abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72549941
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat is de boete in Thailand voor openlijk geweldpleging eigenlijk?
Ben je aan het wikken en wegen?
  dinsdag 8 september 2009 @ 14:11:46 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72550071
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:06 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ben je aan het wikken en wegen?
Ik zou het mezelf afvragen nadat ik zn ballen in een fruitpers had gestopt inderdaad
Misschien krijg ik wel een lintje?
The truth was in here.
pi_72553409
Het komt veel voor en het is walgelijk. Maar het lullige is dat zo'n hoertje ook boos zou worden omdat zij dan geen geld heeft.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 9 september 2009 @ 23:09:56 #179
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72600801
ik vond District 9 heel leuk
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_72605938
good morning!
  donderdag 10 september 2009 @ 09:18:32 #181
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_72606477
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vond District 9 heel leuk
Gisteravond gekeken. Wist niet wat ik er van moest vinden. Aan de ene kant heel goed, aan de andere kant iets te overdreven.
Op internet zijn er al eindeloze discussies te vinden over zogenaamde grote plot holes.
Je moet wel goed opletten tijdens de film, want anders heb je inderdad het idee dat heel veel nergens op slaat en beginnen er vragen te ontstaan.
Heb de film nog even op mij in laten werken en vind hem hoe dan ook helemaal niet verkeerd.
Het is weer eens wat anders, sowieso.

Bastard... sorry... maar ik meende toch echt te lezen op FOK! (FrontPage, nieuws item) dat de echte grote FOK! 10 jaar meet uitgesteld is tot het voorjaar in 2010.
Schijnbaar is er dan toch een minder grote onofficieele meet gehouden waar ik nog geen lucht van had gekregen toen ik typte dat deze gecancelled was.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:18:59 #182
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_72606490
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:47 schreef draculettetje het volgende:
good morning!
Indeed..... zeg dat wel....
pi_72606629

Leuk joh, heb je 2 kittens (met een maand verschil) en de grote kan net niet bij het aanrecht..en de kleine springt erop alsof het niks is.... Nu nog even kijken hoe we hem dat afleren.....
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 09:32:05 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72606746
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:18 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Bastard... sorry... maar ik meende toch echt te lezen op FOK! (FrontPage, nieuws item) dat de echte grote FOK! 10 jaar meet uitgesteld is tot het voorjaar in 2010.
Schijnbaar is er dan toch een minder grote onofficieele meet gehouden waar ik nog geen lucht van had gekregen toen ik typte dat deze gecancelled was.
Nee, na jouw opmerking ben ik ook eens gaan kijken, was gecancelled inderdaad
The truth was in here.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:28:46 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72619219
alleen de solsegat meet is tof!
stay frosty
pi_72619364
Zeg..waarom komt er geen TRUe Brave New World - meet?

Spiritueel samenzweren op een geheime, verheven locatie?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 18:36:12 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72619491
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:32 schreef Dragorius het volgende:
Zeg..waarom komt er geen TRUe Brave New World - meet?

Spiritueel samenzweren op een geheime, verheven locatie?
levens gevaarlijk die meets
stay frosty
pi_72619586
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ach, een kogelwerend, steekwerend vest is zo verkregen

Rollen aluminium in de aanslag, nog wat strengen knoflook tegen wat vreemde entiteiten en gaan met die BANaan
Mr. Prolapse 2009
pi_72619800
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.

Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72619843
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:15 schreef nokwanda het volgende:
Het komt veel voor en het is walgelijk. Maar het lullige is dat zo'n hoertje ook boos zou worden omdat zij dan geen geld heeft.
Dus eigenlijk doen de mannen heel goed ontwikkelingswerk daar?

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 10 september 2009 @ 18:49:07 #191
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_72619902
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Michielos het volgende:
Ye, mij ook niet gezien . Niet dat het me niet leuk lijkt ofzo, maar als ik de idealen en ideeen van bepaalde users lees, is het toch niet iets waar ik me veilig bij zou voelen, of waar ik bij in de buurt wil zijn.
Vind ik eigenlijk best een rare en vreemde stelling.
Wij hier in TRU zijn verder gewoon mensen hoor.
Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
pi_72619993
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Wat denk je dat we kunnen doen? Je in de fik steken met pyro krachten? Je van een berg af laten flikkeren met telekinese?
Nee. en als dat zo is, dan mogn jullie me nu neerstriken met pyro krachten. Maar ik denk dat ik simpelweg wereldbreed verschil met de opvattingen en soms zelfs gevaarlijke ideeen van bepaalde users hier en het is simpelweg niet iets waarbij ik me veilig zou voelen (als ik al mensen zie die het over slaan hebben e.d., gaan er bij mij al alarmbellen af).'

again, het lijkt me harstikke leuk maar heb weinig zin om met mensen waarmee ik dagelijks verhitte discussies heb , opeens een wijntje te drinken ( dit zal vasrt en zeker insgelijks zijn,i know). Ik heb het sowieso niet echt om op een plaats in NLD met wildvreemden opeens te meeten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Michielos op 10-09-2009 19:00:01 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 september 2009 @ 18:59:50 #193
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72620242
hehe en ik maar gewoon sarcastisch zijn
de solsegat meet was echt tof.

gaai
nokwanda
oversight
mirage
Lynx666
en marieke was er ook nog bij
stay frosty
pi_72620248
Yep inderdaad... van die aggressieve mensen die je willen steken als je het neit eens bent met hun stelling... ik blijf daar in het dagelijkse leven ook liever ver van weg hoor.
pi_72620262
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:49 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Dat zou dan wel alle skepsis meteen wegnemen, als dat zou gebeuren

Zonder grapje > ik zou het in ieder geval wel overwegen, maar, laat ik het zo zeggen, bepaalde users kunnen in hun denken dusdanig extreem zijn dat ik me niet op mijn gemak zou voelen nee
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 19:01:37 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72620314
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Flammie het volgende:
Yep inderdaad... van die aggressieve mensen die je willen steken als je het neit eens bent met hun stelling... ik blijf daar in het dagelijkse leven ook liever ver van weg hoor.
kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.

bang zijn voor meetings
stay frosty
pi_72620372
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kortzichtig...kijk ik ben het ook wel eens met mensen oneens maar na 2x hetzelfde argument aan te horen kan je gewoon vrolijk zeggen dat je het eens bent dat jullie het oneens zijn.

bang zijn voor meetings
Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoor
Niemand houd jou tegen om te gaan en niemand houd mij tegen om niet te gaan. Ik blijf liever uit de buurt van aggressieve mensen, als jij dat nou kortzichtig vind of niet, ik heb er nooit geen problemen mee gehad
  donderdag 10 september 2009 @ 19:07:53 #198
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72620517
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik ga gewoon in het dagelijkse leven ook met mensen om die goed kunnen praten, waarom zou ik daar onder het mom van een meeting verandering in moeten brengen. het werkt prima voor mij hoor
Niemand houd jou tegen om te gaan en niemand houd mij tegen om niet te gaan. Ik blijf liever uit de buurt van aggressieve mensen, als jij dat nou kortzichtig vind of niet, ik heb er nooit geen problemen mee gehad
je hoeft van mij ook niet te gaan!
wat die agressieve gasten betreft.... t is fok in het echt durven ze niets meer dan "hoi" te zeggen
"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.

ik wil je niet overhalen om te gaan. ik geef alleen aan dat je een slecht argument aandraagt
stay frosty
pi_72620556
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

"de maatschappij" en "de maatschappij op fok" zien er heel anders uit terwijl het 2 dezelfde dingen zijn.
Er is een wereld buiten Fok! ? .... .....
Mr. Prolapse 2009
pi_72620697
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

je hoeft van mij ook niet te gaan!
wat die agressieve gasten betreft.... t is fok in het echt durven ze niets meer dan "hoi" te zeggen

ik wil je niet overhalen om te gaan. ik geef alleen aan dat je een slecht argument aandraagt
Dat zal best maar voor mij is dat niet erg aantrekkelijk om dus naar zo een meeting te gaan, vooral als de mensen hier denken als gabbers (JE BENT HET NIET MET ME EENS OMG) en graag -al is het online- naar primitieve middelen willen grijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')