedoel je?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het zal ook meer erkenning zijn voor alle afgelopen jaren. Hij had het ook al een keer eerder moeten winnen imo.
uhumquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast eigenlijk zo'n helm op?
Goede vraag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarom heeft die gast eigenlijk zo'n helm op?
je kan het opzoekenquote:
Cross my fuckin fingers..quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
is het al zeker dat robben naar bayern gaat dan?
had hem eerder naar liverpool of man utd zien gaan
http://www.spitsnieuws.nl(...)ben_naar_bayern.htmlquote:Arjen Robben naar Bayern
Arjen Robben vertrekt naar Bayern München. Real heeft een bod van 25 miljoen euro geaccepteerd en ook de speler is akkoord met de Duitsers.
volgens mij redelijk zeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
Robben is in Munchen om persoonlijk rond te komen, dus nog niet zeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef Fortitudo het volgende:
En Inter nietquote:
2x op rij de UEFA cup gewonnen, dus dat is wel logisch dat ze groepshoofd zijn.quote:
quote:
Mexicaanse?quote:
quote:
ik denk terryquote:
jammer he?quote:
Wint niet.. Xavi en Messi gaan wel winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef _Mike_ het volgende:
Piqué moet winnen natuurlijk.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:27 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
ITS A FUCKING DISGRACE, PIQUE SHOULD HAVE WON IT 11111!!!!!!!!11
Hij had wel moeten winnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wint niet.. Xavi en Messi gaan wel winnen.![]()
Stond gister al op Sport.es.![]()
wordt een beetje saai dat ie het steeds wintquote:
At your service!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:30 schreef Shoombak het volgende:
Inter - Barca bitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
kutloting? Is toch een mooi affiche
Nu kan de NOS iig 2x Madrid - Milan uitzendenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef borisz het volgende:
Hopelijk komt AZ in groep Et/m H
Wat een held héquote:
Oordoppen meegeleverd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah er kan weer een Engelse club naar Istanbul
quote:
Zal wel met spelen op di/woe te maken hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef seetjai het volgende:
Waarom kan Atletico Madrid niet bij AZ's poule zitten ?
Naam begint ook met een Aquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef seetjai het volgende:
Ik denk omdat er al 2 spaanse clubs in groep E t/m H zatenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:42 schreef seetjai het volgende:
APOEL graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu nog een makkie uit pot 4 voor AZ. Debrecen zal wel wat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |