quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ik heb net al heel optimistisch gekeken hoe het zit bij het huisdierencrematorium hier, gelukkig viel me dat alleszins mee.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al gedaan is maar ik wil hem hier ook nog even onder jullie aandacht brengen: Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Iedereen heeft inmiddels een PM met instructie's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kwas mijn oude password vergeten en heb een nieuwe aangevraagd. Maar door die tweede downtime is er iets mee mis gegaan en ben ik nu passwordloos. Gelukkig dat ik alleen maar thuis inlog en inlogd blijf. Maar da's dan weer minder handig ivm het hacken van mijn account. Dus als ik rare dingen ga zeggen (raarder dan normaal dan) weten jullie waar het aan ligt!
Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al aan het mailen met NJ met kopie aan forum@fok.nl.
Ja, het was en is echt enorm vervelend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Heb het gelukkig zelf kunnen doen net, ww veranderen.
Maar jeeeetje, het bleef wel aan de gang. Blijkbaar zijn er nog mensen die zich stierlijk vervelen en anderen daarmee lastig moeten vallen
Uiers zei ze!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef senesta het volgende:
Dat zijn zijn eieren? Zei ze dat nou?
je hoeft em voor mij net weg te halenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiers zei ze!
@ Nok, ik haal m wel weer weg dan
Sommige mensen snappen het gewoon écht niet he? Mijn ouders horen ook bij die categorie. Al zijn die gelukkig zelf een stuk minder aandachts-eisend dan je zus. Sterkte d'rmee meid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet je, ik verwacht echt niet dat mensen t allemaal maar begrijpen en zo hoor.
Maar tis goddomme wel mn zus die zelf nogal heel erg veeleisend is op alle vlakken qua begrip en wat mensen maar even voor haar en haar kinderen moeten doen en laten.
![]()
Denk maar niet dat ik dr nog es een weekend aan ga spenderen of zo.
hoest nou met jou en Ravage?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat naar van Fritsel! Ik hoop dat het allemaal goed komt met hem! Frits is tof!![]()
voor jou!
En een dikkevoor Greys, wat k*t zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |