abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:52:09 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72150680
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Dat is soms bijna pijnlijk, ja. dat de een het echt moeilijk heeft en de ander een gat in de lucht kan springen.
Ik hoop dan soms alleen maar dat mijn geluk een beetje mag uitstralen op anderen zodat ze het weer een beetje warm krijgen. Klinkt zalvend en griezelig jomanda-achtig, maar ik gun het jullie allemaal heel erg. Ik weet inmiddels ook hoe het is om gelukkig te zijn, na een boel omwegen en vervelende tijden.
gelukkig zijn rules
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_72150822
feli cat een jongen of een meisje?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:05:19 #103
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72151066
Gefeliciteerd Cat
Tante worden lijkt me onwijs tof!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72151216
Dank jullie wel!

Het is een jongen, ze hadden al een zoon en twee dochtertjes (verdere info over andere mensen zet ik nooit zonder hun toestemming op het net). Grote broer van 5 belde me met het goede nieuws.

Tante worden = leuk! Je kunt ze afgeven als ze vervelend worden.
Maar dat worden ze niet, want bij tante is het altijd een beetje feest.

Schoonzus moest nog even in het ziekenhuis blijven, dus eer dat die thuis zijn is het te laat om langs te gaan. Mooi programmapunt voor morgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72152541
Heeft ze vlot gedaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_72153166
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
Heeft ze vlot gedaan.
Mwah, de vorige was er binnen anderhalf uur. (toegegeven, met inleiding, maar tussen infuus aanprikken en geboorte zat maar anderhalf uur).

De dochter daarvoor kwam wat vaagjes op gang maar toen ze na een uur of 2 dachten dat het serieus werd (en wellicht binnen afzienbare tijd oppas nodig was) was ze 45 minuten daarna geboren.
Nummertje 1 was er ook in een uur of 2.

Dus de hele familie was al voorbereid op een stortbevalling.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72154379
En wij vonden de bevalling van 10 uur van mijn vriendin al goed. Dit was ook haar tweede. Haar eerste werd 9,5 jaar geleden geboren en daar deed ze toen 2 dagen over met persweeen vanaf 3 cm ontsluiting. Dus die 10 uur van deze kleine was voor haar een openbaring. Ze zei ook: wow, dus zo kan het ook. Maar dan lees je over bevallingen van 1,2 en 3 uur
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:53:11 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72154593
aaaaaaaaaahw, MM en Baloe liggen nu VET schattig samen op bed. Baloe heeft MM helemaal ingeklemd Heb dr maar pics van gemaakt : D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:01:19 #109
163650 Greys
pi_72154912
Zijn er hier nog Twitteraars?

Oh en Q, had je nog ergens een pic van de Herinneringen op Linnen aan de muur geplaatst?
Ik heb het gemist geloof ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15:38 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72155507
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier nog Twitteraars?

Oh en Q, had je nog ergens een pic van de Herinneringen op Linnen aan de muur geplaatst?
Ik heb het gemist geloof ik?
joah, die staat ergens in het vorige topic en nee, ik twitter niet. Waaai?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:19:21 #111
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72155681
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Muis, daar ben je weer.

@Elisa, ik ben zo'n verschrikkelijke jankbal. Vreeeeselijk gewoon Ik schaam me daar echt heel erg voor.

Ik ben geen jankerd, maar ik heb een paar héle zwakke punten. En als die geraakt worden, dan stroom ik leeg. Volledig

Schaam je niet. Wees blij dat je voelt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:25:16 #112
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72155936
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik heb niet helemaal bijgelezen hier, ik zag te veel niet fijne dingen.
Cat, gefeliciteerd met je neefje!
Hier gaat het gewoon kut.
Ik mis mijn kleine mannetje zo erg , het doet zo'n pijn.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Iedereen huilt met me mee.
Iedereen mist hem, ook mensen die hem niet eens in het echt kenden.
Hoe zo een klein hondje zo een grote leegte achter kan laten is me een raadsel.
Jullie zijn ook allemaal lief, hier en in pb;s en in het memoriam topic.
Thnx allemaal
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:25:58 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72155961
Nou greesje... cashmere mafia haalt het absoluut NIET bij lipstick jungle hoor

Net de eerste 15 min gekeken van ep 1, en het kan me totaaaaaal niet vasthouden
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:46:07 #114
163650 Greys
pi_72156750
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?
En zomaar, ik werd in de FOK downtime door Viev en consorten op Twitter gesleurd en nu vroeg ik me af wie ik daar nog meer kan vinden!
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf te wedden dat ik het win in de janksector, ik jank al twee dagen de ogen uit mijn kop.
Pfffff.
Ik had vanavond echt een paniekmoment, hoe kon ik , hoe kon ik zomaar zeggen dat ie maar dood moest?
Maar het ging echt niet meer , dat weet ik, en die paniek van te voren was nog veel groter.
Thnx allemaal
Lekkere jankerd
Helemaal terecht toch? Als wij al janken om Frips, hoe moet jij je dan wel voelen.
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef Qwea het volgende:
Nou greesje... cashmere mafia haalt het absoluut NIET bij lipstick jungle hoor

Net de eerste 15 min gekeken van ep 1, en het kan me totaaaaaal niet vasthouden
Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellen
Maar misschien is het inderdaad niet zo leuk hoor Hoewel ik de eerste twee afleveringen van Sex and The City ook niets aan vond en see what happened!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:52:02 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72156934
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:46 schreef Greys het volgende:

Oh dan ga ik even terugbladeren. Blij er mee?
En zomaar, ik werd in de FOK downtime door Viev en consorten op Twitter gesleurd en nu vroeg ik me af wie ik daar nog meer kan vinden!
Mij niet
quote:
Geef het nou even een kans, op basis van 15 minuten van 1 afl. kan je geen oordeel vellen
Maar misschien is het inderdaad niet zo leuk hoor Hoewel ik de eerste twee afleveringen van Sex and The City ook niets aan vond en see what happened!
Nou, morgen nog maar eens dan. Ik ben nog steeds pissed dat ze Lipstick jungle hebben gecanceld maaaar ik ben wel blij met mn boek die ik mooi de 14de kan gaan lezen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:59:59 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72157187
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72157213
quote:
Pfffff.
Thnx allemaal
Het is ook gewoon kut. En twijfelen aan je beslissing is normaal. Heb ik ook gedaan, beide keren.
Maar daarna weet je dat je juist die beslissing nam uit liefde voor je beessie, en dat hielp mij er dan weer wat bovenop.
Bij Siets had ik het minder, maar bij het overlijden van Siepke moest je me de eerste twee weken niet erover beginnen, want dan gingen de dijken weer open.

En na verloop van tijd kun je aan hem terugdenken en niet alleen maar dat verdriet voelen, maar ook weer die mooie momenten toelaten. En die zijn er heel veel geweest tussen jou en Frits. En tussen Frits en veel andere mensen.

Knuf!
pi_72157863
quote:
Pfffff.
Thnx allemaal
Komt ook omdat jij hem zo mooi kan beschrijven en het daardoor ook een betje onze virtuele hondjes zijn geworden. Dus rouwen we mee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72157997
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben geen jankerd, maar ik heb een paar héle zwakke punten. En als die geraakt worden, dan stroom ik leeg. Volledig

Schaam je niet. Wees blij dat je voelt
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:41:30 #120
33954 ElisaB
pi_72158596
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:21 schreef nokwanda het volgende:
Gaat hier ookmeestal wel om heeel grote dingen. Geboorte, dood, iets heeeel moois of liefs. Meestal zulke dingen, maar die komen ook veel voor. maar ook vaak groot verdriet, meestal van anderen, of machteloosheid, boosheid om onrecht. Ik huil overal om.
Ik huil overal om; kan mij het rotten

pi_72159388
Krijg er alleen van die zielige dikke oogjes van. Ziet er niet uit. En ik ben wel ijdel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 11:02:56 #122
163650 Greys
pi_72165622
Oh-oh, heb Ing het nieuws van Frits verteld per sms (ivm vakantie) en ze zei dat ze je heel veel sterkte wenst en je een dikke knuffel geeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:03:08 #123
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72165629
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik huil overal om; kan mij het rotten

Hear hear!

Ik jank wel eens gewoon, zomaar. Omdat het kan en ik voel me áltijd beter naderhand.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72167709
Oh lieve Cat, je hoeft om mij niet voorzichtig te doen met vertellen van het toffe nieuws dat je weer tante bent!
Of om te zeggen dat ik nu meer vruchtbaar ben... Dat is toch gewoon feit, ik ben misschien wel een beetje hormonaal, maar zoals het er soms in oud aan toegaat, zo ben ik heul niet!

Dus, van harte gefeliciteerd

En Geys, het is de afgelopen dagen inderdaad een soort achtbaan geweest, diep, hoog, snel, langzaam. Maar zoals ik me nu voel, voelt het wel ok eigenlijk.

En oh-oh, ga er vanuit dat je het juiste voor Frits hebt gedaan. Ik heb de filmpjes die je plaatste over zijn geshake niet eens durven kijken. Maar het klonk ook echt niet goed, wat je hier vertelde. En wat Nok zegt, je vertelt altijd zo mooi over je hondjes, heel treffend vind ik het!

Oh, en ik jank bijna nooit eigenlijk..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:51:11 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72171763

Ik jank ook heel snel en makkelijk

Pfft, Ziggy eet nog steeds niet/amper Ik kan er wel van janken
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 augustus 2009 @ 18:15:31 #126
163650 Greys
pi_72177874
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72177973
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oh lieve Cat, je hoeft om mij niet voorzichtig te doen met vertellen van het toffe nieuws dat je weer tante bent!
Of om te zeggen dat ik nu meer vruchtbaar ben... Dat is toch gewoon feit, ik ben misschien wel een beetje hormonaal, maar zoals het er soms in oud aan toegaat, zo ben ik heul niet!

Dus, van harte gefeliciteerd
Dank je. En ik bedoelde niet te zeggen dat je meer vruchtbaar bent nu het eenmaal is gelukt.
Maar hormonen zorgen er in het algemeen (samen met wat organen en andere stofjes links en rechts) voor dat je zwanger wordt. Maar dus ook dat je gaat janken en zo. Elke maand bij veul vrouwen. Of - zoals bij mij- de maandelijkse chocoladecraving.
quote:
Oh, en ik jank bijna nooit eigenlijk..
En nu dus wel. So what. Gewoon laten vloeien die tranen als jij de behoefte voelt.

Neefje is trouwens
Met een gigantische bos pikzwart haar. Zijn eerste kuif is al gestyled, waarna er toch gekozen werd voor de sleek haren-achterover-gekamde- look.

En nu ga ik Yoko haar eten afpakken, morgen wordt ze gesteriliseerd. Over tegenstellingen gesproken.

Hoest nog met oh-oh?
pi_72177992
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef MissBliss het volgende:

Ik jank ook heel snel en makkelijk

Pfft, Ziggy eet nog steeds niet/amper Ik kan er wel van janken

He bah, stomme kat. Doe nou gewoon es eten Ziggy!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:32:17 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72178319
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh MB, dat kan ik me ook weer voorstellen. Janken uit frustratie en bezorgdheid dan weer in zo'n geval.
Bestaan er geen pilletjes of druppeltjes (net zoiets als dat Bach ofzo) die de eetlust opwekken?
Nou het ligt niet eens aan haar eetlust, die heeft ze wel. Ze vindt alleen niks lekker
En wachten tot ze uiteindelijk trek krijgt en toch gaat eten werkt niet, als het er langer dan een uurtje staat eet ze het sowieso niet meer (natvoer). Maar ze staat wel de hele dag naast je te zeuren om eten
Naja komt vast wel weer goed.. Ooit
Ziggy played guitar
pi_72178421
Rossi wil ook niet eten. Tja het natvoer dat ik van armoe neezette wel maar brokjes absoluut niet. iemand nog een suggestie? hij is sinds zondag 30gram afgevallen

MB valium/diazepam kan helpen bij katten om de eetlust op te wekken weet niet of ziggy dit mag hebben. Ze hebben dit ook aan Snowy voorgeschreven. Achteraf had hij wel eetlust maar zo'n buikpin dat hij niet kon eten voel mij nog steeds een heel slecht vrouwtje daarover en nu ga ik maar even hardlopen is al weer 3wk geleden en hard nodig. Vooral na het mee zoeken naar een trouwjurk
pi_72178540
Misschien beginnen met kitten melk? En als hij dat lust dat langzaam mengen met brokjes/natvoer/whatever je hem wil gaan geven.

Bij mij gaat de bende op Carnibest zodra het kan. Yoko's poepjes stinken de tent uit.

Ik mis de droge witte Carnibest drolletjes.
pi_72178677
Wij zijn hier nu overgegaan op RC. Ze eten nu niet meer, maar vreten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 augustus 2009 @ 18:46:52 #133
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72178741
Bedankt voor de tip f-r, maar ziggy heeft dus (gelukkig) nog wel eetlust. Ik moet alleen iets vinden wat ze lust en mag eten.
Jij succes met Rossi! Zou het kunnen zijn dat ie gewoon nog moet wennen?
Ziggy played guitar
pi_72178897
Hij at wel een heel maaltijdzakje natvoer. hier staat rc kitten voor hem kreeg hij bij de fokster ook. Maarja Zorro en Fire wilde als kitten geen kittenbrokjes en eten dit nu op. Hij loopt wel naar de bakjes steekt zijn neus erin en loopt weg. Morgenvroeg maar wat natvoer met brokjes mengen. Hopelijk wil hij dat wel. Met de voerbal doet hij niets.
pi_72178972
Een beetje lauw water over de droge brokjes heen, las ik laatst.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72179045
heb ik al geprobeerd evenals opwarmen in de magnetron geen effect. nu ga ik echt hardlopen.
pi_72179551
Hier ben ik bezig met de opdrachten voor de Dierenthuisactie

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:16:03 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72179601
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:59 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Jaaaa en toen had ik gepost dat je foto het niet deed en nu heb ik hem nog steeds niet gezien dus wil je hem opnieuw uploaden, pleeeaaaase?
Ooh, ehm... even zoeken

Gevonden! Brakke foto, kwaliteit is super. Wacht nog op de nieuwe, omdat deze een vlekje heeft. De nieuwe krijg ik alst goed is v/d week.
pi_72180014
druk bezig Nok!

en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
pi_72180078
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef draculettetje het volgende:
druk bezig Nok!

en ik heb praktisch (voor mij in ieder geval) de juiste antwoorden van de school
dus ik sta te popelen me morgen echt in te schrijven!
Ja? Heb je een GO?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180153
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja? Heb je een GO?
Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel

en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat
pi_72180250
Gelukkig hier geen katje die moeilijk is met eten, die heeft haar hele leven alleen maar brokjes gekregen, en krijgt er van ons nu vlees naast.. das feest!

Ik vind wel dat ze een rare tik heeft trouwens
pi_72180311
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Moet officieel nog morgen afwachten voor akkoord reintegratiebegeleidster maar ik denk het wel

en nog geloof ik het allemaal niet en zit te wachten op het telefoontje dat het allemaal niet doorgaat
of dat mn wekker afgaat

Neeheee, denk positief en trek dat aan.
Doe ik wel voor je... je hebt een GOOOOOOOOOO
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180335
Mor, ik wil dat filmpje kijken, maar hij doet niks
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72180370
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
En nu dan?
pi_72180467
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
probeer het ook wel hoor
pi_72180506
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

En nu dan?
hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!

hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
pi_72180768
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hier deed ie het nu wel..
wat krijg jij makkelijk die hoge tonen uit de fluit zeg!

hihi en voor de rest wil katje ook mee spelen denk ik!
Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..

En ik heb niet voor niets al 18 jaar les Mag ook wel dat dat een beetje makkelijk gaat..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:55:49 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72180789
Wouw, dat ziet er tof ui, Kwee
Ziggy played guitar
pi_72181213
pff hardlopen na 3 wk rust qua die sport valt toch wel tegen. En ik heb nog wel zo veel gewandeld op vakantie vooral als je lichtelijk verdwaald en dan 6 i.p.v. 2 uur wandeld op een hoog tempo op smalle paadjes.
Nok ik pm je morgen even vriend is een beetje ziekjes dus niet echt in staat zijn mening te geven.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:28:49 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72181784
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Wouw, dat ziet er tof ui, Kwee
jawel he

En ik had nog een hele mooie gemaakt van Baloe, die ik eigenlijk ook op linnen wil Maar misschien moet ik even stoppen Anders hangt straks mn huis vol
pi_72182285
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

En nu dan?
Nu wel
Merlijn lag erbij toen ik het aanzette, en spurtte spontaan rennend de andere kant op
Hij snapt haar wel. Leuke poes, trouwens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72182323
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
pff hardlopen na 3 wk rust qua die sport valt toch wel tegen. En ik heb nog wel zo veel gewandeld op vakantie vooral als je lichtelijk verdwaald en dan 6 i.p.v. 2 uur wandeld op een hoog tempo op smalle paadjes.
Nok ik pm je morgen even vriend is een beetje ziekjes dus niet echt in staat zijn mening te geven.
izzgood
Beterschap voor hem.
Trouwens... even een aanvulling op mijn post... Hij is ziek. Is zijn mening kapot?
Ik las het nog een keer en schoot zo in de lach.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72184890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Morretje het volgende:

[..]

Die kat is gek! Ze bijt mij, ze bijt in m'n fluit, ze loopt in de weg..

En ik heb niet voor niets al 18 jaar les Mag ook wel dat dat een beetje makkelijk gaat..
18 jaar les! wat leuk
ik heb ooit 4 jaar les gehad ofzo toen moest ik over op alt en dat wou ik niet
ben toen keyboard gaan spelen
pi_72185265
Ik heb ook een alt, en een bas. Sopraan speel ik het minst, daar heb ik de leuke muziek al van gespeelt zegt mijn docent Eigenlijk wel jammer..
pi_72185383
doe je verder nog wat met het muziek maken? Of is het alleen voor thuis en tijdens de les?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:54:22 #157
176471 oh-oh
pi_72186159
Ik heb half half bijgelezen.
Mor, wat leuk met je fluit
Ik had ook een sopraan en een alt, een bas redden mn handjes nog niet en toen was ik er op uitgekeken, maar ik heb ook heel lang fanatiek les gehad
Tot ik mn dure fluit liet slingeren en de hond m opat en ik geen nieuwe meer kreeg
Nok, die tekening wordt mooi
Kwist niet dat je honden kon tekenen, gaaf hoor.
Ik heb al jullie pb's niet beantwoord, wel gelezen, heel erg lief, ik kon niet echt reageren.
Maar Frits is weer thuis, in zijn strooiblik, en ik ben weer kalm en ik weet dat ik goed gehandeld heb.
Vandaag werden er thuis en op mijn werk bloemen bezorgd door vrienden
Kaarten in de bus. En ik had mn hele huis vol onverwachte visite.
Zo mooi, allemaal voor die kleine Frits.
Vandaag was raar genoeg een hele fijne dag hier.
En nu kruip ik nog even met de hondjes op de bank
XXX
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72186255
oh-oh
tuurlijk heb je goed gehandeld maar dat maakt het niet minder makkelijk!
wel heel mooi om te lezen dat je zoveel steuntjes in de rug van andere krijgt
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:58:25 #159
176471 oh-oh
pi_72186319
Ik zie alleen nog heel erg op tegen vrijdag...
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
( Groucho Marx )
pi_72186369
lijkt me ook moeilijk, maar ondanks hun verdriet ook zullen ze het ook snappen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:06:37 #161
33954 ElisaB
pi_72186591
Af en toe.... is ie wellicht heel misschien een heel klein beetje scheel

pi_72186890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Dan komen mn ouders thuis. Ik heb ze wel gemaild maar ik denk niet dat ze dat nog lezen voor ze thuiskomen, en zij zijn dol op Frits. Ik wilde ergens nog wel wachten tot zij thuiskwamen maar ik moest het gewoon maandag doen, anders zou ik blijven uitstellen en dat ging gewoon niet meer.
Dat zullen ze vast begrijpen.

Blijft Frits bij jou of ga je hem een mooi plekkie in de natuur geven? (ik las strooiblik, vandaar).
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:18:23 #163
176471 oh-oh
pi_72187075
Nah, Frits hield niet zo van de natuur. Maar ze hadden van die lelijke urnen daar, dus ik zoek wellicht nog een mooi potteke voor hem es. Tis gewoon een standaard blik waar ie nu in zit.
Met een sticker met naam en datum onderop.
Mss hou ik hem daar ook wel in hoor.
Kan dr moeilijk daarna mn suiker in gaan bewaren en weggooien kan ik ook weer niet.
( Groucho Marx )
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:20:27 #164
176471 oh-oh
pi_72187148
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:

[ afbeelding ]

!
Dat komt door die naam, daar kunnen geen normalen mee zijn hoor

Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
( Groucho Marx )
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:25:30 #165
33954 ElisaB
pi_72187339
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ow, dat kan ik me goed voorstellen. Maar het is wat je zegt: wachten tot ze thuis zouden komen kon je Frits niet echt aandoen. Dat gaan ze snappen (denk ik, want je zegt dat ze hassikke gek op hem waren, dus dat moet wel), maar het moeten gaan vertellen en hun reactie is niet iets om naar uit te kijken.

quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
!

Ik vind het best moeilijk, jij een nieuwe Fritz, er komt ook een nieuwe pup Frits bij iemand hier, maar het went wel.
Nou ja, hij spoort inderdaad echt niet

Ik heb met opzet geen naam in de post gezet
pi_72187399
Goedenavond
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:35:18 #167
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72187692
Oh-Oh
Het is gewoon moeilijk ook al weet je heus wel dat je goed gehandeld hebt.
Verveelend dat je ouders het nog niet weten,maar hun begrijpen het ook wel dat het echt niet langer meer kon.
Fijn dat er zo met je word meegeleefd,dat doet een mens goed.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72191566
Een goedemorgen! Zij die moederpoezen van hun voortplantingsorganen gaan (laten) beroven groeten u.
pi_72193500
goede morgen!
zij die in spanning zitten en niet de juiste personen te pakken krijgen groeten u ook

succes cat!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:33:12 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_72193903
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

!

snap dat het moeilijk is
pi_72194099
Goeiemorgen. Gegroet zijt u allen.

@Cat, weet nog dat Purrrr werd geholpen toen haar kittens zo oud waren. Ze zogen gewoon door toen ze terug kwam En dat heb ik lekker aan Purrr zelf overgelaten, ook al deed het zeer.

@Draakje, instanties zijn nooit te bereiken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72194152
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Gegroet zijt u allen.

@Cat, weet nog dat Purrrr werd geholpen toen haar kittens zo oud waren. Ze zogen gewoon door toen ze terug kwam En dat heb ik lekker aan Purrr zelf overgelaten, ook al deed het zeer.

@Draakje, instanties zijn nooit te bereiken
da's ook waar!

maar ik wil het weten!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:50:13 #173
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_72194342
oh-oh

Verder iedereen veel succes met alles vandaag. Ik begin aan mijn 2e werkdag na de vakantie en er is teveel werk, vandaar dat ik even zit te fokken
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:51:02 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72194371
Spannend draakje,ben voor je aan het duimen dat het goed komt,gun het je zo
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72194791
succes draakje.
onze uk heeft diarree poeh ik weet het niet zo goed meer. morgen moet hij sowieso naar de DA en dan leg ik daar het probleem ook voor. en nu maar weer verder met stofzuigen.
pi_72195006
Oh bah diarree.. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het kan zijn.

Ik kwam even juichen, Ziggy heeft net eindelijk weer eens een normaal maaltje op, zonder al te veel drama Nu maar hopen dat het aanhoudt!
Ziggy played guitar
pi_72196168
Sollicitatienieuws. Twee van de vijf....down
Helaas die ene bij de dierenbescherming ook. Er waren al veel mensen voor de procedure.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72196473
Das wel snel Nok, maar jammer nieuws helaas. Stom heur! Hoe kunnen ze nu al zeggen dat ze jou niet willen!
pi_72196476
Balen nok
Maar nog 3 kansen open dus!
Ziggy played guitar
pi_72196522
balen nok
hoop dat bij de andere wel goed nieuws zit!
pi_72196740
Nog twee. Derde afhaak net per mail. Dat waren wel de uitznedbureaubanen. Dus de leukste staat nog open en daar had ik al achteraan gebeld. Die mevrouw zei dat ze pas begin september mensen uit gaan nodigen en dat klonk goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72196856
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef Morretje het volgende:
Das wel snel Nok, maar jammer nieuws helaas. Stom heur! Hoe kunnen ze nu al zeggen dat ze jou niet willen!
Omdat papieren voor ervaring gaan.
Ervaring heb ik zat, maar papieren niet.
En als er 50 kandidaten zijn voor een functie kiezen ze liever degeen met de papieren.

Heb een paar weken geleden eens met een psychologe zitten kletsen. Leuk gesprek. Ik had haar een open sollicitatiebrief geschreven omdat ik haar werkwijze kende vanuit mijn vorige baan en ook clienten aan haar had doorverwezen voor specifieke zaken waarvan ik wist dat zij er goed bekend mee was.
Ze wilde me zien. Niet omdat ze werk voor me had, maar omdat ze nieuwsgierig naar me was. Ze zei: ik ging studeren toen ik 39 was. Doe dat alsjeblieft ook, want ik herken veel. Ervaring en kennis zat, je zou er zo geschikt voor zijn, maar niet de papieren, en daar kan ik niks mee.

Maar dat kost geld en ik wil dat wel, maar dan moet ik tenminste voor 24 uur werk hebben, liefst 28 of 32.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:56:29 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72197498
*note to self aan de hand van nok dr verhaal ; School afmaken dit jaar!
pi_72198023
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:56 schreef Qwea het volgende:
*note to self aan de hand van nok dr verhaal ; School afmaken dit jaar!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72198512
vervelend Nok. Ik herken het wel ik heb wel papieren maar wil nog doorleren zonder baan lukt dat ook niet.
Maar ik raad je toch aan door te leren.
pi_72198666
Het stomme is dat ik veel gedaan heb en als ik studeer steeds in herhaling val. Ik heb er veel moeite mee om gewoon te doen wat er gevraagd wordt zonder na te denken. Vooral als ik het met theorieen niet eens ben omdat de ervaring mij iets anders zegt. Ik heb al basis en ontwikkelingspsychologie gedaan op de lerarenopleiding en op Maatschappelijk werk, alleen is dat te lang geleden om nog geldig te zijn als certificaat. Ik heb die propedeuses. Bovendien heb ik meer praktijkervaring dan een afgestudeerd orthopedagoog of psycholoog
Ik hoef eigenlijk alleen nog examen te doen voor een opleiding testassistent en dan kan ik HBO psych in twee jaar doen.
Maar goed.... ik vind het nog wel, wat er voor mij geschikt en bedoeld is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72199595
ik heb een go

schrijf me nu meteen in!
pi_72200059
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef draculettetje het volgende:
ik heb een go

schrijf me nu meteen in!
Dit is een leuke gelegenheid voor een: ZIE JE NOU WEL!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72200475
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dit is een leuke gelegenheid voor een: ZIE JE NOU WEL!
hihi je hebt helemaal gelijk!
nu nog afwachten dat werkgever formulier invult dan is inschrijving defenitief!
pi_72201267
gefeliciteerd.
pi_72201593
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
gefeliciteerd.
dank ik ben helemaal happy
pi_72201605
nu ronja uit laten maar
pi_72203200
Net maar gelijk weer 2 sollicitaties de deur uit gedaan.
Gelukkig genoeg tijd om te solliciteren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72207534
Feli Draculettetje! En Nok succes met de sollicitaties. Hopelijk rollen er gesprekken en uiteindelijk een baan uit.

Ik ben weer thuis na mijn dagje Eindhoven:
- Kat bij de DA afgeleverd
- Neefje en nichtje opgehaald voor dagje dierentuin
- Beestuh gekeken
- Neefje + nichtje bij ouders afgeleverd
- Wijziging plannen: ze gaan logeren bij opa en oma dus neefje en nichtje + stoeltjes weer in de auto
- Kat minus baarmoeder en eierstokken opgehaald bij DA
- Met klagende kat en drukke kinderen de snelweg op
- Gelukkig viel alles na 10 minuten in slaap.
- Kinderen bij opa en oma afgeleverd
- Thuis gekomen met kat die blij begroet werd door het thuisgebleven spul. En mevrouw zelf spinde ook van blijdschap. Hopelijk vallen de kinderen niet te hard aan op de tetten, ze hadden niet echt spectaculair veel brokjes gegeten zag ik net.

En nu heb ik een afspraak met mijn bank. Of mijn vriendin die morgen gaat trouwen moet nog bellen voor morele steun. Dan ben ik best bereid met haar op een terrasje te gaan zitten of zo.
pi_72207645
Je poenbank of je zitbank?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72208497
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Je poenbank of je zitbank?
Doe die tweede maar.

Yoko heeft net al spinnend languit op schoot gelegen. Helemaal blij weer thuis te zijn. En wilde zeer voortvarend op het aanrecht springen. AUW! Lukte nét niet. Daarna liep ze nog wijdbeenser. Dus die dame heeft nu even een rustkuurtje kattekamer terwijl haar kinderen en ome Naartjie hier rondsuizen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 augustus 2009 @ 21:14:45 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72213221
navond allen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2009 @ 21:35:39 #198
163650 Greys
pi_72213979
@Nok, wat wordt dat mooiiiiiii!

@Kweej, prachtig, je Herinneringen OL! En zat het vlekje niet in de foto per ongeluk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 augustus 2009 @ 21:38:20 #199
163650 Greys
pi_72214071
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:

[ afbeelding ]

Heel klein beetje maar hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72215187