quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Topspin het volgende:
Oversight hierDas een lange lange lange tijd geleden. Hallo Oversight
Straks verder op ingaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
jaaaaaaa, dat kan er maar 1 zijn.... de beste spin-doctor ooit, jack de vries kan er een puntje aan zuigen....
De man die dromen vangt (ving ?),..
Toeval bestaat niet, dus heeft er een hogere macht ingegrepen, ik voel het gewoon...
ik heb een geheim, maar ik zal het je binnenkort mailen...... ben heel heel heel benieuwd naar de topspin, of backhand die ik kennelijk over het hoofd zie...
mijn hoofd doet er gewoon pijn van....
letterlijk.
Ik hoop dat het allemaal lukt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Flammie het volgende:
Tru zal blij zijn want ik ben waarschijnlijk een keiharde week niet meer online (iig niet meer zo vaak) om me voor te bereiden in een rural village voor mijn vertrek naar de lage landen.
Wanneer een visa applicatie voor mijn vriendin onmogelijk blijkt te zijn ben ik echter weer snel terug in het verre oosten
Ik ga jullie missen
miste je ons?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:
Ah ik denk al waar is mijn TRU-baggertopic gebleven
Hallo luitjes!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Exoteria het volgende:ikke ben een beetje dom
![]()
met een witte bloese het bos in![]()
maarrrrrr mocht het einde der tijden daadwerkelijk naderen,
dan weet ik in ieder geval dat ik zeer nuttige metgezellen zal hebben.
Wij hebben samen in no time een boomhut gebouwd met geen andere materialen dan van nature in het bos te vinden zijn (dus geen verdwaalde pallets of ander gedumpte zooi),
en hij hield ons nog ook!
Nu heb ik geen trek maar honger!
![]()
![]()
nou ja...quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Exoteria het volgende:
[..]
nou ja...
nu is het wel een goed boskledingstuk...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:59 schreef nokwanda het volgende:
Maak dan in die boomhut voor de privacy een extra kamertje apart
En terecht, Nijmegen =quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:38 schreef nokwanda het volgende:Ik heb voor het eerst heimwee naar Nijmegen
neuh ik vind de veluwe mooierquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
owww? I didn't know. Ook van plan om er naar toe te verhuizen?
Arnhem is imo prima voor winkelen en uitgaan, maar ik zou er niet willen wonen, tenzij in het centrum. Niet in de buitenwijken.
quote:
Arnhem ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:Arnhem is beter dan Nijmegen!
Dat klinkt al stukken beterquote:
dat is langsquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:59 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik ga je stalken!
íedere dag zal ik langsreizen.
[ afbeelding ]
I see you
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef Exoteria het volgende:ikke ben een beetje dom
![]()
met een witte bloese het bos in![]()
maarrrrrr mocht het einde der tijden daadwerkelijk naderen,
dan weet ik in ieder geval dat ik zeer nuttige metgezellen zal hebben.
Wij hebben samen in no time een boomhut gebouwd met geen andere materialen dan van nature in het bos te vinden zijn (dus geen verdwaalde pallets of ander gedumpte zooi),
en hij hield ons nog ook!
Nu heb ik geen trek maar honger!
![]()
![]()
Jazeker.quote:
Zeer correct! Netjes!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef Exoteria het volgende:
naar wat ik gelezen meen te hebben is dat maar beperkt en enkel in overleg toegestaan.
De massa wordt geweerd.
Helaas heb ik die niet, maar ik heb wel in een mooi Samurai cat suit (nee niet de pizza cats lol) gelopen. Gemaakt door het huidige "vriendje" van mijn ex. Opgenomen in high definition, dus kan je wel een filmpje geven binnenkort!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Michielos het volgende:
Ik eis een foto van je in paardenpak
Weet je dat dit best lastig gaat in zo'n pak. De bar had ook speciaale rietjes zodat je tenminste nog wel kon drinken zonder het hoofd af te moeten doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:06 schreef nokwanda het volgende:
Dat moet je vriendelijk vragen, met worteltje
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
Dat had je ook in het TEOTWAWKI topic kunnen posten. Klinkt een beetje als BCC met knorretje en zo (vooral de "en zo")
neeequote:Op woensdag 2 september 2009 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Heb je de hele dag zitten slapen op je werk?
lastige marktquote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag maar weer een sollicitatiebrief de deur uit gedaan om ook weer es aan de slag te kunnen.
Zijn er nu 8 in twee weken. Moet toch een keertje lukken.
salesquote:Op woensdag 2 september 2009 18:56 schreef nokwanda het volgende:
Klopt. Ik kan een heleboel, zolang het geen commerciele functie is.
Alleen moet de ander die mij gat aannemen daar ook nog in geloven
Ik zal blij zijn als ik weg ben uit Schiedam. Het is druk, de wegen rondom Schiedam staan vaak vast, mensen zijn vaak sago en mensen rijden als idioten. Het centrum is wel leuk maar hoop leegstand helaas.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:36 schreef nokwanda het volgende:
Nooit geweten dat jij er ook woonde.
Schiedam is ook okay, hoor. Maar ik realiseer me nu des te beter dat ik gewoon alles in Nijmegen kende en hier niets. Het is gewoon anders. Mijn hele leven is anders. Goed, maar anders. En soms is dat opeens lastig.
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
.
Nijmegen vind ik best een mooie stad, Arnhem vond ik een afgetrapt zooitje en zou ik niet willen wonen
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als ik weg ben uit Schiedam. Het is druk, de wegen rondom Schiedam staan vaak vast, mensen zijn vaak sago en mensen rijden als idioten. Het centrum is wel leuk maar hoop leegstand helaas.
En tja zo'n grote verandering vergt wel gewenning inderdaad. Ik ga het liefst juist de oostkant van nederland op als ik ga samenwonen straks. Weg van die stinkindustrie en stress die hier enorm voelbaar is.
Nijmegen vind ik best een mooie stad, Arnhem vond ik een afgetrapt zooitje en zou ik niet willen wonen
Ik woon in de fabristraat , vlak bij het centrum.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ben nog steeds nieuwsgierig naar waar jij nou woont. Denk er weleens aan als ik hier in de buurt loop.
Chago mensen.... hmmm, tsja, ik merk wel een andere soort humor en ik moet vaak even door dat chago heen prikken. Bij de Blokker bijvoorbeeld, daar werkt een bedrijfsleider, een oudere man, met zo'n hard accent en die heel chago lijkt. Maar dat is dus zijn humor. Als ik goed kijk lacht ie altijd stiekem en neemt ie je in de maling. EW heeft daar nu gesolliciteerd en die zag dat ook gelijk.
Maar het klinkt voor mij eigenlijk altijd alsof mensen ruzie zoeken en dat ligt aan het accent en de plaatselijke houding van mensen. Ik pas me daaraan wel aan in die zin dat ik mezelf blijf, maar het anders leer inerpreteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |