En vooral droog. Het is daar nog vochtig 's nachts, al is het midden in de zomer.quote:
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...ik weer naar het hoge Noorden ga. Is weer eens hoog tijd!![]()
En jij? Wat ga jij doen dit weekend?
En de rest?
Kom op mensen! Ik probeer de slowchat een beetje aan te zwengelen hier!
Sport kijken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
UFC 102 kijken en WWE Summerslam 2009
Ohhhh! Nice!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:18 schreef Bastard het volgende:
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.
Nee de nu nog legale wietquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ohhhh! Nice!
Mushrooms? (oh nee, die zijn nu verboden... lame zooi...)
En dan daarna een tarotlegging doenquote:
Zie je dan ook soms geesten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deels een papaweekend, maar morgen komt er een oude vriend van mij langs en gaan we ouderwets geestverruimende middelen nuttigen en doorzakken.
Oldtimerdag bij ons in het dorp morgen, dus allemaal prachtige auto's opgesteld, en savonds spelen er live bandjes overal. Verder zondag wat uitademen en gamen denk ik
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan daarna een tarotlegging doen
quote:
Bastard............. Ben ik al bijna aan de beurt trouwens?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn dan wel heel erg gevoelige mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Michielos het volgende:
Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (vreetkick), anderen de slappe lach (lachkick). Maar mensen kunnen ook heel angstig worden of gaan hallucineren (dingen zien of horen die er niet zijn).
![]()
![]()
![]()
![]()
wacht even, gebruik jij ook marihuana? Zit dit hele forum aan de drugs ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel erg gevoelige mensen.
Het is net als alcohol: het versterkt wat dingen maar om te zeggen dat je dingen gaat zien enzo.
Besef van tijd en ruimte blijft bij mij ook nog heel normaal functioneren eigenlijk.
Angstig worden ken ik wel. Dat je mind op de loop gaat en gedachten heel hard klinken in je hoofd, wat best als angstaanjagend kan worden ervaren.
Vreetkick is onvermijdelijk en is niet bij "sommige" mensen denk ik, want de afbraak en need for sugar is zeer gebruikelijk.
Wel lekker hoor, zo'n vreetkick. Heb ze ALTIJD!![]()
(Alleen zijn die lachkicken zo zeldzaam bij mij. Erg spijtig!)
Ben een gezelligheids blower eveneens als gezelligheids roker.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:54 schreef Michielos het volgende:
wacht even, gebruik jij ook marihuana? Zit dit hele forum aan de drugs ofzo
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.
Zou niet weten wat de uitkomst er van is, maar heb het idee dat het mn intuitie vertroebelen zal ofzo..
Helaas nog nooit hallucinaties gehad!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Michielos het volgende:
Kleuren worden intenser ervaren, muziek wordt intenser beleefd. Het gevoel voor ruimte en tijd verandert. Sommige mensen krijgen ineens zin om veel te eten (vreetkick), anderen de slappe lach (lachkick). Maar mensen kunnen ook heel angstig worden of gaan hallucineren (dingen zien of horen die er niet zijn).
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je niet meer toen je die entiteiten zag dan? Ben je dat nu alweer vergeten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Helaas nog nooit hallucinaties gehad!
Ik moet het binnenkort weer gaan oppakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:49 schreef Darkwolf het volgende:
Bastard............. Ben ik al bijna aan de beurt trouwens?
Als ik heb geblowd kan er een kanon afgaan, geesten de horlepiep dansen op mn bed.. maar wakker word ik echt niet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Weet je niet meer toen je die entiteiten zag dan? Ben je dat nu alweer vergeten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |