quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Ik heb net al heel optimistisch gekeken hoe het zit bij het huisdierencrematorium hier, gelukkig viel me dat alleszins mee.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of het al gedaan is maar ik wil hem hier ook nog even onder jullie aandacht brengen: Belangrijke info mbt de Hack van vanmiddag!
Iedereen heeft inmiddels een PM met instructie's.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kwas mijn oude password vergeten en heb een nieuwe aangevraagd. Maar door die tweede downtime is er iets mee mis gegaan en ben ik nu passwordloos. Gelukkig dat ik alleen maar thuis inlog en inlogd blijf. Maar da's dan weer minder handig ivm het hacken van mijn account. Dus als ik rare dingen ga zeggen (raarder dan normaal dan) weten jullie waar het aan ligt!
Dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al aan het mailen met NJ met kopie aan forum@fok.nl.
Ja, het was en is echt enorm vervelend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Heb het gelukkig zelf kunnen doen net, ww veranderen.
Maar jeeeetje, het bleef wel aan de gang. Blijkbaar zijn er nog mensen die zich stierlijk vervelen en anderen daarmee lastig moeten vallen
Uiers zei ze!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef senesta het volgende:
Dat zijn zijn eieren? Zei ze dat nou?
je hoeft em voor mij net weg te halenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uiers zei ze!
@ Nok, ik haal m wel weer weg dan
Sommige mensen snappen het gewoon écht niet he? Mijn ouders horen ook bij die categorie. Al zijn die gelukkig zelf een stuk minder aandachts-eisend dan je zus. Sterkte d'rmee meid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet je, ik verwacht echt niet dat mensen t allemaal maar begrijpen en zo hoor.
Maar tis goddomme wel mn zus die zelf nogal heel erg veeleisend is op alle vlakken qua begrip en wat mensen maar even voor haar en haar kinderen moeten doen en laten.
![]()
Denk maar niet dat ik dr nog es een weekend aan ga spenderen of zo.
hoest nou met jou en Ravage?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:34 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat naar van Fritsel! Ik hoop dat het allemaal goed komt met hem! Frits is tof!![]()
voor jou!
En een dikkevoor Greys, wat k*t zeg!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:40 schreef Morretje het volgende:
f-r, dank je wel. Het is nu gewoon kut en ik voel me ook echt kut nu. Dat is heel erg lang geleden, maar het gevoel op zich herinner ik me nog wel![]()
![]()
Done!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Jullie mogen de tt aanpassen, ik heb Frits vanmiddag laten gaan, ik meld me wel weer ok?
Ach meissie toch.... Het team is niet meer compleet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Jullie mogen de tt aanpassen, ik heb Frits vanmiddag laten gaan, ik meld me wel weer ok?
Heel veel sterktequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Och oh-oh , heel erg veel sterktequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
ohw lieve oh-ohquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Wat zij ^^ zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Noh, daar zou ik zonder miskraam ook om huilen in de juiste periode van de maand en de juiste stand van de maan
Ja ik had het nogal druk! En huilen is heerlijk en lucht mij altijd heel erg op dus niet voor schamenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
Ha die Muis, daar ben je weer.
@Elisa, ik ben zo'n verschrikkelijke jankbal. Vreeeeselijk gewoonIk schaam me daar echt heel erg voor.
Gaat wel hoor. Geen nieuws momenteel eigenlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het met jou ook weer een beetje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Morretje het volgende:
Nou he, je zou wat dát betreft prima zonder kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
Volgens mij vlieg jij met je gevoel echt alle kanten op momenteel, heel begrijpelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
Dank liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou he, je zou wat dát betreft prima zonder kunnen!
Volgens mij vlieg jij met je gevoel echt alle kanten op momenteel, heel begrijpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:49 schreef Morretje het volgende:Hopelijk stap ik niet op -hormonale- tenen als ik dan zeg dat hormonen rotdingen kunnen zijn maar er eveneens voor kunnen zorgen dat jij hopelijk weer heel snel hier goed nieuws kunt komen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het vandaag wel, afgelopen weekend wat minder.. Hormonen zijn echt ondingen eigenlijk!
Maar ik snap heel goed dat je nu alle kanten uitvliegt met je gevoel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Uhm... ja.. tja.....twijfel of ik het neer zal zetten, ook om Morretje, maar ik ben er gewoon superblij mee:
Terwijl ik de vorige post typte belde mijn moeder; ik ben weer tante!![]()
Schoonzus was zaterdag uitgerekend, stond op de nominatie om vrijdag ingeleid te worden en heeft vandaag blijkbaar binnen 3 uur spruit nummer 4 op de wereld gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |