Sevilla heeft twee keer op rij de uefa cup gewonnen en die punten tellen nog meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef Mr-Sander het volgende:
Sevilla in pot 1Dat had ik niet verwacht. Pot 3 zit ook vol met verschrikkelijke mogelijke tegenstanders.
Bijvoorbeeld Juve, Atlético en Wolfsburg.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoop op een zo gunstig mogelijke loting voor Arsenal.
Misschien maar goed ook. Dit PSV heeft niks in de Champions League te zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor het eerst sinds mensenheugenis dus zonder PSV
zie OPquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:13 schreef DJWeisz het volgende:
als AZ er toch eentje uit pot 1 mag kiezen zou ik voor Real Madrid of Barcelona gaan, maar heb t gevoel dat t Arsenal of Bayern met hopelijk dan nog met Van Gaal op de bank.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Unirea Urziceni
Kende iemand deze club ?
Ze hebben wel een bekende trainer, Dan Petrescu. Oud-speler van onder meer Chelsea.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Unirea Urziceni
Kende iemand deze club ?
Nou vooruit....HUP AZ!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:54 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk geen Viola, Barca of Arsenal in dezelfde poule..mixed feelings zijn ku.
Ook niet zeiken, maar lekker voor AZ juichen voor het NL voetbal
Ik had ook nog nooit van Debrecen gehoord...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:18 schreef Fides het volgende:
Heb ik ook niet vaak. Dat ik een ploeg in de CL zie waar ik oprecht nog nooit van gehoord heb. Unirea Urziceni met een stadion waar 7000 man inkunnen...
Wel leuk om te zien dat Unirea en Debrecen toch nog met vooral spelers uit eigen land spelen ipv Cluj afgelopen jaar.
Je weet het nooit met die gekke Cyprioten..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sevilla
Az
Bordeaux/Besiktas
Nicosia/Debrecen
Dan speel je in elk geval uefa cup europa league. Sorry nog ff wennen
Ik heb liever Liverpool dan Barca, maar voor de rest hoop ik op dezelfde poule.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef borisz het volgende:
Doe deze groep maar.
Barca
AZ
Stuttgart
Rubin Kazan
Sorry hoor maar heb jij pot vier gezien ..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Dit PSV heeft niks in de Champions League te zoeken.
Ik doe het ervoor. Alleen Besiktas ga ik niet dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Saekerhett het volgende:
FC Barcelona
AZ Alkmaar
Besiktas
Standard Liège
Overgestapt Robbie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik doe het ervoor. Alleen Besiktas ga ik niet dan.
Waarom staat Standard in dat rijtje? Vorig jaar fantastisch gespeeld in de UEFA Cup ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Echt, wat doen deze teams in de CL?
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
en clubs als Werder, AS Roma, Sporting, Valencia, Celtic in de Europa League. Wat is dat nieuwe systeem kut zeg
Ik wil Ajax wel eens zien spelen tegen Standard beste...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
en clubs als Werder, AS Roma, Sporting, Valencia, Celtic in de Europa League. Wat is dat nieuwe systeem kut zeg
Inderdaad, kampioenen in de Champions League, waar halen ze het vandaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, kampioenen in de Champions League, waar halen ze het vandaan
Rubin Kazan trouwens best indrukwekkend kampioen geworden in Rusland.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
Om maar ook nog even te zwijgen van Fc Twente. Tegen de meeste van die ploegen hadden ze zeker kunnen winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
Standard Liège
Maccabi Haifa
FC Zürich
Rubin Kazan
Unirea Urziceni
APOEL Nicosia
DVSC Debrecen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |