Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik blow al 15 jaar, maar dat heb ik nog nooit gedaan, sterker nog er moet minimaal een dag tussen zitten wil ik de kaarten gaan leggen.
Zou niet weten wat de uitkomst er van is, maar heb het idee dat het mn intuitie vertroebelen zal ofzo..
Kan ik mij indenken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat denk ik bij de meeste mensen ook wel. Op mij heeft blowen sowieso een slechte uitwerking. Alleen blijken de dingen die ik dan aanvoel wel te kloppen. Maar ik doe het dus nooit omdat het zo zwaar aankomt. Paar jar geleden voor het laatst gedaan en dat was zo hevig dat ik er dagen van de wap van was.
Weet niet precies meer, maar weet nog wel dat ik hem sterk vondquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef nokwanda het volgende:
Maar als je binnenkort een keer tijd hebt en de wachtlijst is niet al te gek lang, zou je dan nog een keer een legging voor me kunnen doen?
Die van EW was trouwens heel erg goed
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...i
Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoalsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef Topspin het volgende:
Hallo,
Heb niet veel te vermelden behalve dat ik volgende week op sollicitatie-gesprek ga voor een betaalde baan. Bedrijf waar ik op gesprek ga maakt onderdeel uit van de zorg-instelling waar ik vaker naartoe moet. Bedrijf houdt zich dan bezig met dingen waar ik ook mee te kampen heb gehad. Gaat vooral erom dat mensen die iets hebben meegemaakt in staat zijn om werk te verrichten. Foldermateriaal websites en nog meer ontwikkelen met informatie daarover. Ze noemen het een bedrijf maar goed, het gaat ook de commerciele kant op allemaal. Ze willen steeds commercieler worden in de zorg. Photoshop zal ik verder onder de knie moeten krijgen en andere programma's om dingen vorm te geven. Gesprek wilt niet zeggen dat ik aangenomen wordt. Daarbij nog wat haken en ogen als het aankomt op het vervoer omdat het niet dichtbij ligt.
Maar goed. Ik zie wel waar het schip gaat stranden. Gaat het dit keer niet door dan zal het een volgende keer zo zijn. In ieder geval de bedoeling om voor 2010 aan de slag te zijn.
Nu even verder gaan met verven.
Juist niet. Ik gebruik ook net. Drink heel af en toe en kan de joints die ik gerookt heb, of trekjes daarvan dan, op een hand tellen en kan er dus niet tegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik voel me hier nu buiten de groep vallen...ik gebruik geen drugsNou ja, heel af en toe een keer drink ik alcohol maar verder...
Manke is helemaal psycho gegaan na een avond geestverruimende middelen + geesten oproepen
Thank you for the tipquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Veel succes... Kijk vooral sites eens door zoals
www.tutorialized.com en neem dagelijks een tutorial door.. zo word je snel bekend met het programma en ben je tegelijkertijd leuk bezig
Als je vragen hebt over photoshop kun je bij me altijd terecht. Ik weet niet alles maar heb wel jaren ervaring met het programma, dus ik heb wel wat te vertellen.
Veel succes
congrats... waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
zo, terug van huwelijksreis
Heb ik nog leuke relletjes gemist ?
quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef _Led_ het volgende:
zo, terug van huwelijksreis
Heb ik nog leuke relletjes gemist ?
UFC ftwquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
UFC 102 kijken en WWE Summerslam 2009
Dank!quote:Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
congrats... waar zijn jullie geweest?
Ik hou het voorlopig ook bij af en toe Meth.quote:Op zondag 13 september 2009 21:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dank!
18 dagen Brazilie, zon, zee, rondtouren met een autootje en veel caipirinhas !![]()
En nu inderdaad even ufc 102 kijken
Maar ik heb dus geen leuke TRU-rel gemist ofzo ?
Hm, dat schreeuwt om actie
En om ook wat toe te voegen aan de drugs-discussie :
het heeft me 8 jaar van mn leven gekost om erachter te komen dat wiet helemaal niet mijn ding is eigenlijk
Nja ik gebruik Meth voornamelijk om tot hogere sferen te komen. Het vertyft alleen mijn gebit zo erg.. en ja , het is duur! Vandaar dat ik het zeer zelden doequote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen jullie niet zonder? Ik vind het zo jammer.
Kan heel goed zonder hoor. Ik blow niet, drink wel af en toe en heb weleens een lijntje gesnoven.quote:Op zondag 13 september 2009 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Kunnen jullie niet zonder? Ik vind het zo jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |