Dank je.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oh lieve Cat, je hoeft om mij niet voorzichtig te doen met vertellen van het toffe nieuws dat je weer tante bent!
Of om te zeggen dat ik nu meer vruchtbaar ben... Dat is toch gewoon feit, ik ben misschien wel een beetje hormonaal, maar zoals het er soms in oud aan toegaat, zo ben ik heul niet!![]()
Dus, van harte gefeliciteerd![]()
![]()
En nu dus wel. So what. Gewoon laten vloeien die tranen als jij de behoefte voelt.quote:Oh, en ik jank bijna nooit eigenlijk..![]()
He bah, stomme kat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik jank ook heel snel en makkelijk
Pfft, Ziggy eet nog steeds niet/amperIk kan er wel van janken
Nou het ligt niet eens aan haar eetlust, die heeft ze wel. Ze vindt alleen niks lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
Ooh, ehm... even zoekenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?![]()
Ja? Heb je een GO?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef draculettetje het volgende:
druk bezig Nok!
en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het welquote:
Neeheee, denk positief en trek dat aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel
en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat
En nu dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
probeer het ook wel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
hier deed ie het nu wel..quote:
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!
hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |