quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ik heb net al heel optimistisch gekeken hoe het zit bij het huisdierencrematorium hier, gelukkig viel me dat alleszins mee.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al gedaan is maar ik wil hem hier ook nog even onder jullie aandacht brengen: Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Iedereen heeft inmiddels een PM met instructie's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kwas mijn oude password vergeten en heb een nieuwe aangevraagd. Maar door die tweede downtime is er iets mee mis gegaan en ben ik nu passwordloos. Gelukkig dat ik alleen maar thuis inlog en inlogd blijf. Maar da's dan weer minder handig ivm het hacken van mijn account. Dus als ik rare dingen ga zeggen (raarder dan normaal dan) weten jullie waar het aan ligt!
Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al aan het mailen met NJ met kopie aan forum@fok.nl.
Ja, het was en is echt enorm vervelend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Heb het gelukkig zelf kunnen doen net, ww veranderen.
Maar jeeeetje, het bleef wel aan de gang. Blijkbaar zijn er nog mensen die zich stierlijk vervelen en anderen daarmee lastig moeten vallen
Uiers zei ze!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef senesta het volgende:
Dat zijn zijn eieren? Zei ze dat nou?
je hoeft em voor mij net weg te halenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiers zei ze!
@ Nok, ik haal m wel weer weg dan
Sommige mensen snappen het gewoon écht niet he? Mijn ouders horen ook bij die categorie. Al zijn die gelukkig zelf een stuk minder aandachts-eisend dan je zus. Sterkte d'rmee meid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet je, ik verwacht echt niet dat mensen t allemaal maar begrijpen en zo hoor.
Maar tis goddomme wel mn zus die zelf nogal heel erg veeleisend is op alle vlakken qua begrip en wat mensen maar even voor haar en haar kinderen moeten doen en laten.
![]()
Denk maar niet dat ik dr nog es een weekend aan ga spenderen of zo.
hoest nou met jou en Ravage?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat naar van Fritsel! Ik hoop dat het allemaal goed komt met hem! Frits is tof!![]()
voor jou!
En een dikkevoor Greys, wat k*t zeg!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef Morretje het volgende:
f-r, dank je wel. Het is nu gewoon kut en ik voel me ook echt kut nu. Dat is heel erg lang geleden, maar het gevoel op zich herinner ik me nog wel![]()
![]()
Done!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Jullie mogen de tt aanpassen, ik heb Frits vanmiddag laten gaan, ik meld me wel weer ok?
Ach meissie toch.... Het team is niet meer compleet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Jullie mogen de tt aanpassen, ik heb Frits vanmiddag laten gaan, ik meld me wel weer ok?
Heel veel sterktequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Och oh-oh , heel erg veel sterktequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
ohw lieve oh-ohquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Wat zij ^^ zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Noh, daar zou ik zonder miskraam ook om huilen in de juiste periode van de maand en de juiste stand van de maan
Ja ik had het nogal druk! En huilen is heerlijk en lucht mij altijd heel erg op dus niet voor schamenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Muis, daar ben je weer.
@Elisa, ik ben zo'n verschrikkelijke jankbal. Vreeeeselijk gewoonIk schaam me daar echt heel erg voor.
Gaat wel hoor. Geen nieuws momenteel eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het met jou ook weer een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Morretje het volgende:
Nou he, je zou wat dát betreft prima zonder kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
Volgens mij vlieg jij met je gevoel echt alle kanten op momenteel, heel begrijpelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Dank liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou he, je zou wat dát betreft prima zonder kunnen!
Volgens mij vlieg jij met je gevoel echt alle kanten op momenteel, heel begrijpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Morretje het volgende:Hopelijk stap ik niet op -hormonale- tenen als ik dan zeg dat hormonen rotdingen kunnen zijn maar er eveneens voor kunnen zorgen dat jij hopelijk weer heel snel hier goed nieuws kunt komen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
Maar ik snap heel goed dat je nu alle kanten uitvliegt met je gevoel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... ja.. tja.....twijfel of ik het neer zal zetten, ook om Morretje, maar ik ben er gewoon superblij mee:
Terwijl ik de vorige post typte belde mijn moeder; ik ben weer tante!![]()
Schoonzus was zaterdag uitgerekend, stond op de nominatie om vrijdag ingeleid te worden en heeft vandaag blijkbaar binnen 3 uur spruit nummer 4 op de wereld gezet.
gelukkig zijn rulesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat is soms bijna pijnlijk, ja. dat de een het echt moeilijk heeft en de ander een gat in de lucht kan springen.
Ik hoop dan soms alleen maar dat mijn geluk een beetje mag uitstralen op anderen zodat ze het weer een beetje warm krijgen. Klinkt zalvend en griezelig jomanda-achtig, maar ik gun het jullie allemaal heel erg. Ik weet inmiddels ook hoe het is om gelukkig te zijn, na een boel omwegen en vervelende tijden.
Mwah, de vorige was er binnen anderhalf uur.quote:
joah, die staat ergens in het vorige topicquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier nog Twitteraars?
Oh en Q, had je nog ergens een pic van de Herinneringen op Linnen aan de muur geplaatst?
Ik heb het gemist geloof ik?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Muis, daar ben je weer.
@Elisa, ik ben zo'n verschrikkelijke jankbal. Vreeeeselijk gewoonIk schaam me daar echt heel erg voor.
Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
joah, die staat ergens in het vorige topicen nee, ik twitter niet. Waaai?
Lekkere jankerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik heb niet helemaal bijgelezen hier, ik zag te veel niet fijne dingen.
Cat, gefeliciteerd met je neefje!
Hier gaat het gewoon kut.
Ik mis mijn kleine mannetje zo erg , het doet zo'n pijn.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Iedereen huilt met me mee.
Iedereen mist hem, ook mensen die hem niet eens in het echt kenden.
Hoe zo een klein hondje zo een grote leegte achter kan laten is me een raadsel.
Jullie zijn ook allemaal lief, hier en in pb;s en in het memoriam topic.
Thnx allemaal
Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
Nou greesje... cashmere mafia haalt het absoluut NIET bij lipstick jungle hoor
Net de eerste 15 min gekeken van ep 1, en het kan me totaaaaaal niet vasthouden
Mij nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?
En zomaar, ik werd in de FOK downtime door Viev en consorten op Twitter gesleurd en nu vroeg ik me af wie ik daar nog meer kan vinden!
Nou, morgen nog maar eens dan. Ik ben nog steeds pissed dat ze Lipstick jungle hebben gecanceldquote:Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellen
Maar misschien is het inderdaad niet zo leuk hoorHoewel ik de eerste twee afleveringen van Sex and The City ook niets aan vond en see what happened!
Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
joah, die staat ergens in het vorige topicen nee, ik twitter niet. Waaai?
Het is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Thnx allemaal
Komt ook omdat jij hem zo mooi kan beschrijven en het daardoor ook een betje onze virtuele hondjes zijn geworden. Dus rouwen we mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Thnx allemaal
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben geen jankerd, maar ik heb een paar héle zwakke punten. En als die geraakt worden, dan stroom ik leeg. Volledig
Schaam je niet. Wees blij dat je voelt
Ik huil overal om; kan mij het rottenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.
Hear hear!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik huil overal om; kan mij het rotten
Dank je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oh lieve Cat, je hoeft om mij niet voorzichtig te doen met vertellen van het toffe nieuws dat je weer tante bent!
Of om te zeggen dat ik nu meer vruchtbaar ben... Dat is toch gewoon feit, ik ben misschien wel een beetje hormonaal, maar zoals het er soms in oud aan toegaat, zo ben ik heul niet!![]()
Dus, van harte gefeliciteerd![]()
![]()
En nu dus wel. So what. Gewoon laten vloeien die tranen als jij de behoefte voelt.quote:Oh, en ik jank bijna nooit eigenlijk..![]()
He bah, stomme kat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik jank ook heel snel en makkelijk
Pfft, Ziggy eet nog steeds niet/amperIk kan er wel van janken
Nou het ligt niet eens aan haar eetlust, die heeft ze wel. Ze vindt alleen niks lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
Ooh, ehm... even zoekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?![]()
Ja? Heb je een GO?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef draculettetje het volgende:
druk bezig Nok!
en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het welquote:
Neeheee, denk positief en trek dat aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel
en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat
En nu dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
probeer het ook wel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
hier deed ie het nu wel..quote:
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!
hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
jawel hequote:
quote:
izzgoodquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
pff hardlopen na 3 wk rust qua die sport valt toch wel tegen. En ik heb nog wel zo veel gewandeld op vakantie vooral als je lichtelijk verdwaald en dan 6 i.p.v. 2 uur wandeld op een hoog tempo op smalle paadjes.
Nok ik pm je morgen even vriend is een beetje ziekjes dus niet echt in staat zijn mening te geven.
18 jaar les!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..![]()
En ik heb niet voor niets al 18 jaar lesMag ook wel dat dat een beetje makkelijk gaat..
Dat zullen ze vast begrijpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen nog heel erg op tegen vrijdag...
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Af en toe.... is ie wellicht heel misschien een heel klein beetje scheel
[ afbeelding ]
Ow, dat kan ik me goed voorstellen. Maar het is wat je zegt: wachten tot ze thuis zouden komen kon je Frits niet echt aandoen. Dat gaan ze snappen (denk ik, want je zegt dat ze hassikke gek op hem waren, dus dat moet wel), maar het moeten gaan vertellen en hun reactie is niet iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen nog heel erg op tegen vrijdag...
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
Nou ja, hij spoort inderdaad echt nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
!
Dat komt door die naam, daar kunnen geen normalen mee zijn hoor![]()
Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
!
Dat komt door die naam, daar kunnen geen normalen mee zijn hoor![]()
Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
da's ook waar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Gegroet zijt u allen.
@Cat, weet nog dat Purrrr werd geholpen toen haar kittens zo oud waren. Ze zogen gewoon door toen ze terug kwamEn dat heb ik lekker aan Purrr zelf overgelaten, ook al deed het zeer.
@Draakje, instanties zijn nooit te bereiken
Omdat papieren voor ervaring gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef Morretje het volgende:
Das wel snel Nok, maar jammer nieuws helaas. Stom heur! Hoe kunnen ze nu al zeggen dat ze jou niet willen!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Qwea het volgende:
*note to self aan de hand van nok dr verhaal ; School afmaken dit jaar!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef draculettetje het volgende:ik heb een go
schrijf me nu meteen in!
hihi je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is een leuke gelegenheid voor een: ZIE JE NOU WEL!
![]()
Doe die tweede maar.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Af en toe.... is ie wellicht heel misschien een heel klein beetje scheel
[ afbeelding ]
Maar das toch enigszins belachelijk? Als er geen vlekje op zat, had ik dus in theorie een minder mooi doek gehad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:18 schreef draculettetje het volgende:
hebben ze bij de 1 een ander kleurbad gebruikt als bij de ander misschien
ik heb het ook met onze trouwfoto's bij de hema gehad!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar das toch enigszins belachelijk? Als er geen vlekje op zat, had ik dus in theorie een minder mooi doek gehad.
Het kleur verschil is echt enorm
Ja, ik snap wel dat je er lang over kan nadenken... maar ik vind het toch debiel. De kleur is echt een heel verschil. Tis toch stom dat 2x exact dezelfde foto afdrukken een totaal andere uitkomst heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef MissBliss het volgende:
Mja, daar kan je lang en kort over nadenken, maar nu heb je toch een beter doek!
Ik had het bij mn eerste doek, die was heel lelijk gekarteld. En ik vond het lelijk, maar geen idee of het aan de foto lag of aan hun. Mn moeder zei dat ik het moest laten gaan, maar ik heb toch gemaild en kreeg een nieuwe en die was véél mooier![]()
En bij mn tweede doek was het mn eigen schuld dat ie lelijk wasFoto was op mn scherm mooi, maar die bleek niet goed gecalibreerd. Aangezien er op het kaartje wat bij het doek zat: "als u niet tevreden bent, mag u altijd mailen!" stond, heb ik dat gedaan en uitgelegd wat er was. En toen kreeg ik ook een nieuwe
(Nadat ik ze dus een nieuwe foto had gestuurd)
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef draculettetje het volgende:
ik vind rechts = nieuw ook echt mooier trouwens
Ik blijf het stom vinden. Maar ik ben nu wel echt blij met mn doek. Met mn vorige was ik "blij" met deze ben ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:09 schreef draculettetje het volgende:
hihi zoals ik hierboven al zei
zo stonden wij ook steeds bij de balie van de hema
ik denk echt dat het kleurbad anders is geweest, ligt er dan ook maar net aan hoe of wat
precies weet ik het ook niet hoor
Arme ziggy! (dat is ziggy toch?) Ooh, ze kijkt echt zo "RE laat me verdomme los!"quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Wel een groot verschil ja!Maar rechts is zeker mooier
En ik snap dat je mailt, ik ben ook wel benieuwd
[ afbeelding ]
Ik vind deze foto zo leukMegadoek en minipoes
fuck 90x120quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Ja, das Ziggy
Het doek is 90*120 geloof ikIk had hem gewonnen, anders had ik zelf wel een maatje kleiner gekozen hoor
Ook omdat het gewoon amper past in ons minihuis
Maar tis een tof doek verder
Thanx, iedereen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet![]()
![]()
Ik heb mn nieuwe herinnering op linnen gekregen, en deze is zoveel mooier. De achtergrond (de lucht) verschilt ontzettend van kleur. Die andere was zacht blauw, en deze is echt dat lucht blauw zoals het moet zijn.
En De kleuren komen zoveel beter uit. Als je ze naast elkaar hangt zie je het pas echt goed. Ik zal zo es een foto maken.
Hoe zou dat kunnen
Pagan gefeli!
Hij is 3872 bij 2592 px maar ik moest hem (qua MB's) wel erg verkleinen, omdat je maar een file van zoveel (minder dan 10, 5 ofzo?) kon sturenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck 90x120Tering
![]()
![]()
![]()
Hoeveel MB was de foto dan die je hebt ingestuurd? Hij ziet er echt haarscherp uit...
57 mbquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij is 3872 bij 2592 px maar ik moest hem (qua MB's) wel erg verkleinen, omdat je maar een file van zoveel (minder dan 10, 5 ofzo?) kon sturen(Het originele bestand was 57 MB
) Maar dat gaf dus geen kwaliteitsverlies
En hij is haarscherp idd, je ziet zelfs kleine beschadigingen op haar oog![]()
Ik ookquote:
Maar het is toch stom dat een ander dat niet ziet. Het zijn nou niet echt kleine afwijkingen ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Die foto van Ziggy! *smelt* Ik had hem al gezien, maar hij blijft enig! Met dat toffe doek, dat blije hoofd van Re en dat strontchagrijnig koppie van Ziggy![]()
Kweej, de ingestuurde foto's worden, zoals Pagan ook al zegt, gewoon door een persoon in de computer daar geopend en klaargezet voor drukken. Deze laatste persoon van dat laatste schilderij heeft gewoon het contrastschuifje iets omhoog gezet voor je. Da's helemaal niet mysterieus ofzo, die persoon zag gewoon goed dat in het groot het contrast nog wel wat omhoog mocht
Die optie moet je aanvinken. Ik vink nooit wat aan, want ik wil hem altijd zoals MM hem in PS heeft gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het trouwens ook een optie waar je voor kan kiezen. Foto-optimalisatie voor het afdrukken. Ik kies altijd nee
-edit- Nee, ik zie er op de site niks over terug.
Nou, als je nou een leuke foto hebt gevonden, dan bewerk je hem in PS (croppen, kleuren bijstellen, ect) en dan laat je hem hier keuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik uiteindelijk geen fotoshoot gekocht heb, want die was dan wss zonder Frits geweest en dan had ik niet meer gewild...
Ik hoop dat het me lukt om dat formaat gedoe een beetje uit te vogelen, ik ben heel slecht in die dingen.
En ik weet niet eens zeker of ik het wel wil hebben hangen ergens eigenlijk
Kwestie van smaak van de persoon ook toch die het op dat moment behandelt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het is toch stom dat een ander dat niet ziet. Het zijn nou niet echt kleine afwijkingen ofzo
Maar misschien zeur ik ook wel hoor
Hoezo is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die optie moet je aanvinken. Ik vink nooit wat aan, want ik wil hem altijd zoals MM hem in PS heeft gedaan.
Ik had mail terugof ik het verkeerde doek (met vlek) bedoelde, of die oude van tig maanden terug
heb dr maar een foto bij gedaanben benieuwd
Ik bewerk mijn foto's echt nooit, croppen, das allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je nou een leuke foto hebt gevonden, dan bewerk je hem in PS (croppen, kleuren bijstellen, ect) en dan laat je hem hier keuren.
Doe ik ook altijd
Dat zou ik voor een HOL wel doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bewerk mijn foto's echt nooit, croppen, das alles
Ik bedoelde meer dat hij vroeg of het over het huidige doek, of over het doek van tig maanden terug ging.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is datdan dat je mail terug hebt? Da's toch juist heel attent?
Ik vind dat ze je keurig helpen juist!
Vast wel, maar ik maak gewoon leuke kiekjes van mijn honden buiten en zo, die zijn toch al verre van perfect, dus die laat ik gewoon zoals ze zijn, vind ik natuurlijkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat een klein beetje bewerken de foto vaak een heel stuk op kan halen
Maar ik ben een freak en bewerk vrijwel alles.
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwestie van smaak van de persoon ook toch die het op dat moment behandelt?
De één vindt het zachter mooier en wil absoluut niet dat er aan de foto iets wordt veranderd, de ander met veel contrast. En nu deze van jou 'terugkwam' met een 'klacht' over dat vlekje hebben ze er waarschijnlijk nog even extra aandacht aan besteed.
Wat het ook kan zijn, is dat ze een ander kleurprofiel hebben gebruikt de eerste keer. Je hebt sRGB en AdobeRGB en daar zit verschil in. Heel onbegrijpelijk en irritant is dat. Ik geloof dat sRGB standaard is en als je dan per ongeluk ergens AdobeRGB gebruikt worden de kleuren van je foto heel anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoor
Snap ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik maak gewoon leuke kiekjes van mijn honden buiten en zo, die zijn toch al verre van perfect, dus die laat ik gewoon zoals ze zijn, vind ik natuurlijker
Eens. Beetje scherper maken, beetje croppen, wat aan het contrast kloten, en een mooi randje erom heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat een klein beetje bewerken de foto vaak een heel stuk op kan halen
Maar ik ben een freak en bewerk vrijwel alles.
Bullshit. Ik neem enkel genoegen met het beste. Die doeken zijn over het algemeen al niet goedkoop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:Qwea echt, die mensen hopen dat je nooit meer iets besteld daar zeg
quote:Beste Denise,
Dat denk ik dat er wat mis was met de printer. Misschien daar door ook de vlek.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Ik moet stofzuigen, maar ik hebbe niet zinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik opruimen! [ afbeelding ] *schopt zichzelf*
Maar dit doek is wel heel veel groter dan die foto he? In het groot ziet het er vaak toch iets anders uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoor
Ik weet zeker dat als je een foto hebt uitgezocht, er mensen zijn die er even naar willen kijken. Ik wil het sowieso voor je doen en MissBliss ook denk ik en die heeft er veel meer verstand van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Tja nou ja ik hou me nou eenmaal helemaal niet met zulke dingen bezig dus ik kan het niet eens zou ik het willen.
En ik weet toch niet beter dan mn eigen baggerkwaliteit dus kan mij t schelen dan he.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
En verder ben je idd af en toe een beetje een zeikwijf, maar dat maakt je ook wel weer tot Kweej![]()
je leeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben t ook niet over allerlei dingen toevoegen of weghalen, gewoon de foto 'optimaler' maken. Dan is de foto nog net zo natuurlijk.
Net zoals Qwea's lucht
En jij gaat niet ff ramptoeristen met je camera?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
Schoorlse bos, mega fik, GRIP 3. Daar gaan mijn jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders wonen er 15 (!) km vandaan maar die hebben de ramen moeten sluiten vanwege de enorme brandlucht. Harde wind wakkert het alleen maar meer aan.
Nee pop, want Schoorl ligt in Noord-Holland en ik woon in Zuid-Holland en zit in Rotterdam nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij gaat niet ff ramptoeristen met je camera?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
Schoorlse bos, mega fik, GRIP 3. Daar gaan mijn jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders wonen er 15 (!) km vandaan maar die hebben de ramen moeten sluiten vanwege de enorme brandlucht. Harde wind wakkert het alleen maar meer aan.
Ooh fuck! schoorl!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee pop, want Schoorl ligt in Noord-Holland en ik woon in Zuid-Holland en zit in Rotterdam nu
Den Helder brandweer is ook aan het blussen. Alle korpsen van NH zo ongeveer. Ook blushelicopters.
quote:28-08-09 15:09:58 Brandweer Noord-Holland Noord A1 (GG: anh-inci-1) (NB: zeer_grote_brand) (NB:: compagnie_brand) (NB;: grip 2) NIEUWEWEG SCHOORL Bosbrand Piket 1 OMK, PCOMK, NK GNK,
0200084 Brandweer RAC NHN Piket Leiding Operationele meldkamer
0200085 Brandweer RAC NHN Piket 1 Operationele meldkamer (VC)
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Ook hoorn is aanwezigquote:28-08-09 15:27:07 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 (NB.: kazernebezetting) Sectie C allen opkomen
0201435 Brandweer Den Helder Sectiechef C (stad)
0201470 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 1-A kazernebezetting
0201471 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 1-B kazernebezetting
0201475 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 2-A kazernebezetting
0201476 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 2-B kazernebezetting
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Zeer grote bosbrand Schoorl (grip 3)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fuck! schoorl!
Das niet zo ver weg hier met de auto
15 min!![]()
![]()
![]()
vandaar dat al die wagen voorbij kwamen sjeesen daarstraks.
[..]
[..]
Ook hoorn is aanwezig
Nog van hartequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Pagan het volgende:
Een hele goede morgen allemaal,
Ik was gisteren jarig, en mijn moppie, Strega, heeft voor mij bij de asielactie een schilderij gekocht van nokwanda. Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten tot het hier hangt en het onderwerp zit onderwijl ik dit tiep op mijn tenen te sabbelen/knagen.
En het wordt zoooo mooi!!!
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
Ik ben serieus positief verrast over die hond. Ik kende je andere werk, maar had geen idee dat je dit ook zo realistisch kon brengen. Propsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog van harte
En een goede avond aan alle andere lieve menskens hier
Ik zou daar snel klaar mee zijn. Vanaf half 9 of 9 u mag het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:13 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik vraag me serieus af of het huis van de buren niet eens gaat instorten binnenkort... Die schuren zó veel, dat er amper kozijnen en deurstijlen over kunnen zijnEn ál-tijd zaterdagochtend vroeg, vanaf een uur of half acht. We hoeven hier op zaterdag in elk geval nooit een wekker te zetten
hooooo!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn poes Kikker is nu een week geleden al weggelopen
Heb amivedi al ingelicht maar weinig kans denk ik dat iemand haar vindt en op kan pakken tenzij ze dood is of ernstig verzwakt
YWquote:
:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |