dat bedoel ik dus. ze noemen je bij het minste geringste al "kortzichtg" als je er een andere mening op nahoudt. Ik hoef daar dus echt niet tussen te staan. Wat zo een meetiing betreft. Ik wens diegene die gaan uiteraard veel funquote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zal best maar voor mij is dat niet erg aantrekkelijk om dus naar zo een meeting te gaan, vooral als de mensen hier denken als gabbers (JE BENT HET NIET MET ME EENS OMG) en graag -al is het online- naar primitieve middelen willen grijpen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef nokwanda het volgende:
Alleen trekt het massale me minder en bovendien hou ik niet van zuipfestijnen. Een lekkere neut, okay, maar die verhalen over lamzuipen...daar heb ik echt niks mee.
sorry.... maar vind jij heel fok over 1 kam scheren niet kortzichtig?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. ze noemen je bij het minste geringste al "kortzichtg" als je er een andere mening op nahoudt. Ik hoef daar dus echt niet tussen te staan. Wat zo een meetiing betreft. Ik wens diegene die gaan uiteraard veel fun
ik praat niet namens anderen maar hier word je al kortzichtig genoemd als je niet alles klakkeloos aanneemt(en nee , niet door iedereen). Alsof jij lekker op de koffie gaat bij mensen die je voor vanalles en nog wat uitmakenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry.... maar vind jij heel fok over 1 kam scheren niet kortzichtig?
dan zijn we het eensquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik praat niet namens anderen maar hier word je al kortzichtig genoemd als je niet alles klakkeloos aanneemt(en nee , niet door iedereen). Alsof jij lekker op de koffie gaat bij mensen die je voor vanalles en nog wat uitmaken
Dat niet alllen, ik zie soms ook berichten die op gewelddadigheden lijken en ik vind bepaalde users hun ideeen simpelweg gevaarlijk.
Ik vind heel fok over 1 kam scheren kortzichtig maar daar heb ik het totaal niet over
het eens?!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat laten ze aan de secretaresse over
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef nokwanda het volgende:
Dat laten ze aan de secretaresse over
kost je alleen maar bloemen en complimentjes....quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een secretaresse
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaakquote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef mediaconsument het volgende:
Ik begeef me sowieso niet al te graag onder zuipende mensen die aan de hand van de hoeveelheid alcohol die ze gedronken hebben qua geestelijke leeftijd omlaag gaan, de kans op onnodige conflicten is mij te hoog. Vroeger deed ik dat wel, al heb ik gelukkig nooit een probleem hieraan ondervonden.
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willenquote:Mjah, ben er sowieso geen voorstander van om via internet meetings te regelen op een dergelijke schaal. Vergeet niet dat elke post in dit forum bijvoorbeeld via google.com te lezen is.
Ik denk dat mediaconsument rekening houd met een afrekening...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaak
[..]
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willen
Dacht dat het over de grote meet ging. Over een meeting binnen BNW/TRU, tja, ik zou hier geen zuipfestijn van maken. Past ook niet bij de sfeer.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sowieso maak je mij met alcohol niet meteen blij..dan moet ik echt in de mood zjin en dat ben ik niet heeel vaak
[..]
En dat zou erg zijn omdat? Alsof hier hordes mensen op afgaan als we met BNW en TRU een meet willen
volhartig mee eens !quote:Op donderdag 10 september 2009 20:08 schreef mediaconsument het volgende:
Ik begeef me sowieso niet al te graag onder zuipende mensen die aan de hand van de hoeveelheid alcohol die ze gedronken hebben qua geestelijke leeftijd omlaag gaan, de kans op onnodige conflicten is mij te hoog. Vroeger deed ik dat wel, al heb ik gelukkig nooit een probleem hieraan ondervonden.
Mjah, ben er sowieso geen voorstander van om via internet meetings te regelen op een dergelijke schaal. Vergeet niet dat elke post in dit forum bijvoorbeeld via google.com te lezen is.
Oorlog zeg ik je!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat mediaconsument rekening houd met een afrekening...
De illuminati en de vrijmetselaars zullen ons dan willen afmaken omdat we op een forum "de waarheid" aan het licht brengen..
Vergeet ook de Eskimo's niet.. die hebben ook nog wel een appeltje te schillen.
Daar hoef je bij een BNW/TRU meet niet bang voor te zijn denk ikquote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Oorlog zeg ik je!![]()
Mjah, ik zou uiteindelijk het liefst af willen spreken die keihard durven discussieren met eerlijkheid als ondertoon. Mensen die elkaar alsmaar lopen likken komen op mij veel gevaarlijker over.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:27 schreef Dragorius het volgende:
Helaas....ik ben geen miljonair geworden..
Wanneer gaan we mieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |