abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 18:15:31 #126
163650 Greys
pi_72177874
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72177973
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oh lieve Cat, je hoeft om mij niet voorzichtig te doen met vertellen van het toffe nieuws dat je weer tante bent!
Of om te zeggen dat ik nu meer vruchtbaar ben... Dat is toch gewoon feit, ik ben misschien wel een beetje hormonaal, maar zoals het er soms in oud aan toegaat, zo ben ik heul niet!

Dus, van harte gefeliciteerd
Dank je. En ik bedoelde niet te zeggen dat je meer vruchtbaar bent nu het eenmaal is gelukt.
Maar hormonen zorgen er in het algemeen (samen met wat organen en andere stofjes links en rechts) voor dat je zwanger wordt. Maar dus ook dat je gaat janken en zo. Elke maand bij veul vrouwen. Of - zoals bij mij- de maandelijkse chocoladecraving.
quote:
Oh, en ik jank bijna nooit eigenlijk..
En nu dus wel. So what. Gewoon laten vloeien die tranen als jij de behoefte voelt.

Neefje is trouwens
Met een gigantische bos pikzwart haar. Zijn eerste kuif is al gestyled, waarna er toch gekozen werd voor de sleek haren-achterover-gekamde- look.

En nu ga ik Yoko haar eten afpakken, morgen wordt ze gesteriliseerd. Over tegenstellingen gesproken.

Hoest nog met oh-oh?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72177992
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:

Ik jank ook heel snel en makkelijk

Pfft, Ziggy eet nog steeds niet/amper Ik kan er wel van janken

He bah, stomme kat. Doe nou gewoon es eten Ziggy!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:32:17 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72178319
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
Nou het ligt niet eens aan haar eetlust, die heeft ze wel. Ze vindt alleen niks lekker
En wachten tot ze uiteindelijk trek krijgt en toch gaat eten werkt niet, als het er langer dan een uurtje staat eet ze het sowieso niet meer (natvoer). Maar ze staat wel de hele dag naast je te zeuren om eten
Naja komt vast wel weer goed.. Ooit
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72178421
Rossi wil ook niet eten. Tja het natvoer dat ik van armoe neezette wel maar brokjes absoluut niet. iemand nog een suggestie? hij is sinds zondag 30gram afgevallen

MB valium/diazepam kan helpen bij katten om de eetlust op te wekken weet niet of ziggy dit mag hebben. Ze hebben dit ook aan Snowy voorgeschreven. Achteraf had hij wel eetlust maar zo'n buikpin dat hij niet kon eten voel mij nog steeds een heel slecht vrouwtje daarover en nu ga ik maar even hardlopen is al weer 3wk geleden en hard nodig. Vooral na het mee zoeken naar een trouwjurk
pi_72178540
Misschien beginnen met kitten melk? En als hij dat lust dat langzaam mengen met brokjes/natvoer/whatever je hem wil gaan geven.

Bij mij gaat de bende op Carnibest zodra het kan. Yoko's poepjes stinken de tent uit.

Ik mis de droge witte Carnibest drolletjes.
pi_72178677
Wij zijn hier nu overgegaan op RC. Ze eten nu niet meer, maar vreten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:46:52 #133
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72178741
Bedankt voor de tip f-r, maar ziggy heeft dus (gelukkig) nog wel eetlust. Ik moet alleen iets vinden wat ze lust en mag eten.
Jij succes met Rossi! Zou het kunnen zijn dat ie gewoon nog moet wennen?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72178897
Hij at wel een heel maaltijdzakje natvoer. hier staat rc kitten voor hem kreeg hij bij de fokster ook. Maarja Zorro en Fire wilde als kitten geen kittenbrokjes en eten dit nu op. Hij loopt wel naar de bakjes steekt zijn neus erin en loopt weg. Morgenvroeg maar wat natvoer met brokjes mengen. Hopelijk wil hij dat wel. Met de voerbal doet hij niets.
pi_72178972
Een beetje lauw water over de droge brokjes heen, las ik laatst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72179045
heb ik al geprobeerd evenals opwarmen in de magnetron geen effect. nu ga ik echt hardlopen.
pi_72179551
Hier ben ik bezig met de opdrachten voor de Dierenthuisactie

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:16:03 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72179601
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?
Ooh, ehm... even zoeken

Gevonden! Brakke foto, kwaliteit is super. Wacht nog op de nieuwe, omdat deze een vlekje heeft. De nieuwe krijg ik alst goed is v/d week.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_72180014
druk bezig Nok!

en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
pi_72180078
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef draculettetje het volgende:
druk bezig Nok!

en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
Ja? Heb je een GO?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180153
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja? Heb je een GO?
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel

en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat
pi_72180250
Gelukkig hier geen katje die moeilijk is met eten, die heeft haar hele leven alleen maar brokjes gekregen, en krijgt er van ons nu vlees naast.. das feest!

Ik vind wel dat ze een rare tik heeft trouwens
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72180311
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel

en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat

Neeheee, denk positief en trek dat aan.
Doe ik wel voor je... je hebt een GOOOOOOOOOO
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180335
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180370
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
En nu dan?
pi_72180467
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
probeer het ook wel hoor
pi_72180506
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

En nu dan?
hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!

hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
pi_72180768
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!

hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..

En ik heb niet voor niets al 18 jaar les Mag ook wel dat dat een beetje makkelijk gaat..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:55:49 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72180789
Wouw, dat ziet er tof ui, Kwee
Ziggy played guitar
pi_72181213
pff hardlopen na 3 wk rust qua die sport valt toch wel tegen. En ik heb nog wel zo veel gewandeld op vakantie vooral als je lichtelijk verdwaald en dan 6 i.p.v. 2 uur wandeld op een hoog tempo op smalle paadjes.
Nok ik pm je morgen even vriend is een beetje ziekjes dus niet echt in staat zijn mening te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')