verder puffen voor BE dus!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, het gaat je nog lukken ook BE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet hem op meid, zomaar toch nog ineens als vanzelf op de helft wat goed!
Duchess en Juup gefeliciteerd met Evi Mare, wat een supermooie namen!
Ca.ra gefeliciteerd met Thomasook al zo'n mooie naam. Hopelijk ben je goed en wel van de schrik bekomen inmiddels, je klinkt alsof je erg aan het genieten bent in ieder geval nu.
Poppedein vandaag 40 weken woehoei!!![]()
Hier alles rustig verder
Jaja.... Dat zei BE gisteravond ookquote:
valt eigk wel meequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:32 schreef innepin het volgende:
Huup wordt aan alle kanten ingehaaldRaar gevoel he?
whaha ik was net ook al eens aan het tellen....quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Ieks ik zie net dat er gewoon nog maar 8 mensen voor me in de lijst staan, waarvan er 1 aan het bevallen is en er 2 op dezelfde datum als ik zijn uitgerekend...
* mefke79 stopt hoofd echt metersdiep in het zand
en welke datum was dat? de 26e toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
valt eigk wel mee![]()
misschien omdat k mn eigen 'datum' die ik in mn hoofd had nog niet bereikt heb
ja de 26equote:Op maandag 24 augustus 2009 09:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
en welke datum was dat? de 26e toch?
Ben benieuwd!
Hebben de andere dames eigenlijk ook een voorgevoel qua datum?
Het enige wat ik steeds zeg is dat de baby vast later dan de 22e komt.
Maar tussendoor vind ik de 20e nog steeds zo'n mooie dag!
Pas maar opquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
valt eigk wel mee![]()
misschien omdat k mn eigen 'datum' die ik in mn hoofd had nog niet bereikt heb
BE weet gewoon dat er maar één echte downtimebaby isquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:26 schreef E.T. het volgende:
De baby van BE wilde gewoon zeker weten niet in de downtime geboren worden.. Nu al mediageil
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekendquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Pas maar op
Ik was 7 sept. Uitgerekend, had de 17e in mijn hoofd (want mam en zus ook standaard 10 dagen te laat bij alle kinderen)
En hij is de 17 geboren(augustus
)
Succes met baren straks
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend
He Ssserpente, dat is de insteek, gewoon maar kijken hoe de dag loopt. Het went vanzelf, geloof me. En we hebben een ouderwetse f5 dag, dus dat moet gewoon goedkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag is m'n eerste echte verlofdag ingegaan. Heb heerlijk uitgeslapen en heb nog geen idee hoe m'n dag eruit gaat zien. En gekgenoeg maak ik me daar ook helemaal niet druk om!![]()
Hahahaha, ja...dat gevoel is t precies! Fijn dat je inmiddels al lekker relaxed bent onder je verlof.,..écht die dagen vullen zich vanzelf! Ik verveel me spontaan als ik bedenk dat ik alweer 6 weken bij huis ben, terwijl daar in al die tijd toch echt amper tijd voor is geweest!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Poppedein 40 weken! Net echt hè?Gefeliciteerd!
![]()
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ze al thuis?
Loop je te pronken als een pauw?
Heb je gehuild?
YAyquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef sterrenmunt het volgende:
oeh, ik mag ook meeschrijven want ik ben zwanger! Blijft spannend.
Het is op dit moment puur een constatering. Er is verder in mijn geval ook vrij weinig aan te doen en bij Ruben was het natuurlijk ook zo. We gaan gewoon alle zeilen bijzetten om het niet erger te laten worden en hopen dat het net zoals bij Ruben uiteindelijk goed gaat (dus: niet kleiner dan 2500 gram en 45 cm).quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
Vervelend nieuws Troel. Is het alleen geconstateerd of durfde hij/zij ook al een beetje een diagnose-prognose te geven=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voel me nu zo vreselijk happy en gelukkig! Ga proberen foto te plaatsen weet niet of het lukt vanuit zkhs. Bedankt voor alle lieve reacties en dames zet 'm op! Duch.
zo rekende ik op 2008..en toen werd het 2009quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend
Welkom terug van vakantie Bix! Ik hoop dat je het erg lekker hebt gehad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef bixister het volgende:
Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow!succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!!
Aparte mensen aparte naamquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef yvonne het volgende:
Juup en Duchess, gefeliciteerdWat een aparte naam!
Hè jammer, daar verheugde ik me nog het meeste op!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aparte mensen aparte naam
Dank jullie allen voor de felicitaties. Ik heb het nu nog een beetje druk met mijn hoofd zeg maar en met allerlei dingen die ik geregeld wil hebben, maar zo gauw als de kleine thuis is met moeders dan zoeken wij een stel foto's uit om hier te posten (en nee, ik post hier geen foto's van de placenta).
geniet van je dutjequote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef het-is-mij het volgende:
@ BE, sterkte, fijn dat de ruggeprik goed werkt
@ Troel, das mooi balen, wel fijn dat je goed in de gaten word gehouden
@ Sterrenmunt, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze
@ Octopussy, gaat alles oke bij jou?
Hier goed gekeurd vanochtend bij ctg moet zo doorgaan qua rust houden en hele kleine kans dat ik bij 34 wkn weer licht huishoudelijk werk mag doen.
Donderdag weer naar de gyn.
Nu maar ff mn verplichte middagrustuurtje houden
Nou, ja, ze hadden geloof ik nog niet geboekt helemaal, maar de datum stond al wel vast. En ik ben natuurlijk zelf nog een weekje teruggezet. Uitgerekende datum stond eerst op 24/9 en later pas op 17/9. Het kwam er op neer dat verzetten geen optie meer was. Voor zuslief geldt hetzelfde, die kon pas in september weg en als ze op mij zou moeten wachten dan moest ze uitgaan van oktober (17 +14) en dan is het geen mooi weer meer op hun bestemming.quote:Mefke, held geeft zich alvast op als vrijwilliger voor overtijd! Ik hoop voor je dat beeb-lief komt wanneer opa en oma terugzijn hoor Hadden ze die reis dan al geboekt voor ze wisten dat je zwanger bent ofzo, eigenlijk?
Vanwege mijn bloedwaardes. Normaal slik ik daar pillen voor, maar die doseringen zijn al zo vaak verhoogd en hebben toch niet echt veel nut dat het niet reeel is om nog een keer te gaan verhogen. Bepaalde waardes beginnen gewoon gevaarlijk te worden (mijn HB is veel te laag, maar ook bijvoorbeeld mijn vitamine K wat onder andere de stolling van het bloed regelt). Kortom, er moest echt actie ondernomen worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
waarom moet je aan dat infuus troel?
Het zit jou ook wel lekker mee zeg.....not
ben net pas terugquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Be, Stinkie en Sasha gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!![]()
Huup, hoe was je controle?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Incantrix het volgende:
BE, Stinkie en Sasha, onwijs gefeliciteerd, whoohoo!! Oh wauw, wat ontzéttend leuk!!![]()
![]()
En Oscar, whaaa! Die naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan tot we vandeweek besloten hebben om een andere naam te doen
Heel erg mooi
Lijnloos, wat lief, thnxHeb ondertussen de VK gesproken en zij was erg duidelijk: mijn lijf geeft keihard aan dat een halve dag werken meer dan genoeg is dus meer werken is absoluut niet aan de orde. Fijn om dezebevestiging te hebben.. En hey, stond Grace Jones in de Lima? Wauw! Cool hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar met die hoepel
EN ja, ik kan me levendig voorstellen dat LL de plek bij uitstek is om je favo alcoholische versnapering te missen, dus petje af voor jou! Als we volgend jaar beiden gaan moeten we er mss samen maar één op drinken
Huups, thnx! Heb ondertussen dus een duidelijk advies over het werken dus hopelijk kunnen ze daarmee uit de voeten, zullen we maar zeggen want meer als dit wordt het op het moment niet.. En whaha, groot onderhoud! Ben blij dat je je stickertje hebt hoor, en doe die datumtweeling maar dan!En hey, trouwens, je hebt nooit meer laten weten wat die enveloppe kostte, stiekemerd!
Ga ik lekker ¤ 5,= overmaken strakkies!
![]()
Kijk, ik kóm er wel achterquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!![]()
als je het maar laat hoor! gekke muppet, die envelop was 80 cent ofzo
kadootje van mij
Oh, ja, dat grapje heb ik ook al maanden in mijn hoofd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:41 schreef Spuuglokje het volgende:
And the Oscar goes to.... BE, stinkie & Sasha! Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:16 schreef Ssserpente het volgende:
Da's waar idd, Bix. Thanks!
Het doet eigenlijk nauwelijks zeer. Het was net een rood puntje met een wit blaasje eromheen. Maar nadat ik er wat melk (van mezelf ja) heb opgesmeerd, is het helemaal weggetrokken. Wondermiddel!
![]()
ooooh pikzwarte haartjes?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:06 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, ja, dat grapje heb ik ook al maanden in mijn hoofd. -O_
Zojuist binnengekomen bericht van BE:
[sms] zijn haartjes zijn bijna pikzwart!![]()
[/sms]
Same here... laat die pics maar komen hoor!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*smelt* ben benieuwd naar de foto's van alle verse beebjes van afgelopen dagen
Oooww, cool! (Ik vond het al zo raar, Grace Jones in de Lima plannen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:36 schreef Lijnloos het volgende:
Oh incantrix, Grace was niet bij de lima maar in de grolsch gister, was de afsluiter daar. En volgend jaar biertje doen samen daar!
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:58 schreef Vivi het volgende:
Dat ie het intellect van de een en de looks van de ander mag hebben![]()
.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh pikzwarte haartjes?!![]()
![]()
![]()
*smelt* ben benieuwd naar de foto's van alle verse beebjes van afgelopen dagen
YEAAAAAAHHHHHHHH eindelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
Meestal welquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef happyme28 het volgende:
Leo, van die Lu crackertjes (weet niet of ze die in belgie hebben, maar dat zijn van die langwerpige die je in 2en kunt breken) hielpen bij mij erg goed. Zo'n crackertje erin en dan ging de misselijkheid weg.
Ik heb het gevoel dat ik mijn energie weer een beetje terug krijgzou het echt zo zijn dat je energie krijgt in het 2e trimester??
ahgossiequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Reese het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
in dit topic BEebie2 a.k.a. mini-stinkie2 is geboren! staat BE zelf ook nog op de foto. Met een gelukzalige glimlach, maar dat komt vast van die ruggeprik. D'r bevallingsverslag klonk niet zo fijn namelijk.
Knullekequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Reese het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
in dit topic BEebie2 a.k.a. mini-stinkie2 is geboren! staat BE zelf ook nog op de foto. Met een gelukzalige glimlach, maar dat komt vast van die ruggeprik. D'r bevallingsverslag klonk niet zo fijn namelijk.
anders ik wel!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg huuphuup, doe jij eens hup hup of vort vort o.i.d. Ik wil jullie kleintje graag zien
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
anders ik wel!haha
Davinia bijna bijna, woensdag is het zover![]()
zul je zien, gebeurt er niks
lief van je![]()
maar ik moet zeggen dat het me eigenlijk helemaal niet stoort ofzo, het wachten. Ik ben zo blij dat ik verder nergens last van heb enzo. Dat maakt het uitzingen van de tijd zoveel makkelijker. Nog maar een paar daagjes, hoe dan ook
Ja is ook wel zo. Maar zolang ik me rustig hou is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:13 schreef bixister het volgende:
nergens last van enzo? jij was toch zo benauwd en vochtvasthouderig?
Jaaah gefeliciteerd be en stinkie en sacha! Hoop dat alles goed is gegaan! Who's next?!quote:Op maandag24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
Nog helemaal in stuit? Hier ligt meneer op dit moment dwars met (gelukkig) intentie tot hoofdje naar benedenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:45 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben gisteren ook weer goedgekeurd door de vk, bloeddruk laag, baarmoeder op 1/4 van de bovenkant van het sternum. Heb nog een oefening gekregen waardoor beebje zou kunnen gaan draaien want die ligt nog in stuit en ik heb perineum-massage-olie meegekregen
Hij moet even met die van jou gaan praten geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog helemaal in stuit? Hier ligt meneer op dit moment dwars met (gelukkig) intentie tot hoofdje naar beneden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Kersjes!![]()
BE, wat een schattig mannetje! Lekker bol toetje. Je bent vast erg verliefd!
Al die babies hier. Ik word er zo ongeduldig van! En dan zijn er afgelopen weekend ook nog twee vriendinnen van me bevallen. Geef me mijn baby NU NU NU!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go Huup, go huup
. Oh jezus je gaat toch echt echt echt een kindje krijgen
![]()
![]()
. Heb je al een wee?
![]()
Ik heb mijn eerste buik nooit gemist, terwijl ik het ook niet erg vond dat ie er zat hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:05 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!!
Ik wil ons meisje leren kennen!!!
Vraagje aan Voormalig Zwangere Vrouwen: ga je ook je buik missen??? Mij lijkt het echt raar om straks geen buk meer te hebben
ik denk sinds vannacht al eigenlijk. nu ik eraan terugdenk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Go Huup, go huup
. Oh jezus je gaat toch echt echt echt een kindje krijgen
![]()
![]()
. Heb je al een wee?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat spannend Huup!
Whahaaaaaaa, en iedereen maar roepen altijd dat je een wee echt herkent enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik denk sinds vannacht al eigenlijk. nu ik eraan terugdenk.
alleen dacht ik gister dat k buikpijn had van t avondeten de pringles
maar t blijft komen... zowel t spul als de kramp.
brrr.
ik mis mijn buik helemaal nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Urla het volgende:
Takkembah
Ook ik mis m'n buik absoluut niet. Het is heerlijk om gewoon weer te kunnen bukken en niet alles op oma snelheid te hoeven doen.
Wel voelde ik me erg alleen de eerste tijd. Vooral de eerste keer boodschappen doen zonder haar miste ik haar schopjes en het samenzijn. Ik voelde me erg eenzaam toen.
Jaah Mini Huup is onderweg.![]()
![]()
Jaja, als het om de zoveel minuten is en zo en zolang duurt, maar toch ook gewoon als je vliezen breken? Dacht ik... tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht net nog aan je DeLiedje hahahahad je toch gelijk
weet ik veel wanneer ik moet bellen guusdat moet k eerst nog even terug zoeken hoor... dat zal vast nog wel ff duren
![]()
maar goed dat k gisteravond nog even mn ziekenhuistas gechecked en heringepakt hebja dat was als gevolg van jouw PM deliedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |