quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ze is naakt. Het is een foto. Ergo, het is een naaktfoto.
Ze is niet naakt, slechts topless.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Een mens heeft 2 oren. Socrates heeft niet 2 oren. Socrates is geen mens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Moeilijk he, die appels en peren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een mens heeft 2 oren. Socrates heeft niet 2 oren. Socrates is geen mens.
wuuuuuh
![]()
![]()
nou je het zegt, ze zou idd. ook nog eens een string kunnen aanhebben op die fotoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze is niet naakt, slechts topless.
Precies. Ze heeft een bikinibroekje aan, alleen door die vetrol zie je het draadje niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze is niet naakt, slechts topless.
Volgens mij heeft ze zo'n ding om haar flamoes en tussen haar reet zitten dat in het dagelijks leven tot ondergoed behoort. Niet naakt dus.quote:
Welke buik? Wijs eens aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef Inspi het volgende:
Ziet echt niemand die buik dan. WTF!
En inderdaad is ze niet naakt ze heeft nog een string(?) aan gezien het rode lijntje over haar heupen
Da's die huidflap die tussen d'r benen hangt.quote:
De hele foto draait om die buik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef Biogarde het volgende:
Oh boy, nu gaat het over haar buik![]()
Kan ook echt alleen op FOK!
Kan ik niet zien, ze heeft d'r benen over elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's die huidflap die tussen d'r benen hangt.
FPquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je komt niet zo vaak op de FP, hè.
Dat zei ik nou wel, maar het staat geeneens op de FP.quote:
Hoe bevalt je nieuwe brailletoetsenbordje trouwens?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, ze heeft d'r benen over elkaar.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef Biogarde het volgende:
Oh boy, nu gaat het over haar buik![]()
Kan ook echt alleen op FOK!
ohw fuck, je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:41 schreef Dactus het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zo'n ding om haar flamoes en tussen haar reet zitten dat in het dagelijks leven tot ondergoed behoort. Niet naakt dus.
Wat dertig mensen voor mij dus ook zeggen![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef EricT het volgende:
hoe is het met je cabrio
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef nightfall het volgende:
ze heeft een onwijze pens van het bezwangeren
Wie heeft ze bezwangerd?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef nightfall het volgende:
ze heeft een onwijze pens van het bezwangeren
Dat is grappig omdat die man Internet Explorer gebruikt en iedereen weet dat gebruikers van IE geen recht van spreken hebbenquote:
Daar gaat het juist om, dat het niet standaard van die graatmagere modellen moeten zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's die huidflap die tussen d'r benen hangt.
Ik zou der wel doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, dat het niet standaard van die graatmagere modellen moeten zijn.
Dit is Lizzie Miller, die aangeeft dat je met haar maatje 42 er ook goed uit kan ziet.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lus-size-model-.html
Hier een andere foto van haar
[ afbeelding ]
Is dit de nieuwe trend?quote:
Die foto is al een stuk beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, dat het niet standaard van die graatmagere modellen moeten zijn.
Dit is Lizzie Miller, die aangeeft dat je met haar maatje 42 er ook goed uit kan ziet.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lus-size-model-.html
Hier een andere foto van haar
[ afbeelding ]
Wat is dan het probleem bij dit meisje? Dat ze niet zo graatmager is? Vind dat wel lekker, beetje zacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe trend?
Bij doorsnee vrouwen roepen dat ze lekker zijn omdat je anders bovenstaand plaatje om je oren krijgt?
TS zit zeker nog op de kleuterschool zeker, of durf je het beestje niet bij zijn naam te noemen?quote:tiet of poes of crack of piemol
Nee, dan is penis en vagina een stuk beter. Wat klinkt dat plastisch zeg, penis en vaginaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
TS zit zeker nog op de kleuterschool zeker, of durf je het beestje niet bij zijn naam te noemen?
edit, Ik zie dat je een cabrio hebt, voor iemand boven de 18 is dat wel heel kinderachtig taalgebruik.
Dan zijn fallus en doos betere bewoordingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dan is penis en vagina een stuk beter. Wat klinkt dat plastisch zeg, penis en vagina
Of vleesgrot en streelmakreel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan zijn fallus en doos betere bewoordingen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die zulke lage standaarden hebben dat ze die vrouw zouden geven__!!!!
Mensen die zulke hoge standaarden hebben dat ze enkel vrouwen van internetfoto's zouden gevenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die zulke lage standaarden hebben dat ze die vrouw zouden geven__!!!!
Ik zat meer te denken aan lul en kut, wat is doos nou voor een debiele benaming. En crackquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dan is penis en vagina een stuk beter. Wat klinkt dat plastisch zeg, penis en vagina
gutquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:35 schreef voetballeh het volgende:
1 of ander topic in GEN met titel 'naaktfoto maakt amerikanen blij' ofzo.
dus ik tegen beter weten er natuurlijk opklikken.....en wat zie ik.......
[ afbeelding ]
Waarom noemen mensen dit 'naaktfoto'?
Ik vind dat als je geen tiet of poes of crack of piemol ziet dat het de titel naaktfoto niet mag hebben.
wie is't met me eens en wie vind dit ook irritant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |