jawel hequote:
quote:
izzgoodquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
pff hardlopen na 3 wk rust qua die sport valt toch wel tegen. En ik heb nog wel zo veel gewandeld op vakantie vooral als je lichtelijk verdwaald en dan 6 i.p.v. 2 uur wandeld op een hoog tempo op smalle paadjes.
Nok ik pm je morgen even vriend is een beetje ziekjes dus niet echt in staat zijn mening te geven.
18 jaar les!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..![]()
En ik heb niet voor niets al 18 jaar lesMag ook wel dat dat een beetje makkelijk gaat..
Dat zullen ze vast begrijpen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen nog heel erg op tegen vrijdag...
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Af en toe.... is ie wellicht heel misschien een heel klein beetje scheel
[ afbeelding ]
Ow, dat kan ik me goed voorstellen. Maar het is wat je zegt: wachten tot ze thuis zouden komen kon je Frits niet echt aandoen. Dat gaan ze snappen (denk ik, want je zegt dat ze hassikke gek op hem waren, dus dat moet wel), maar het moeten gaan vertellen en hun reactie is niet iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie alleen nog heel erg op tegen vrijdag...
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
Nou ja, hij spoort inderdaad echt nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
!
Dat komt door die naam, daar kunnen geen normalen mee zijn hoor![]()
Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
!
Dat komt door die naam, daar kunnen geen normalen mee zijn hoor![]()
Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
da's ook waar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Gegroet zijt u allen.
@Cat, weet nog dat Purrrr werd geholpen toen haar kittens zo oud waren. Ze zogen gewoon door toen ze terug kwamEn dat heb ik lekker aan Purrr zelf overgelaten, ook al deed het zeer.
@Draakje, instanties zijn nooit te bereiken
Omdat papieren voor ervaring gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef Morretje het volgende:
Das wel snel Nok, maar jammer nieuws helaas. Stom heur! Hoe kunnen ze nu al zeggen dat ze jou niet willen!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Qwea het volgende:
*note to self aan de hand van nok dr verhaal ; School afmaken dit jaar!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef draculettetje het volgende:ik heb een go
schrijf me nu meteen in!
hihi je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit is een leuke gelegenheid voor een: ZIE JE NOU WEL!
![]()
Doe die tweede maar.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
Af en toe.... is ie wellicht heel misschien een heel klein beetje scheel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |