fuck 90x120quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef MissBliss het volgende:
Ja, das Ziggy
Het doek is 90*120 geloof ikIk had hem gewonnen, anders had ik zelf wel een maatje kleiner gekozen hoor
Ook omdat het gewoon amper past in ons minihuis
Maar tis een tof doek verder
Thanx, iedereen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet![]()
![]()
Ik heb mn nieuwe herinnering op linnen gekregen, en deze is zoveel mooier. De achtergrond (de lucht) verschilt ontzettend van kleur. Die andere was zacht blauw, en deze is echt dat lucht blauw zoals het moet zijn.
En De kleuren komen zoveel beter uit. Als je ze naast elkaar hangt zie je het pas echt goed. Ik zal zo es een foto maken.
Hoe zou dat kunnen
Pagan gefeli!
Hij is 3872 bij 2592 px maar ik moest hem (qua MB's) wel erg verkleinen, omdat je maar een file van zoveel (minder dan 10, 5 ofzo?) kon sturenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
fuck 90x120Tering
![]()
![]()
![]()
Hoeveel MB was de foto dan die je hebt ingestuurd? Hij ziet er echt haarscherp uit...
57 mbquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij is 3872 bij 2592 px maar ik moest hem (qua MB's) wel erg verkleinen, omdat je maar een file van zoveel (minder dan 10, 5 ofzo?) kon sturen(Het originele bestand was 57 MB
) Maar dat gaf dus geen kwaliteitsverlies
En hij is haarscherp idd, je ziet zelfs kleine beschadigingen op haar oog![]()
Ik ookquote:
Maar het is toch stom dat een ander dat niet ziet. Het zijn nou niet echt kleine afwijkingen ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Die foto van Ziggy! *smelt* Ik had hem al gezien, maar hij blijft enig! Met dat toffe doek, dat blije hoofd van Re en dat strontchagrijnig koppie van Ziggy![]()
Kweej, de ingestuurde foto's worden, zoals Pagan ook al zegt, gewoon door een persoon in de computer daar geopend en klaargezet voor drukken. Deze laatste persoon van dat laatste schilderij heeft gewoon het contrastschuifje iets omhoog gezet voor je. Da's helemaal niet mysterieus ofzo, die persoon zag gewoon goed dat in het groot het contrast nog wel wat omhoog mocht
Die optie moet je aanvinken. Ik vink nooit wat aan, want ik wil hem altijd zoals MM hem in PS heeft gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef MissBliss het volgende:
Volgens mij is het trouwens ook een optie waar je voor kan kiezen. Foto-optimalisatie voor het afdrukken. Ik kies altijd nee
-edit- Nee, ik zie er op de site niks over terug.
Nou, als je nou een leuke foto hebt gevonden, dan bewerk je hem in PS (croppen, kleuren bijstellen, ect) en dan laat je hem hier keuren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik uiteindelijk geen fotoshoot gekocht heb, want die was dan wss zonder Frits geweest en dan had ik niet meer gewild...
Ik hoop dat het me lukt om dat formaat gedoe een beetje uit te vogelen, ik ben heel slecht in die dingen.
En ik weet niet eens zeker of ik het wel wil hebben hangen ergens eigenlijk
Kwestie van smaak van de persoon ook toch die het op dat moment behandelt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar het is toch stom dat een ander dat niet ziet. Het zijn nou niet echt kleine afwijkingen ofzo
Maar misschien zeur ik ook wel hoor
Hoezo is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die optie moet je aanvinken. Ik vink nooit wat aan, want ik wil hem altijd zoals MM hem in PS heeft gedaan.
Ik had mail terugof ik het verkeerde doek (met vlek) bedoelde, of die oude van tig maanden terug
heb dr maar een foto bij gedaanben benieuwd
Ik bewerk mijn foto's echt nooit, croppen, das allesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je nou een leuke foto hebt gevonden, dan bewerk je hem in PS (croppen, kleuren bijstellen, ect) en dan laat je hem hier keuren.
Doe ik ook altijd
Dat zou ik voor een HOL wel doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bewerk mijn foto's echt nooit, croppen, das alles
Ik bedoelde meer dat hij vroeg of het over het huidige doek, of over het doek van tig maanden terug ging.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo is datdan dat je mail terug hebt? Da's toch juist heel attent?
Ik vind dat ze je keurig helpen juist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |