Ben je aan het wikken en wegen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is de boete in Thailand voor openlijk geweldpleging eigenlijk?
Ik zou het mezelf afvragen nadat ik zn ballen in een fruitpers had gestopt inderdaadquote:
Gisteravond gekeken. Wist niet wat ik er van moest vinden. Aan de ene kant heel goed, aan de andere kant iets te overdreven.quote:
Nee, na jouw opmerking ben ik ook eens gaan kijken, was gecancelled inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Bastard... sorry... maar ik meende toch echt te lezen op FOK! (FrontPage, nieuws item) dat de echte grote FOK! 10 jaar meet uitgesteld is tot het voorjaar in 2010.
Schijnbaar is er dan toch een minder grote onofficieele meet gehouden waar ik nog geen lucht van had gekregen toen ik typte dat deze gecancelled was.
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef Dragorius het volgende:
Zeg..waarom komt er geen TRUe Brave New World - meet?
Spiritueel samenzweren op een geheime, verheven locatie?
Ach, een kogelwerend, steekwerend vest is zo verkregenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
levens gevaarlijk die meets
Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
levens gevaarlijk die meets
Dus eigenlijk doen de mannen heel goed ontwikkelingswerk daar?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Het komt veel voor en het is walgelijk. Maar het lullige is dat zo'n hoertje ook boos zou worden omdat zij dan geen geld heeft.
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:
Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.
Nee. en als dat zo is, dan mogn jullie me nu neerstriken met pyro krachten. Maar ik denk dat ik simpelweg wereldbreed verschil met de opvattingen en soms zelfs gevaarlijke ideeen van bepaalde users hier en het is simpelweg niet iets waarbij ik me veilig zou voelen (als ik al mensen zie die het over slaan hebben e.d., gaan er bij mij al alarmbellen af).'quote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.
Wij hier in TRU zijn verder gewoon mensen hoor.
Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
Dat zou dan wel alle skepsis meteen wegnemen, als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.
Wij hier in TRU zijn verder gewoon mensen hoor.
Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Flammie het volgende:
Yep inderdaad... van die aggressieve mensen die je willen steken als je het neit eens bent met hun stelling... ik blijf daar in het dagelijkse leven ook liever ver van weg hoor.
Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.
bang zijn voor meetings
je hoeft van mij ook niet te gaan!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoor
Niemand houd jou tegen om te gaan en niemand houd mij tegen om niet te gaan. Ik blijf liever uit de buurt van aggressieve mensen, als jij dat nou kortzichtig vind of niet, ik heb er nooit geen problemen mee gehad![]()
Er is een wereld buiten Fok! ?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.
Dat zal best maar voor mij is dat niet erg aantrekkelijk om dus naar zo een meeting te gaan, vooral als de mensen hier denken als gabbers (JE BENT HET NIET MET ME EENS OMG) en graag -al is het online- naar primitieve middelen willen grijpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hoeft van mij ook niet te gaan!
wat die agressieve gasten betreft.... t is fokin het echt durven ze niets meer dan "hoi" te zeggen
"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.
ik wil je niet overhalen om te gaan. ik geef alleen aan dat je een slecht argument aandraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |