gelukkig zijn rulesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat is soms bijna pijnlijk, ja. dat de een het echt moeilijk heeft en de ander een gat in de lucht kan springen.
Ik hoop dan soms alleen maar dat mijn geluk een beetje mag uitstralen op anderen zodat ze het weer een beetje warm krijgen. Klinkt zalvend en griezelig jomanda-achtig, maar ik gun het jullie allemaal heel erg. Ik weet inmiddels ook hoe het is om gelukkig te zijn, na een boel omwegen en vervelende tijden.
Mwah, de vorige was er binnen anderhalf uur.quote:
joah, die staat ergens in het vorige topicquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier nog Twitteraars?
Oh en Q, had je nog ergens een pic van de Herinneringen op Linnen aan de muur geplaatst?
Ik heb het gemist geloof ik?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Muis, daar ben je weer.
@Elisa, ik ben zo'n verschrikkelijke jankbal. Vreeeeselijk gewoonIk schaam me daar echt heel erg voor.
Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
joah, die staat ergens in het vorige topicen nee, ik twitter niet. Waaai?
Lekkere jankerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik heb niet helemaal bijgelezen hier, ik zag te veel niet fijne dingen.
Cat, gefeliciteerd met je neefje!
Hier gaat het gewoon kut.
Ik mis mijn kleine mannetje zo erg , het doet zo'n pijn.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Iedereen huilt met me mee.
Iedereen mist hem, ook mensen die hem niet eens in het echt kenden.
Hoe zo een klein hondje zo een grote leegte achter kan laten is me een raadsel.
Jullie zijn ook allemaal lief, hier en in pb;s en in het memoriam topic.
Thnx allemaal
Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
Nou greesje... cashmere mafia haalt het absoluut NIET bij lipstick jungle hoor
Net de eerste 15 min gekeken van ep 1, en het kan me totaaaaaal niet vasthouden
Mij nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?
En zomaar, ik werd in de FOK downtime door Viev en consorten op Twitter gesleurd en nu vroeg ik me af wie ik daar nog meer kan vinden!
Nou, morgen nog maar eens dan. Ik ben nog steeds pissed dat ze Lipstick jungle hebben gecanceldquote:Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellen
Maar misschien is het inderdaad niet zo leuk hoorHoewel ik de eerste twee afleveringen van Sex and The City ook niets aan vond en see what happened!
Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
joah, die staat ergens in het vorige topicen nee, ik twitter niet. Waaai?
Het is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Thnx allemaal
Komt ook omdat jij hem zo mooi kan beschrijven en het daardoor ook een betje onze virtuele hondjes zijn geworden. Dus rouwen we mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Thnx allemaal
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben geen jankerd, maar ik heb een paar héle zwakke punten. En als die geraakt worden, dan stroom ik leeg. Volledig
Schaam je niet. Wees blij dat je voelt
Ik huil overal om; kan mij het rottenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.
Hear hear!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik huil overal om; kan mij het rotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |