abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72640029
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.
Zou niet weten wat de uitkomst er van is, maar heb het idee dat het mn intuitie vertroebelen zal ofzo..
Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:49:26 #277
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72640126
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.
Kan ik mij indenken!
In de beginperiode heb ik veel geblowd, toen in guldens 25 gulden per dag, en drank erbij.. bepaald moment gestopt en toen voelde het nuchter zijn zo vreemd aan!
The truth was in here.
pi_72640169
Ik heb nooit veel geblowd of gedronken. Juist omdat alles harder aankomt.
Bovendien ben ik een controlefreak en ik heb minder controle met middeltjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72640192
Maar als je binnenkort een keer tijd hebt en de wachtlijst is niet al te gek lang, zou je dan nog een keer een legging voor me kunnen doen?
Die van EW was trouwens heel erg goed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:41:40 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72641556
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Maar als je binnenkort een keer tijd hebt en de wachtlijst is niet al te gek lang, zou je dan nog een keer een legging voor me kunnen doen?
Die van EW was trouwens heel erg goed
Weet niet precies meer, maar weet nog wel dat ik hem sterk vond
The truth was in here.
pi_72641793
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...ik gebruik geen drugs Nou ja, heel af en toe een keer drink ik alcohol maar verder...

Manke is helemaal psycho gegaan na een avond geestverruimende middelen + geesten oproepen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:01:32 #282
19194 Oversight
◢◤
pi_72642191
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...i
dat krijg je als je over de schutting tussen BNW en TRU klimt... die staat er niet voor niets...
◢◤
pi_72642542
Hallo,

Heb niet veel te vermelden behalve dat ik volgende week op sollicitatie-gesprek ga voor een betaalde baan. Bedrijf waar ik op gesprek ga maakt onderdeel uit van de zorg-instelling waar ik vaker naartoe moet. Bedrijf houdt zich dan bezig met dingen waar ik ook mee te kampen heb gehad. Gaat vooral erom dat mensen die iets hebben meegemaakt in staat zijn om werk te verrichten. Foldermateriaal websites en nog meer ontwikkelen met informatie daarover. Ze noemen het een bedrijf maar goed, het gaat ook de commerciele kant op allemaal. Ze willen steeds commercieler worden in de zorg. Photoshop zal ik verder onder de knie moeten krijgen en andere programma's om dingen vorm te geven. Gesprek wilt niet zeggen dat ik aangenomen wordt. Daarbij nog wat haken en ogen als het aankomt op het vervoer omdat het niet dichtbij ligt.

Maar goed. Ik zie wel waar het schip gaat stranden. Gaat het dit keer niet door dan zal het een volgende keer zo zijn. In ieder geval de bedoeling om voor 2010 aan de slag te zijn.

Nu even verder gaan met verven.
Genieten is toegestaan!!!
pi_72642570
Klinkt als een mooi iets Topspin! Succes
Mr. Prolapse 2009
pi_72642725
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Topspin het volgende:
Hallo,

Heb niet veel te vermelden behalve dat ik volgende week op sollicitatie-gesprek ga voor een betaalde baan. Bedrijf waar ik op gesprek ga maakt onderdeel uit van de zorg-instelling waar ik vaker naartoe moet. Bedrijf houdt zich dan bezig met dingen waar ik ook mee te kampen heb gehad. Gaat vooral erom dat mensen die iets hebben meegemaakt in staat zijn om werk te verrichten. Foldermateriaal websites en nog meer ontwikkelen met informatie daarover. Ze noemen het een bedrijf maar goed, het gaat ook de commerciele kant op allemaal. Ze willen steeds commercieler worden in de zorg. Photoshop zal ik verder onder de knie moeten krijgen en andere programma's om dingen vorm te geven. Gesprek wilt niet zeggen dat ik aangenomen wordt. Daarbij nog wat haken en ogen als het aankomt op het vervoer omdat het niet dichtbij ligt.

Maar goed. Ik zie wel waar het schip gaat stranden. Gaat het dit keer niet door dan zal het een volgende keer zo zijn. In ieder geval de bedoeling om voor 2010 aan de slag te zijn.

Nu even verder gaan met verven.

Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoals

www.tutorialized.com en neem dagelijks een tutorial door.. zo word je snel bekend met het programma en ben je tegelijkertijd leuk bezig

Als je vragen hebt over photoshop kun je bij me altijd terecht. Ik weet niet alles maar heb wel jaren ervaring met het programma, dus ik heb wel wat te vertellen.

Veel succes
pi_72645417
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...ik gebruik geen drugs Nou ja, heel af en toe een keer drink ik alcohol maar verder...

Manke is helemaal psycho gegaan na een avond geestverruimende middelen + geesten oproepen
Juist niet. Ik gebruik ook net. Drink heel af en toe en kan de joints die ik gerookt heb, of trekjes daarvan dan, op een hand tellen en kan er dus niet tegen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72649909
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoals

www.tutorialized.com en neem dagelijks een tutorial door.. zo word je snel bekend met het programma en ben je tegelijkertijd leuk bezig

Als je vragen hebt over photoshop kun je bij me altijd terecht. Ik weet niet alles maar heb wel jaren ervaring met het programma, dus ik heb wel wat te vertellen.

Veel succes
Thank you for the tip

Ben al bezig met een tutorial nu. Wat voorbereiden zodat ik op het gesprek niet met een mond vol tanden sta omdat ik zo lang geleden met photoshop heb gewerkt. Vanavond misschien de hele avond wat tutorials doornemen. Weet toch niets anders te doen. Afgelopen tijd erg veel films gekeken en dan maar vanavond even wat anders.

Over wiet, ben nu zowat 10 jaar wiet-vrij. Het sloeg sowieso te hard in vaker. Schijnt dat de wiet van tegenwoordig nog harder inslaat. Zou ik nu 1 teug nemen dan zou het van alle kanten gaan tollen en ik blijf liever meer helder van verstand.
Genieten is toegestaan!!!
  zondag 13 september 2009 @ 13:03:28 #288
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72696070
happy sunday
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zondag 13 september 2009 @ 13:38:44 #289
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_72697164
zo, terug van huwelijksreis
Heb ik nog leuke relletjes gemist ?
zzz
  zondag 13 september 2009 @ 14:12:52 #290
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72698409
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
congrats... waar zijn jullie geweest?
stay frosty
pi_72698429
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
breek ons de bek niet los

Enjoyed your honeymoon?
Mr. Prolapse 2009
  zondag 13 september 2009 @ 14:16:56 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_72698563
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
UFC 102 kijken en WWE Summerslam 2009
UFC ftw
stay frosty
  zondag 13 september 2009 @ 21:36:21 #293
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_72712538
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

congrats... waar zijn jullie geweest?
Dank!
18 dagen Brazilie, zon, zee, rondtouren met een autootje en veel caipirinhas !

En nu inderdaad even ufc 102 kijken

Maar ik heb dus geen leuke TRU-rel gemist ofzo ?
Hm, dat schreeuwt om actie

En om ook wat toe te voegen aan de drugs-discussie :
het heeft me 8 jaar van mn leven gekost om erachter te komen dat wiet helemaal niet mijn ding is eigenlijk
zzz
  zondag 13 september 2009 @ 22:00:49 #294
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72713612
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dank!
18 dagen Brazilie, zon, zee, rondtouren met een autootje en veel caipirinhas !

En nu inderdaad even ufc 102 kijken

Maar ik heb dus geen leuke TRU-rel gemist ofzo ?
Hm, dat schreeuwt om actie

En om ook wat toe te voegen aan de drugs-discussie :
het heeft me 8 jaar van mn leven gekost om erachter te komen dat wiet helemaal niet mijn ding is eigenlijk
Ik hou het voorlopig ook bij af en toe Meth.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72713696
In Thailand kreeg ik altijd cheap drugs, geproduceerd in junglelabs in myanmar enzo...
was best goed te nemen
pi_72713771
Kunnen jullie niet zonder? Ik vind het zo jammer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 13 september 2009 @ 22:05:36 #297
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72713835
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Nja ik gebruik Meth voornamelijk om tot hogere sferen te komen. Het vertyft alleen mijn gebit zo erg.. en ja , het is duur! Vandaar dat ik het zeer zelden doe
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72714261
Het vertyft niet alleen je tanden. En in hogere sferen kun je ook zonder komen. Daar heb je alleen geduld voor nodig om rust te vinden en om heeeel stil te zijn. De rush kan dan wel even goed zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72716650
Wat zijn jullie allemaal uitgehard joh!

Als ik blow van val ik na serieus twee kleine trekjes in slaap!

Of komt dat juist omdat ik het praktisch nooit doe?
Wanneer doe ik het dan wel?
Als ik mega pijn heb en ik geen pijnstillers wil slikken, omdat mjn maag daar pijn van gaat doen.
twee kleine trekjes en hoppa... ik ben vier uurtjes helemaal onder zeil
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72716752
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Kan heel goed zonder hoor. Ik blow niet, drink wel af en toe en heb weleens een lijntje gesnoven.
Maar het mag geen naam hebben.
Trouwens leuk dit topic, heb hier nog niet eerder gepost, en hoop dat ik welkom ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')