Oversight hier

Das een lange lange lange tijd geleden. Hallo Oversight

Mijn account is gehackt dus. Had een bericht geschreven over mijn actievere leven, toen de melding dat de combinatie wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt. Na 2 keer invoeren maar een nieuw wachtwoord aangevraagd anders moet ik weer naar Yvonne gaan om een aan te vragen

.
Een lang bericht zoals vaker het geval is. Dat ik op het punt sta een vechtsport te gaan doen samen met mijn broer, dat de stap makkelijker gezet is samen met iemand. Een vechtsport met houten stokken en trappen en boksen zonder echt hard lichamelijk contact waarbij blauwe plekken opgelopen worden, niet alleen tegen mijn broer vechten maar tegen de anderen ook. Weet niet alles ervan af maar denk dat het net als judo gaat in verschillende nivo's. Een vechtsport om tot rust te komen met een stuk medititatie. Afreageren misschien wel ook. Afreageren of afleiding. Komt allebei op hetzelfde neer.
Het voornemen om te gaan tennissen en te hardlopen. Mijn leven dat vroeger in het teken stond van sporten uren per dag. Iets dat me goed deed en nu nog meer goed zal gaan doen.
Een stukje over reintegratie en sollicatie van 6 keer dat nog niet is gelukt. Zoeken met mijn begeleider naar nog meer mogelijkheden en de hoop dat het gaat lukken voor 2010.
Samengevat dus. Dacht even van. " Ben ik mijn wachtwoord vergeten?". Maar toen bij een nieuwe aanvraag van een vers wachtwoord las ik in mijn PM box dat FOK! gehackt is. Meteen maar een nieuwe aangemaakt.
Leven meer in het teken van actie dus. Op dit moment iedere dag de wekker op tijd en direct opstaan met muziek. Daarna koffie en sigaret om vervolgens in en om het huis bezig te zijn een aantal uur. Als de herfst komt is het nodig om nieuwe beweging te zoeken en dan dus tennis in de binnenbaan eerst , daarna buiten in het volgende seizoen. Vechtsport en misschien wel hardlopen buiten of in de sportschool.
That's it. 20 films gedownload deze week dus ik denk dat ik zometeen eens een stuk of 2 ga kijken.
Is Mirage ook in de buurt onder een nieuwe naam?