Jaaaaa, spelletje doen met mijn knuffelgenootquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
kijk jij begrijpt het
![]()
![]()
heb je vanavond wat te doen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:47 schreef Exoteria het volgende:
waar Barra nokje's pompoenens gaat checken
tjes klonk alsof ik te veel inside info hebquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil vanalles, maar ik wil nu eerst leuk werk. Heb vorige week 5 sollicitaties de deur uitgedaan, dus duimen maar, medetruthertjes.
jij bent een vreemde!quote:
geen idee!quote:
Vanuit de NWO krijgen we vaccins tegen dit soort besmettelijkheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef Exoteria het volgende:
het wordt tijd dat ik mijn boek over vreemde figuren eens uit ga brengen..
zeg Dragorius, ben jij nooit bang dat je bemet wordt?
Jij brengt hier ook redelijk wat tijd door.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanuit de NWO krijgen we vaccins tegen dit soort besmettelijkheid.
Je had de keuze Exoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hmm.. dan ben jij beter af dan dat ik ben
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je had de keuze Exo![]()
Jij moest zonodig die stalen koekjes maken....
Dat verklaart die gemuteerde banaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Tower Busters Dragorius, Tower Busters!
verder denk ik dat jij mijn ware aard over het hoofd ziet.
Een mensenvlees etende reptillian in vrouwenkleding.
Fuck alarmfase blauw.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat verklaart die gemuteerde banaanJe reptielen-oog
*zet snel alarmfase blauw-2 in werking
te laat... de meneer die achter het alarmknopje hoort te zitten voor de verdere afhandeling van de alarmering is niet meer onder ons.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat verklaart die gemuteerde banaanJe reptielen-oog
*zet snel alarmfase blauw-2 in werking
Je weet nooit wie er meelezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:55 schreef Flammie het volgende:
Yeh maar sowieso.. dat kun je ook in mijn profile zien dus ik dacht.. dat is niet zo een probleem hier op het vredelievende TRU
Geen ketchup?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
te laat... de meneer die achter het alarmknopje hoort te zitten voor de verdere afhandeling van de alarmering is niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Onderbenen zijn overratedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd vanochtend ineens wakker zonder onderbeen. Best raar.
FYPquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat een heerlijk weer zeg! Geen idee hoe het daar bij jullie is maar het is echt geweldig weer in Suhl, Duitsland.
Zit nu even op het terras buiten bij te komen van de vorige (late) avond.
Gisteravond is de con openings ceremonie geweest en we zitten nu tegen de 800 fluffies aan hier. Flink druk dus.
Fixed Your Postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat betekend FYP????
(First ??? Post?)
naar wat ik gelezen meen te hebben is dat maar beperkt en enkel in overleg toegestaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fixed Your Post
Komt er eigenlijk media op af?
Heujquote:
quote:
quote:BNW needs you!
quote:Oh en... PM me eens over die cornflakes etc. Mijn interesse = gewekt
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Topspin het volgende:
Oversight hierDas een lange lange lange tijd geleden. Hallo Oversight
Straks verder op ingaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
jaaaaaaa, dat kan er maar 1 zijn.... de beste spin-doctor ooit, jack de vries kan er een puntje aan zuigen....
De man die dromen vangt (ving ?),..
Toeval bestaat niet, dus heeft er een hogere macht ingegrepen, ik voel het gewoon...
ik heb een geheim, maar ik zal het je binnenkort mailen...... ben heel heel heel benieuwd naar de topspin, of backhand die ik kennelijk over het hoofd zie...
mijn hoofd doet er gewoon pijn van....
letterlijk.
Ik hoop dat het allemaal lukt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Flammie het volgende:
Tru zal blij zijn want ik ben waarschijnlijk een keiharde week niet meer online (iig niet meer zo vaak) om me voor te bereiden in een rural village voor mijn vertrek naar de lage landen.
Wanneer een visa applicatie voor mijn vriendin onmogelijk blijkt te zijn ben ik echter weer snel terug in het verre oosten
Ik ga jullie missen
miste je ons?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:
Ah ik denk al waar is mijn TRU-baggertopic gebleven
Hallo luitjes!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Exoteria het volgende:ikke ben een beetje dom
![]()
met een witte bloese het bos in![]()
maarrrrrr mocht het einde der tijden daadwerkelijk naderen,
dan weet ik in ieder geval dat ik zeer nuttige metgezellen zal hebben.
Wij hebben samen in no time een boomhut gebouwd met geen andere materialen dan van nature in het bos te vinden zijn (dus geen verdwaalde pallets of ander gedumpte zooi),
en hij hield ons nog ook!
Nu heb ik geen trek maar honger!
![]()
![]()
nou ja...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Exoteria het volgende:
[..]
nou ja...
nu is het wel een goed boskledingstuk...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:59 schreef nokwanda het volgende:
Maak dan in die boomhut voor de privacy een extra kamertje apart
En terecht, Nijmegen =quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:38 schreef nokwanda het volgende:Ik heb voor het eerst heimwee naar Nijmegen
neuh ik vind de veluwe mooierquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
owww? I didn't know. Ook van plan om er naar toe te verhuizen?
Arnhem is imo prima voor winkelen en uitgaan, maar ik zou er niet willen wonen, tenzij in het centrum. Niet in de buitenwijken.
quote:
Arnhem ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:Arnhem is beter dan Nijmegen!
Dat klinkt al stukken beterquote:
dat is langsquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:59 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
íedere dag zal ik langsreizen.
[ afbeelding ]
I see you
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Exoteria het volgende:ikke ben een beetje dom
![]()
met een witte bloese het bos in![]()
maarrrrrr mocht het einde der tijden daadwerkelijk naderen,
dan weet ik in ieder geval dat ik zeer nuttige metgezellen zal hebben.
Wij hebben samen in no time een boomhut gebouwd met geen andere materialen dan van nature in het bos te vinden zijn (dus geen verdwaalde pallets of ander gedumpte zooi),
en hij hield ons nog ook!
Nu heb ik geen trek maar honger!
![]()
![]()
Jazeker.quote:
Zeer correct! Netjes!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
naar wat ik gelezen meen te hebben is dat maar beperkt en enkel in overleg toegestaan.
De massa wordt geweerd.
Helaas heb ik die niet, maar ik heb wel in een mooi Samurai cat suit (nee niet de pizza cats lol) gelopen. Gemaakt door het huidige "vriendje" van mijn ex. Opgenomen in high definition, dus kan je wel een filmpje geven binnenkort!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Michielos het volgende:
Ik eis een foto van je in paardenpak
Weet je dat dit best lastig gaat in zo'n pak. De bar had ook speciaale rietjes zodat je tenminste nog wel kon drinken zonder het hoofd af te moeten doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Dat moet je vriendelijk vragen, met worteltje
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Dat had je ook in het TEOTWAWKI topic kunnen posten. Klinkt een beetje als BCC met knorretje en zo (vooral de "en zo")
neeequote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb je de hele dag zitten slapen op je werk?
lastige marktquote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag maar weer een sollicitatiebrief de deur uit gedaan om ook weer es aan de slag te kunnen.
Zijn er nu 8 in twee weken. Moet toch een keertje lukken.
salesquote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef nokwanda het volgende:
Klopt. Ik kan een heleboel, zolang het geen commerciele functie is.
Alleen moet de ander die mij gat aannemen daar ook nog in geloven
Ik zal blij zijn als ik weg ben uit Schiedam. Het is druk, de wegen rondom Schiedam staan vaak vast, mensen zijn vaak sago en mensen rijden als idioten. Het centrum is wel leuk maar hoop leegstand helaas.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:36 schreef nokwanda het volgende:
Nooit geweten dat jij er ook woonde.
Schiedam is ook okay, hoor. Maar ik realiseer me nu des te beter dat ik gewoon alles in Nijmegen kende en hier niets. Het is gewoon anders. Mijn hele leven is anders. Goed, maar anders. En soms is dat opeens lastig.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
.
Nijmegen vind ik best een mooie stad, Arnhem vond ik een afgetrapt zooitje en zou ik niet willen wonen
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als ik weg ben uit Schiedam. Het is druk, de wegen rondom Schiedam staan vaak vast, mensen zijn vaak sago en mensen rijden als idioten. Het centrum is wel leuk maar hoop leegstand helaas.
En tja zo'n grote verandering vergt wel gewenning inderdaad. Ik ga het liefst juist de oostkant van nederland op als ik ga samenwonen straks. Weg van die stinkindustrie en stress die hier enorm voelbaar is.
Nijmegen vind ik best een mooie stad, Arnhem vond ik een afgetrapt zooitje en zou ik niet willen wonen
Ik woon in de fabristraat , vlak bij het centrum.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ben nog steeds nieuwsgierig naar waar jij nou woont. Denk er weleens aan als ik hier in de buurt loop.
Chago mensen.... hmmm, tsja, ik merk wel een andere soort humor en ik moet vaak even door dat chago heen prikken. Bij de Blokker bijvoorbeeld, daar werkt een bedrijfsleider, een oudere man, met zo'n hard accent en die heel chago lijkt. Maar dat is dus zijn humor. Als ik goed kijk lacht ie altijd stiekem en neemt ie je in de maling. EW heeft daar nu gesolliciteerd en die zag dat ook gelijk.
Maar het klinkt voor mij eigenlijk altijd alsof mensen ruzie zoeken en dat ligt aan het accent en de plaatselijke houding van mensen. Ik pas me daaraan wel aan in die zin dat ik mezelf blijf, maar het anders leer inerpreteren.
Kom een keer een bakkie doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:20 schreef nokwanda het volgende:
Kom ik best vaak in de buurt langs.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:13 schreef Exoteria het volgende:
Things I learned from my mother
1. My mother taught me to APPRECIATE A JOB WELL DONE.
"If you're going to kill each other, do it outside. I just finished cleaning."
2. My mother taught me about RELIGION.
"You better pray that will come out of the carpet."
3. My mother taught me about TIME TRAVEL.
"If you don't straighten up, I'm going to knock you into the middle of next week!"
4. My mother taught me about LOGIC.
"Because I said so, that's why."
5. My mother taught me about FORESIGHT.
"Make sure you wear clean underwear, in case you're in an accident."
6. My mother taught me about IRONY.
"Keep crying, and I'll give you something to cry about."
7. My mother taught me about STAMINA.
"You'll sit there until all that spinach is gone."
8. My mother taught me about WEATHER.
"This room of yours looks like a tornado went through it."
9. My mother taught me about HYPOCRISY.
"If I told you once, I've told you a million times. Don't exaggerate!"
10. My mother taught me about the CIRCLE OF LIFE.
"I brought you into this world, and I can take you out."
11. My mother taught me about BEHAVIOR MODIFICATION.
"Stop acting like your father!"
12. My mother taught me about ENVY.
"There are millions of children in this world who don't have wonderful parents like you do."
13. My mother taught me about ANTICIPATION.
"Just wait until we get home."
14. My mother taught me about RECEIVING.
"You are going to get it when you get home!"
15. My mother taught me about MEDICAL SCIENCE.
"If you don't stop crossing your eyes, they are going to freeze that way."
16. My mother taught me about ESP.
"Put your sweater on; don't you think I know when you'll be cold?"
17. My mother taught me about HUMOR.
"When that lawnmower cuts off your toes, don't come running to me."
18. My mother taught me HOW TO BECOME AN ADULT.
"If you don't eat your vegetables, you'll never grow up."
19. My mother taught me about GENETICS.
"You're just like your father."
20. My mother taught me about WISDOM.
"When you get to be my age, you'll understand.
21. My mother taught me about SHARING.
" I’m going to give you a piece of my mind!"
22. My mother taught me about FEAR.
"One day you'll have a child who'll do the same things to you."
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 17:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Jaaaaa hooor!!!
JIJ deed er 1 uur over omweg te komen!
Nou, ik ben al pleite.quote:Op zondag 6 september 2009 17:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
maar ik deed 't toch maar mooi......
quote:Op zondag 6 september 2009 17:18 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Nou, ik ben al pleite.
Over één uur heb jij dan het eten op tafel!
quote:
quote:
Xbox aanquote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef Oversight het volgende:ze zijn naar buiten, ..... allemaal...... PAPPA-tijd !!!!!
die film is vet! enjoy!quote:Op zondag 6 september 2009 19:18 schreef Darkwolf het volgende:
Ik ga lekker een vette hap bij de snackbar halen. Daar heb ik nu echt zin in. En dan lekker de film Wolverine kijken in HD! Biertje erbij. Aaaahhhhhh! Ultieme zondag avond!
quote:Op zondag 6 september 2009 20:19 schreef Michielos het volgende:
Ik kijk nu band of brothers dvd set. Hierna wellicht een film
nah ik doe alles tegelijkquote:Op zondag 6 september 2009 20:21 schreef Exoteria het volgende:
[..]
daar krijg je dit soort ogen van
[ afbeelding ]
Dat doe/deed ik regelmatig...quote:Op zondag 6 september 2009 21:59 schreef Oversight het volgende:iemand ontdooit hier een broodje....
in de koekenpan....
quote:Op zondag 6 september 2009 22:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat doe/deed ik regelmatig...is lekkerder dan magnetron/oven ontdooien
quote:Op zondag 6 september 2009 22:48 schreef Dragorius het volgende:
Ei....wat ook lekker is....tijdens je verhuizing vergeten dat er een open zak krentenbollen tussen je spullen ligt en die na 6 maanden tegenkomen
Het was niet zo'n effect..meer ... DNA-identificate...gebitsidentificatie..omdat de sticker nog op het zakje zatquote:Op zondag 6 september 2009 22:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
zeker als je er net trek in hebt,.. heeeeeee krentebollen,.. hmmmmmm
quote:Op zondag 6 september 2009 22:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het was niet zo'n effect..meer ... DNA-identificate...gebitsidentificatie..omdat de sticker nog op het zakje zat
Ja ik zag het...quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
[BNW SC #3] Plaatje in je vaccinatie
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Topspin het volgende:
Oversight hierDas een lange lange lange tijd geleden. Hallo Oversight
quote:Op zondag 6 september 2009 23:01 schreef Dragorius het volgende:
De sambal in Nederland is trouwens erg lafjes...
Is toch allemaal 1 grote maffia die restaurantjes etc... de bami is overal hetzelfde...tijd voor een topic?quote:Op zondag 6 september 2009 23:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
die chinederlanders heben dat aangepast, de aquariums bij de afhaal werden steeds leeggezopen....
quote:Op zondag 6 september 2009 23:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is toch allemaal 1 grote maffia die restaurantjes etc... de bami is overal hetzelfde...tijd voor een topic?
glote leidel is velkeeld geinfolmeeld!quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
glote leidel is velkeeld geinfolmeeld!
quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
I'm sending in the teams, right now
Eens! Hij was zeer benoemenswaardig.quote:
Die vallen in het niet bij Wolverine. Hugh Jackmanquote:Op maandag 7 september 2009 08:07 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Eens! Hij was zeer benoemenswaardig.
Kreeg bijna de neiging om verder te gaan met X-Men 1, 2, 3 ...
kan de beste wel eens gebeurenquote:Op maandag 7 september 2009 11:36 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.
Bijna middag. Ik heb me een beetje verslapen
jack nickolson?quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die vallen in het niet bij Wolverine. Hugh JackmanNiemand kan in een actiefilm zo overtuigend een getergd man neerzedtten...naast Bruce Willis dan
Yippee kay yay motherfucker!quote:Op maandag 7 september 2009 08:27 schreef Dragorius het volgende:
Die vallen in het niet bij Wolverine. Hugh JackmanNiemand kan in een actiefilm zo overtuigend een getergd man neerzedtten...naast Bruce Willis dan
ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 13:28 schreef Dragorius het volgende:
Vond persoonlijk Australia nogal tegenvallen..duurt veeeeeeeels te lang
datum staat op 17 sept (was 10)quote:Op maandag 7 september 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaa, ik ook. Wanneer kun jij beginnen met je opleiding?
Die film had zoveel eerder kunnen eindingen..maar nee, dan gaat ie weer door..ha, nu wel het einde? Nope...weer verderquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:22 schreef Darkwolf het volgende:
Watjes.
Gisteren dus Australia gekeken en vond het qua lengte prima te doen.
Niks mis met af en toe een relaxte film met een lange duur.
Bioscoop: Inglourious Bastards (gezien)quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
Die film had zoveel eerder kunnen eindingen..maar nee, dan gaat ie weer door..ha, nu wel het einde? Nope...weer verder
Filmtips voor vandaag?
En pour moi? ik mag t huis niet uit hequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bioscoop: Inglourious Bastards (gezien)
Internet: District 9 (moet ik nog gaan kijken)
Anders dan anders: Oldboy (moet ik nog gaan kijken)
One to watch out for: Avatar
Allemaal top films, naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En pour moi? ik mag t huis niet uit he
Dat vond ik en de meid waarmee ik erheen ging dus ook van Australia.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die film had zoveel eerder kunnen eindingen..maar nee, dan gaat ie weer door..ha, nu wel het einde? Nope...weer verder
Filmtips voor vandaag?
Weinig, want de FOK meet is uitgesteld tot voorjaar 2010!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Bastard het volgende:
Nog mensen van TRU naar die FOK! meet geweest eigenlijk? Kon er zelf niet bijwezen, weet niet of ik wat gemist heb
Huh???quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Weinig, want de FOK meet is uitgesteld tot voorjaar 2010!
Ik zou zo kwaad worden... dat meen ik serieus als ik dat zou zien.. schold ze huid vol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
Hier zijn wat mooie foto's die ik geschoten heb in pattaya..
Kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meer volgt spoedig waaronder een film waarin ik een wandelaar door de streetz volg...
Wat is de boete in Thailand voor openlijk geweldpleging eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:28 schreef Flammie het volgende:
Yeh je ziet het heel veel daar... kwaad worden heeft geen zin, ik ben daar ook best kwaad over, stelletje cultuur verziekers maar dat houd ik binnen.
Het kan nog erger overigens...
NWO katquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:42 schreef Dragorius het volgende:Zo jammer dat ik geen foto's meer kan maken, die kat van me (de grijs-zwarte cyperse) ligt in de Hitler-houding te slapen
Heb ik weer, een nationaal-socialistische kat
Neuh, dat is die ander al. Die pikt de plek van Dino steeds in (die cyperse) enkel en alleen omdat ie hem dat niet gunt. Maar wel braaf samen slapen enzoquote:
Ben je aan het wikken en wegen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is de boete in Thailand voor openlijk geweldpleging eigenlijk?
Ik zou het mezelf afvragen nadat ik zn ballen in een fruitpers had gestopt inderdaadquote:
Gisteravond gekeken. Wist niet wat ik er van moest vinden. Aan de ene kant heel goed, aan de andere kant iets te overdreven.quote:
Nee, na jouw opmerking ben ik ook eens gaan kijken, was gecancelled inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bastard... sorry... maar ik meende toch echt te lezen op FOK! (FrontPage, nieuws item) dat de echte grote FOK! 10 jaar meet uitgesteld is tot het voorjaar in 2010.
Schijnbaar is er dan toch een minder grote onofficieele meet gehouden waar ik nog geen lucht van had gekregen toen ik typte dat deze gecancelled was.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef Dragorius het volgende:
Zeg..waarom komt er geen TRUe Brave New World - meet?
Spiritueel samenzweren op een geheime, verheven locatie?
Ach, een kogelwerend, steekwerend vest is zo verkregenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
levens gevaarlijk die meets
Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
levens gevaarlijk die meets
Dus eigenlijk doen de mannen heel goed ontwikkelingswerk daar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Het komt veel voor en het is walgelijk. Maar het lullige is dat zo'n hoertje ook boos zou worden omdat zij dan geen geld heeft.
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:
Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.
Nee. en als dat zo is, dan mogn jullie me nu neerstriken met pyro krachten. Maar ik denk dat ik simpelweg wereldbreed verschil met de opvattingen en soms zelfs gevaarlijke ideeen van bepaalde users hier en het is simpelweg niet iets waarbij ik me veilig zou voelen (als ik al mensen zie die het over slaan hebben e.d., gaan er bij mij al alarmbellen af).'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.
Wij hier in TRU zijn verder gewoon mensen hoor.
Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
Dat zou dan wel alle skepsis meteen wegnemen, als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.
Wij hier in TRU zijn verder gewoon mensen hoor.
Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Flammie het volgende:
Yep inderdaad... van die aggressieve mensen die je willen steken als je het neit eens bent met hun stelling... ik blijf daar in het dagelijkse leven ook liever ver van weg hoor.
Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.
bang zijn voor meetings
je hoeft van mij ook niet te gaan!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoor
Niemand houd jou tegen om te gaan en niemand houd mij tegen om niet te gaan. Ik blijf liever uit de buurt van aggressieve mensen, als jij dat nou kortzichtig vind of niet, ik heb er nooit geen problemen mee gehad![]()
Er is een wereld buiten Fok! ?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.
Dat zal best maar voor mij is dat niet erg aantrekkelijk om dus naar zo een meeting te gaan, vooral als de mensen hier denken als gabbers (JE BENT HET NIET MET ME EENS OMG) en graag -al is het online- naar primitieve middelen willen grijpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft van mij ook niet te gaan!
wat die agressieve gasten betreft.... t is fokin het echt durven ze niets meer dan "hoi" te zeggen
"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.
ik wil je niet overhalen om te gaan. ik geef alleen aan dat je een slecht argument aandraagt
dat bedoel ik dus. ze noemen je bij het minste geringste al "kortzichtg" als je er een andere mening op nahoudt. Ik hoef daar dus echt niet tussen te staan. Wat zo een meetiing betreft. Ik wens diegene die gaan uiteraard veel funquote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zal best maar voor mij is dat niet erg aantrekkelijk om dus naar zo een meeting te gaan, vooral als de mensen hier denken als gabbers (JE BENT HET NIET MET ME EENS OMG) en graag -al is het online- naar primitieve middelen willen grijpen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Alleen trekt het massale me minder en bovendien hou ik niet van zuipfestijnen. Een lekkere neut, okay, maar die verhalen over lamzuipen...daar heb ik echt niks mee.
sorry.... maar vind jij heel fok over 1 kam scheren niet kortzichtig?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. ze noemen je bij het minste geringste al "kortzichtg" als je er een andere mening op nahoudt. Ik hoef daar dus echt niet tussen te staan. Wat zo een meetiing betreft. Ik wens diegene die gaan uiteraard veel fun
ik praat niet namens anderen maar hier word je al kortzichtig genoemd als je niet alles klakkeloos aanneemt(en nee , niet door iedereen). Alsof jij lekker op de koffie gaat bij mensen die je voor vanalles en nog wat uitmakenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry.... maar vind jij heel fok over 1 kam scheren niet kortzichtig?
dan zijn we het eensquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat niet namens anderen maar hier word je al kortzichtig genoemd als je niet alles klakkeloos aanneemt(en nee , niet door iedereen). Alsof jij lekker op de koffie gaat bij mensen die je voor vanalles en nog wat uitmaken
Dat niet alllen, ik zie soms ook berichten die op gewelddadigheden lijken en ik vind bepaalde users hun ideeen simpelweg gevaarlijk.
Ik vind heel fok over 1 kam scheren kortzichtig maar daar heb ik het totaal niet over
het eens?!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat laten ze aan de secretaresse over
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat laten ze aan de secretaresse over
kost je alleen maar bloemen en complimentjes....quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een secretaresse
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaakquote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef mediaconsument het volgende:
Ik begeef me sowieso niet al te graag onder zuipende mensen die aan de hand van de hoeveelheid alcohol die ze gedronken hebben qua geestelijke leeftijd omlaag gaan, de kans op onnodige conflicten is mij te hoog. Vroeger deed ik dat wel, al heb ik gelukkig nooit een probleem hieraan ondervonden.
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willenquote:Mjah, ben er sowieso geen voorstander van om via internet meetings te regelen op een dergelijke schaal. Vergeet niet dat elke post in dit forum bijvoorbeeld via google.com te lezen is.
Ik denk dat mediaconsument rekening houd met een afrekening...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaak
[..]
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willen
Dacht dat het over de grote meet ging. Over een meeting binnen BNW/TRU, tja, ik zou hier geen zuipfestijn van maken. Past ook niet bij de sfeer.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaak
[..]
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willen
volhartig mee eens !quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef mediaconsument het volgende:
Ik begeef me sowieso niet al te graag onder zuipende mensen die aan de hand van de hoeveelheid alcohol die ze gedronken hebben qua geestelijke leeftijd omlaag gaan, de kans op onnodige conflicten is mij te hoog. Vroeger deed ik dat wel, al heb ik gelukkig nooit een probleem hieraan ondervonden.
Mjah, ben er sowieso geen voorstander van om via internet meetings te regelen op een dergelijke schaal. Vergeet niet dat elke post in dit forum bijvoorbeeld via google.com te lezen is.
Oorlog zeg ik je!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat mediaconsument rekening houd met een afrekening...
De illuminati en de vrijmetselaars zullen ons dan willen afmaken omdat we op een forum "de waarheid" aan het licht brengen..
Vergeet ook de Eskimo's niet.. die hebben ook nog wel een appeltje te schillen.
Daar hoef je bij een BNW/TRU meet niet bang voor te zijn denk ikquote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oorlog zeg ik je!![]()
Mjah, ik zou uiteindelijk het liefst af willen spreken die keihard durven discussieren met eerlijkheid als ondertoon. Mensen die elkaar alsmaar lopen likken komen op mij veel gevaarlijker over.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef Dragorius het volgende:
Helaas....ik ben geen miljonair geworden..
Wanneer gaan we mieten?
We kunnen ook het lagerhuis een tijdje huren. Of een oorlog met tomaten plannen.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Exoteria het volgende:
of een kamer in het Bilderberg hotel
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:11 schreef Dragorius het volgende:
Had ik nog niet verteld dat ik een alien-fetish heb?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:48 schreef Exoteria het volgende:
of een kamer in het Bilderberg hotel
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kunnen we Area 51 niet huren?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kunnen we Area 51 niet huren?
Ja duh...maar die tunnels zijn niet interessant. Hun bestemming daarentegen...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het binnenhof bij nacht is mooi,...
Kijken of we die fontijn kunnen wegschuiven, er schijnen tunnels onder te lopen.....
meldtquote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik zoek iemand met een fetish "velletjes" trekken...
Het is namelijk weer tijd voor een nieuw huidje...
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja duh...maar die tunnels zijn niet interessant. Hun bestemming daarentegen...
Ja maar juist datgene wat je niet weet is het interessants Oversight.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
och, de amerikaanse ambassade heeft ook gewoon rondleidingen hoor....
![]()
En de omliggende toko's ook .....
Maar ziet toch sterretjesquote:
Ik ook.. dat Zwolse gat is stervenskoud savondsquote:Op donderdag 10 september 2009 22:01 schreef Dragorius het volgende:
Ik pleit voor een kroeg of iets anders loungerigs
Met donkere hoekjes
Doe mij maar knus en warmquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. dat Zwolse gat is stervenskoud savonds
Omdat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:47 schreef Darkwolf het volgende:
Ohhh.... ik ga weer een heerlijk weekend tegemoet! Starting this afternoon!
...ik weer naar het hoge Noorden ga. Is weer eens hoog tijd!quote:
En vooral droog. Het is daar nog vochtig 's nachts, al is het midden in de zomer.quote:
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...ik weer naar het hoge Noorden ga. Is weer eens hoog tijd!![]()
En jij? Wat ga jij doen dit weekend?
En de rest?
Kom op mensen! Ik probeer de slowchat een beetje aan te zwengelen hier!
Sport kijken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
UFC 102 kijken en WWE Summerslam 2009
Ohhhh! Nice!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:18 schreef Bastard het volgende:
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.
Nee de nu nog legale wietquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ohhhh! Nice!
Mushrooms? (oh nee, die zijn nu verboden... lame zooi...)
En dan daarna een tarotlegging doenquote:
Zie je dan ook soms geesten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.
Oldtimerdag bij ons in het dorp morgen, dus allemaal prachtige auto's opgesteld, en savonds spelen er live bandjes overal. Verder zondag wat uitademen en gamen denk ik
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan daarna een tarotlegging doen
quote:
Bastard............. Ben ik al bijna aan de beurt trouwens?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn dan wel heel erg gevoelige mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Michielos het volgende:
Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (vreetkick), anderen de slappe lach (lachkick). Maar mensen kunnen ook heel angstig worden of gaan hallucineren (dingen zien of horen die er niet zijn).
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht even, gebruik jij ook marihuana? Zit dit hele forum aan de drugs ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel erg gevoelige mensen.
Het is net als alcohol: het versterkt wat dingen maar om te zeggen dat je dingen gaat zien enzo.
Besef van tijd en ruimte blijft bij mij ook nog heel normaal functioneren eigenlijk.
Angstig worden ken ik wel. Dat je mind op de loop gaat en gedachten heel hard klinken in je hoofd, wat best als angstaanjagend kan worden ervaren.
Vreetkick is onvermijdelijk en is niet bij "sommige" mensen denk ik, want de afbraak en need for sugar is zeer gebruikelijk.
Wel lekker hoor, zo'n vreetkick. Heb ze ALTIJD!![]()
(Alleen zijn die lachkicken zo zeldzaam bij mij. Erg spijtig!)
Ben een gezelligheids blower eveneens als gezelligheids roker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:54 schreef Michielos het volgende:
wacht even, gebruik jij ook marihuana? Zit dit hele forum aan de drugs ofzo
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.
Zou niet weten wat de uitkomst er van is, maar heb het idee dat het mn intuitie vertroebelen zal ofzo..
Helaas nog nooit hallucinaties gehad!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Michielos het volgende:
Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (vreetkick), anderen de slappe lach (lachkick). Maar mensen kunnen ook heel angstig worden of gaan hallucineren (dingen zien of horen die er niet zijn).
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je niet meer toen je die entiteiten zag dan? Ben je dat nu alweer vergeten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helaas nog nooit hallucinaties gehad!
Ik moet het binnenkort weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Bastard............. Ben ik al bijna aan de beurt trouwens?
Als ik heb geblowd kan er een kanon afgaan, geesten de horlepiep dansen op mn bed.. maar wakker word ik echt niet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weet je niet meer toen je die entiteiten zag dan? Ben je dat nu alweer vergeten ?
Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.
Zou niet weten wat de uitkomst er van is, maar heb het idee dat het mn intuitie vertroebelen zal ofzo..
Kan ik mij indenken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.
Weet niet precies meer, maar weet nog wel dat ik hem sterk vondquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Maar als je binnenkort een keer tijd hebt en de wachtlijst is niet al te gek lang, zou je dan nog een keer een legging voor me kunnen doen?
Die van EW was trouwens heel erg goed
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...i
Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoalsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Topspin het volgende:
Hallo,
Heb niet veel te vermelden behalve dat ik volgende week op sollicitatie-gesprek ga voor een betaalde baan. Bedrijf waar ik op gesprek ga maakt onderdeel uit van de zorg-instelling waar ik vaker naartoe moet. Bedrijf houdt zich dan bezig met dingen waar ik ook mee te kampen heb gehad. Gaat vooral erom dat mensen die iets hebben meegemaakt in staat zijn om werk te verrichten. Foldermateriaal websites en nog meer ontwikkelen met informatie daarover. Ze noemen het een bedrijf maar goed, het gaat ook de commerciele kant op allemaal. Ze willen steeds commercieler worden in de zorg. Photoshop zal ik verder onder de knie moeten krijgen en andere programma's om dingen vorm te geven. Gesprek wilt niet zeggen dat ik aangenomen wordt. Daarbij nog wat haken en ogen als het aankomt op het vervoer omdat het niet dichtbij ligt.
Maar goed. Ik zie wel waar het schip gaat stranden. Gaat het dit keer niet door dan zal het een volgende keer zo zijn. In ieder geval de bedoeling om voor 2010 aan de slag te zijn.
Nu even verder gaan met verven.
Juist niet. Ik gebruik ook net. Drink heel af en toe en kan de joints die ik gerookt heb, of trekjes daarvan dan, op een hand tellen en kan er dus niet tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...ik gebruik geen drugsNou ja, heel af en toe een keer drink ik alcohol maar verder...
Manke is helemaal psycho gegaan na een avond geestverruimende middelen + geesten oproepen
Thank you for the tipquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoals
www.tutorialized.com en neem dagelijks een tutorial door.. zo word je snel bekend met het programma en ben je tegelijkertijd leuk bezig
Als je vragen hebt over photoshop kun je bij me altijd terecht. Ik weet niet alles maar heb wel jaren ervaring met het programma, dus ik heb wel wat te vertellen.
Veel succes
congrats... waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
zo, terug van huwelijksreis
Heb ik nog leuke relletjes gemist ?
quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
zo, terug van huwelijksreis
Heb ik nog leuke relletjes gemist ?
UFC ftwquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
UFC 102 kijken en WWE Summerslam 2009
Dank!quote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
congrats... waar zijn jullie geweest?
Ik hou het voorlopig ook bij af en toe Meth.quote:Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank!
18 dagen Brazilie, zon, zee, rondtouren met een autootje en veel caipirinhas !![]()
En nu inderdaad even ufc 102 kijken
Maar ik heb dus geen leuke TRU-rel gemist ofzo ?
Hm, dat schreeuwt om actie
En om ook wat toe te voegen aan de drugs-discussie :
het heeft me 8 jaar van mn leven gekost om erachter te komen dat wiet helemaal niet mijn ding is eigenlijk
Nja ik gebruik Meth voornamelijk om tot hogere sferen te komen. Het vertyft alleen mijn gebit zo erg.. en ja , het is duur! Vandaar dat ik het zeer zelden doequote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen jullie niet zonder? Ik vind het zo jammer.
Kan heel goed zonder hoor. Ik blow niet, drink wel af en toe en heb weleens een lijntje gesnoven.quote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen jullie niet zonder? Ik vind het zo jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |