Je moet em ook wel wassenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:24 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oneens. Parfum ruikt toch lekkerder.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan nog.
Weet natuurlijk niet wat voor parfum jij opdoet, maar toch.
Ruikt altijd nog beter dan een ongewassen kutquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:28 schreef Uro het volgende:
Ook goedemorgen.
Dus jij ruikt graag aan zure haring?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, ooit uberhaupt wel eens de geur van een muts geroken? Volgens mij ben je gewoon een puber die geil wordt van de gedachte en wil kijken hoe anderen er over denken, om daarmee je eigen geilheid te verhogen.
Kortom: Zielig topic.
De trend is geen blijvertje geworden dus blijkbaar is het niet optimaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:19 schreef voetballeh het volgende:
vroeger in de middeleeuwen was het onder vrouwen de trend om vocht van hun muts met hun vingers achter hun oor te smeren.
whut?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
's Schijnt toch nog best vaak gedaan te worden door vrouwen![]()
Gefeliciteerd, je hebt jezelf zojuist tot de natte droom van TS gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef Lod het volgende:
[..]
De trend is geen blijvertje geworden dus blijkbaar is het niet optimaal.
Maar mag ik vragen hoe je aan deze wijsheid komt?
quote:Op zondag 21 december 2008 16:36 schreef voetballeh het volgende:
Hey,
vroeger in de middeleeuwen deden vrouwen vocht van hun vagina in hun nek of achter hun oren smeren.
Als een man hun dan het hof ging maken kon de man in de nek van de vrouw ruiken of d'r geur een beetje beviel waarna ze konden gaan wippen zeg maar.
Ik vraag me af of er vrouwen zijn die dit hedendaags nog doen, bv. als ze uitgaan ofzo.
Vanuit mijn standpunt (mannelikj) zou het me wel opwindend lijken, beetje mutsgeuren ruiken van chickies en gebaseerd op hoe lekker het ruikt zo m'n keuze maken.
Wat is julie mening?
Bedankt! Nu weet ik zeker dat hij dicht kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |