Vast wel, maar ik maak gewoon leuke kiekjes van mijn honden buiten en zo, die zijn toch al verre van perfect, dus die laat ik gewoon zoals ze zijn, vind ik natuurlijkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat een klein beetje bewerken de foto vaak een heel stuk op kan halen
Maar ik ben een freak en bewerk vrijwel alles.
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwestie van smaak van de persoon ook toch die het op dat moment behandelt?
De één vindt het zachter mooier en wil absoluut niet dat er aan de foto iets wordt veranderd, de ander met veel contrast. En nu deze van jou 'terugkwam' met een 'klacht' over dat vlekje hebben ze er waarschijnlijk nog even extra aandacht aan besteed.
Wat het ook kan zijn, is dat ze een ander kleurprofiel hebben gebruikt de eerste keer. Je hebt sRGB en AdobeRGB en daar zit verschil in. Heel onbegrijpelijk en irritant is dat. Ik geloof dat sRGB standaard is en als je dan per ongeluk ergens AdobeRGB gebruikt worden de kleuren van je foto heel anders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoor
Snap ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik maak gewoon leuke kiekjes van mijn honden buiten en zo, die zijn toch al verre van perfect, dus die laat ik gewoon zoals ze zijn, vind ik natuurlijker
*schopt zichzelf*
Eens. Beetje scherper maken, beetje croppen, wat aan het contrast kloten, en een mooi randje erom heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat een klein beetje bewerken de foto vaak een heel stuk op kan halen
Maar ik ben een freak en bewerk vrijwel alles.
Bullshit. Ik neem enkel genoegen met het beste. Die doeken zijn over het algemeen al niet goedkoop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef oh-oh het volgende:Qwea echt, die mensen hopen dat je nooit meer iets besteld daar zeg
quote:Beste Denise,
Dat denk ik dat er wat mis was met de printer. Misschien daar door ook de vlek.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke groet,
Ik moet stofzuigen, maar ik hebbe niet zinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef MissBliss het volgende:
En nu ga ik opruimen! [ afbeelding ] *schopt zichzelf*
Maar dit doek is wel heel veel groter dan die foto he? In het groot ziet het er vaak toch iets anders uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar als ik de foto erbij pak... dan is de foto, zoals het 2de doek. Dus dan vraag ik me af waarom ze er uberhaupt hebben aangezeten. Maar misschien ben ik een zeikwijf hoor
Ik weet zeker dat als je een foto hebt uitgezocht, er mensen zijn die er even naar willen kijken. Ik wil het sowieso voor je doen en MissBliss ook denk ik en die heeft er veel meer verstand van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:46 schreef oh-oh het volgende:
Tja nou ja ik hou me nou eenmaal helemaal niet met zulke dingen bezig dus ik kan het niet eens zou ik het willen.
En ik weet toch niet beter dan mn eigen baggerkwaliteit dus kan mij t schelen dan he.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
En verder ben je idd af en toe een beetje een zeikwijf, maar dat maakt je ook wel weer tot Kweej![]()
je leeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ze hebben t ook niet over allerlei dingen toevoegen of weghalen, gewoon de foto 'optimaler' maken. Dan is de foto nog net zo natuurlijk.
Net zoals Qwea's lucht
En jij gaat niet ff ramptoeristen met je camera?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
Schoorlse bos, mega fik, GRIP 3. Daar gaan mijn jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders wonen er 15 (!) km vandaan maar die hebben de ramen moeten sluiten vanwege de enorme brandlucht. Harde wind wakkert het alleen maar meer aan.
Nee pop, want Schoorl ligt in Noord-Holland en ik woon in Zuid-Holland en zit in Rotterdam nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij gaat niet ff ramptoeristen met je camera?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
Schoorlse bos, mega fik, GRIP 3. Daar gaan mijn jeugdherinneringen![]()
Mijn ouders wonen er 15 (!) km vandaan maar die hebben de ramen moeten sluiten vanwege de enorme brandlucht. Harde wind wakkert het alleen maar meer aan.
Ooh fuck! schoorl!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee pop, want Schoorl ligt in Noord-Holland en ik woon in Zuid-Holland en zit in Rotterdam nu
Den Helder brandweer is ook aan het blussen. Alle korpsen van NH zo ongeveer. Ook blushelicopters.
quote:28-08-09 15:09:58 Brandweer Noord-Holland Noord A1 (GG: anh-inci-1) (NB: zeer_grote_brand) (NB:: compagnie_brand) (NB;: grip 2) NIEUWEWEG SCHOORL Bosbrand Piket 1 OMK, PCOMK, NK GNK,
0200084 Brandweer RAC NHN Piket Leiding Operationele meldkamer
0200085 Brandweer RAC NHN Piket 1 Operationele meldkamer (VC)
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Ook hoorn is aanwezigquote:28-08-09 15:27:07 Brandweer Noord-Holland Noord Prio 2 (NB.: kazernebezetting) Sectie C allen opkomen
0201435 Brandweer Den Helder Sectiechef C (stad)
0201470 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 1-A kazernebezetting
0201471 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 1-B kazernebezetting
0201475 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 2-A kazernebezetting
0201476 Brandweer Den Helder Vrijwilligers ploeg C 2-B kazernebezetting
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Zeer grote bosbrand Schoorl (grip 3)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh fuck! schoorl!
Das niet zo ver weg hier met de auto
15 min!![]()
![]()
![]()
vandaar dat al die wagen voorbij kwamen sjeesen daarstraks.
[..]
[..]
Ook hoorn is aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |