Nog van hartequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:49 schreef Pagan het volgende:
Een hele goede morgen allemaal,
Ik was gisteren jarig, en mijn moppie, Strega, heeft voor mij bij de asielactie een schilderij gekocht van nokwanda. Ik ben er zo blij mee en kan niet wachten tot het hier hangt en het onderwerp zit onderwijl ik dit tiep op mijn tenen te sabbelen/knagen.
En het wordt zoooo mooi!!!
Oordeel zelf
[ afbeelding ]
Ik ben serieus positief verrast over die hond. Ik kende je andere werk, maar had geen idee dat je dit ook zo realistisch kon brengen. Propsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog van harte
En een goede avond aan alle andere lieve menskens hier
Ik zou daar snel klaar mee zijn. Vanaf half 9 of 9 u mag het.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:13 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik vraag me serieus af of het huis van de buren niet eens gaat instorten binnenkort... Die schuren zó veel, dat er amper kozijnen en deurstijlen over kunnen zijnEn ál-tijd zaterdagochtend vroeg, vanaf een uur of half acht. We hoeven hier op zaterdag in elk geval nooit een wekker te zetten
hooooo!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn poes Kikker is nu een week geleden al weggelopen
Heb amivedi al ingelicht maar weinig kans denk ik dat iemand haar vindt en op kan pakken tenzij ze dood is of ernstig verzwakt
YWquote:
:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |