quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Oversight het volgende:[..]

jaaaaaaa, dat kan er maar 1 zijn.... de beste spin-doctor ooit, jack de vries kan er een puntje aan zuigen....

De man die dromen vangt (ving ?),..

Toeval bestaat niet, dus heeft er een hogere macht ingegrepen, ik voel het gewoon...

ik heb een geheim, maar ik zal het je binnenkort mailen...... ben heel heel heel benieuwd naar de topspin, of backhand die ik kennelijk over het hoofd zie...

mijn hoofd doet er gewoon pijn van....

letterlijk.
Straks verder op ingaan

Dromenvanger bestaat dan niet meer. Paranormale zegt me tot dusverre niets meer dat ik bewijs wil zien en dat ik ook niet de hele tijd bezig ben met creeren van eigen dingen. Het zoeken naar vreemde zaken dat niet meer aanwezig is.
Alsnog een gedeelte waarbij ik binnen de concrete realiteit aan het zoeken ben naar zingeving en zeker een stuk helderheid. Zen-meditatie, zingeving, mindfullness. Endorphine aanmaken dat als hoger doel gezien kan worden en ga zo door. Endorphine aanmaken na beweging en de intense rust die optreed door die endorphine. Ieder mens kan dat doen, runners-high wordt het genoemd. Een soort van paranormaal iets op een normale manier omdat het lichaam op een aparte manier op die beweging reageert.
Allemaal normale dingen die een diepere betekenis hebben.
Topspin als naam omdat 3 keer effect geven voor 10 meer impulsen kan zorgen.
De kaars brandt nu, de avond valt al in om 2100. De donkere dagen voor de deur. Mijn hond die in zijn eigen wereld door het huis trappelt makend geluiden van trippel trippel trippel trap. Bewuster van de wisseling van seizoenen. Bewuster van de wereld om me heen. Niet paranormaal maar zomaar omdat ik meer aanwezig ben.
De geest van Andre Hazes rooft mijn diepvries vol bier niet meer leeg, ik ben geen architect van het universum als computersysteem meer. God en de duivel spelen niet meer. De realiteit telt mee. En that's it.
Ben dan wel benieuwd naar jou geheim. Mail maar door dan maar.
[ Bericht 16% gewijzigd door Topspin op 29-08-2009 22:09:57 ]