Jaaaaa, spelletje doen met mijn knuffelgenootquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
kijk jij begrijpt het
![]()
![]()
heb je vanavond wat te doen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:47 schreef Exoteria het volgende:
waar Barra nokje's pompoenens gaat checken
tjes klonk alsof ik te veel inside info hebquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil vanalles, maar ik wil nu eerst leuk werk. Heb vorige week 5 sollicitaties de deur uitgedaan, dus duimen maar, medetruthertjes.
jij bent een vreemde!quote:
geen idee!quote:
Vanuit de NWO krijgen we vaccins tegen dit soort besmettelijkheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef Exoteria het volgende:
het wordt tijd dat ik mijn boek over vreemde figuren eens uit ga brengen..
zeg Dragorius, ben jij nooit bang dat je bemet wordt?
Jij brengt hier ook redelijk wat tijd door.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vanuit de NWO krijgen we vaccins tegen dit soort besmettelijkheid.
Je had de keuze Exoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Exoteria het volgende:
[..]
hmm.. dan ben jij beter af dan dat ik ben
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je had de keuze Exo![]()
Jij moest zonodig die stalen koekjes maken....
Dat verklaart die gemuteerde banaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:08 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Tower Busters Dragorius, Tower Busters!
verder denk ik dat jij mijn ware aard over het hoofd ziet.
Een mensenvlees etende reptillian in vrouwenkleding.
Fuck alarmfase blauw.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat verklaart die gemuteerde banaanJe reptielen-oog
*zet snel alarmfase blauw-2 in werking
te laat... de meneer die achter het alarmknopje hoort te zitten voor de verdere afhandeling van de alarmering is niet meer onder ons.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat verklaart die gemuteerde banaanJe reptielen-oog
*zet snel alarmfase blauw-2 in werking
Je weet nooit wie er meelezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:55 schreef Flammie het volgende:
Yeh maar sowieso.. dat kun je ook in mijn profile zien dus ik dacht.. dat is niet zo een probleem hier op het vredelievende TRU
Geen ketchup?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef Exoteria het volgende:
[..]
te laat... de meneer die achter het alarmknopje hoort te zitten voor de verdere afhandeling van de alarmering is niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Onderbenen zijn overratedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd vanochtend ineens wakker zonder onderbeen. Best raar.
FYPquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat een heerlijk weer zeg! Geen idee hoe het daar bij jullie is maar het is echt geweldig weer in Suhl, Duitsland.
Zit nu even op het terras buiten bij te komen van de vorige (late) avond.
Gisteravond is de con openings ceremonie geweest en we zitten nu tegen de 800 fluffies aan hier. Flink druk dus.
Fixed Your Postquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat betekend FYP????
(First ??? Post?)
naar wat ik gelezen meen te hebben is dat maar beperkt en enkel in overleg toegestaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fixed Your Post
Komt er eigenlijk media op af?
Heujquote:
quote:
quote:BNW needs you!
quote:Oh en... PM me eens over die cornflakes etc. Mijn interesse = gewekt
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef Topspin het volgende:
Oversight hierDas een lange lange lange tijd geleden. Hallo Oversight
Straks verder op ingaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
jaaaaaaa, dat kan er maar 1 zijn.... de beste spin-doctor ooit, jack de vries kan er een puntje aan zuigen....
De man die dromen vangt (ving ?),..
Toeval bestaat niet, dus heeft er een hogere macht ingegrepen, ik voel het gewoon...
ik heb een geheim, maar ik zal het je binnenkort mailen...... ben heel heel heel benieuwd naar de topspin, of backhand die ik kennelijk over het hoofd zie...
mijn hoofd doet er gewoon pijn van....
letterlijk.
Ik hoop dat het allemaal lukt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:08 schreef Flammie het volgende:
Tru zal blij zijn want ik ben waarschijnlijk een keiharde week niet meer online (iig niet meer zo vaak) om me voor te bereiden in een rural village voor mijn vertrek naar de lage landen.
Wanneer een visa applicatie voor mijn vriendin onmogelijk blijkt te zijn ben ik echter weer snel terug in het verre oosten
Ik ga jullie missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |