Hij moet even met die van jou gaan praten geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog helemaal in stuit? Hier ligt meneer op dit moment dwars met (gelukkig) intentie tot hoofdje naar beneden
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Kersjes!![]()
BE, wat een schattig mannetje! Lekker bol toetje. Je bent vast erg verliefd!
Al die babies hier. Ik word er zo ongeduldig van! En dan zijn er afgelopen weekend ook nog twee vriendinnen van me bevallen. Geef me mijn baby NU NU NU!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go Huup, go huup
. Oh jezus je gaat toch echt echt echt een kindje krijgen
![]()
![]()
. Heb je al een wee?
![]()
Ik heb mijn eerste buik nooit gemist, terwijl ik het ook niet erg vond dat ie er zat hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:05 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!!
Ik wil ons meisje leren kennen!!!
Vraagje aan Voormalig Zwangere Vrouwen: ga je ook je buik missen??? Mij lijkt het echt raar om straks geen buk meer te hebben
ik denk sinds vannacht al eigenlijk. nu ik eraan terugdenk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
Go Huup, go huup
. Oh jezus je gaat toch echt echt echt een kindje krijgen
![]()
![]()
. Heb je al een wee?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef huuphuup het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat spannend Huup!
Whahaaaaaaa, en iedereen maar roepen altijd dat je een wee echt herkent enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik denk sinds vannacht al eigenlijk. nu ik eraan terugdenk.
alleen dacht ik gister dat k buikpijn had van t avondeten de pringles
maar t blijft komen... zowel t spul als de kramp.
brrr.
ik mis mijn buik helemaal nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:32 schreef Urla het volgende:
Takkembah
Ook ik mis m'n buik absoluut niet. Het is heerlijk om gewoon weer te kunnen bukken en niet alles op oma snelheid te hoeven doen.
Wel voelde ik me erg alleen de eerste tijd. Vooral de eerste keer boodschappen doen zonder haar miste ik haar schopjes en het samenzijn. Ik voelde me erg eenzaam toen.
Jaah Mini Huup is onderweg.![]()
![]()
Jaja, als het om de zoveel minuten is en zo en zolang duurt, maar toch ook gewoon als je vliezen breken? Dacht ik... tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:39 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht net nog aan je DeLiedje hahahahad je toch gelijk
weet ik veel wanneer ik moet bellen guusdat moet k eerst nog even terug zoeken hoor... dat zal vast nog wel ff duren
![]()
maar goed dat k gisteravond nog even mn ziekenhuistas gechecked en heringepakt hebja dat was als gevolg van jouw PM deliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |